Gjest Gulelefant Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 En venninne fyller 30 år i år, og jeg ønsker tips og hjelp til morsomme ting fra barndommen og ungdomstiden(som discman og miss sixty bukser). Noe som både setter «skrekk» i å bli 30, men også glad for at man blir 30. Alt skal flettes inn i en bursdagshilsen. Hva var morsomt på 90 tallet når hun vokste opp? Skjedde det noe spesielt? Tusen takk på forhånd.
Oslogs Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Spice Girls og Backstreet Boys, Multicyde og Solid Base Sunset Beach og Steg for Steg, De Syv Søstre og Seventh heaven. Nettinggensre/t-skjorter i sjokkfarger og Buffalo-sko. Chokers og (liksom)tatovering av ei sol rundt navlen. Naglebelter og yin yang-smykker. Jojo og pog, Mujaffas BMW og MSN. TombRaider og Tekken. Jeg husker mitt største ønske i bursdagsgave på 90-tallet var å ha enoppblåsbar sofa på rommet, og å klistre selvlysende stjerner OVERALT. 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Du har også de tynne, svarte "plast-smykkene" som man tredde over halsen som et smykke. Det skulle være helt inne mot halsen, og var gjerne i et "sikk-sakk-aktig-mønster". Det var in! Anonymkode: 19854...a7e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Westlife var for øvrig et must å like på den tiden, hvis man digget boyband. Anonymkode: 19854...a7e
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Noe av det mest spesielle som skjedde på 90-tallet, var for øvrig Diana sin død. Elton John sin sang, som han sang i begravelsen: Goodbye England's Rose. Anonymkode: 19854...a7e
Ll84 Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Anbefaler denne boka https://www.norli.no/barndom-4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 10 timer siden, Oslogs skrev: Spice Girls og Backstreet Boys, Multicyde og Solid Base Sunset Beach og Steg for Steg, De Syv Søstre og Seventh heaven. Nettinggensre/t-skjorter i sjokkfarger og Buffalo-sko. Chokers og (liksom)tatovering av ei sol rundt navlen. Naglebelter og yin yang-smykker. Jojo og pog, Mujaffas BMW og MSN. TombRaider og Tekken. Jeg husker mitt største ønske i bursdagsgave på 90-tallet var å ha enoppblåsbar sofa på rommet, og å klistre selvlysende stjerner OVERALT. Godt oppsummert 😂 det var tider! Jeg ønsket meg en gjennomsiktig oppblåsbar stol, så det sikkert i Topp eller den jentebokklubben 🙄 Anonymkode: 7c3a9...abf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe av det mest spesielle som skjedde på 90-tallet, var for øvrig Diana sin død. Elton John sin sang, som han sang i begravelsen: Goodbye England's Rose. Anonymkode: 19854...a7e ..eller candle in the wind Anonymkode: 32fb8...b79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå