Gå til innhold

Passer den ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en soloartist i kirken som skal synge Carol Kings "You've got a friend". Men har begynt å lure på om den passer til en vielse. Den handler kanskje mer om vennskap enn om kjærlighet? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann er min beste venn. En venn jeg kan ha resten av livet. Denne teksten hadde passet perfekt til han fra meg hvertfall.

Syntes du fint kan velge denne!!!!

Skrevet

Er ikke din kjære din beste venn da?

Gå for den sangen dere liker best! Ikke vær så opptatt av hvordan alt "skal" være. Så lenge du synes sangen er vakker - gå for den. Temaet i sangen er ikke upassende i et bryllup ihvertfall.

Skrevet

Vennskap er for meg utrolig viktig i et forhold. Min kjære er uten tvil min beste venn. Jeg synes You've got a friend er nydelig og kommer til å passe fint i kirka.

Skrevet

Tja...jeg vet om sanger der selve teksten kanskje passer "bedre" i en vielse.

MEN, om sangen betyr noe spesielt for dere så er det mye viktigere synes jeg! Er den perfekt for akkurat dere, så gå for den :-)

Velg med hjertet når det gjelder sanger/salmer i vielsen. Det gir det rette personlige preget for brudeparet, og det er vel det viktigste.

Skrevet

Det var solisten selv som foreslo den sangen. Vi synes begge den er veldig fin derfor ble det den. Men det er ikke vår "spesielle sang" (vi har ingen :veldigsur: ), derfor begynte jeg å tenke litt over om den passet. Selvfølgelig er han min bestevenn :)

Gjest gjesta
Skrevet

Kan dere ikke velge en sang som har knyttet DERE sammen, som er mer deres sang ;)?

Skrevet

Første dansen vi danset sammen var til Prodigy- Firestarter, tror ikke den egner seg. Og vi har rett og slett aldri hatt noen sånn kjærlighetssang som er vår sang. Men "You've Got A Friend" er en kjempefin sang, og heldigvis er det flere av dere som sier at den går kjempefint an å ha :) Takk for alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...