Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gulelefant
Skrevet

En venninne fyller 30 år i år, og jeg ønsker tips og hjelp til morsomme ting fra barndommen og ungdomstiden(som discman og miss sixty bukser). Noe som både setter «skrekk» i å bli 30, men også glad for at man blir 30. Alt skal flettes inn i en bursdagshilsen. 

Hva var morsomt på 90 tallet når hun vokste opp? Skjedde det noe spesielt? 

Tusen takk på forhånd. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spice Girls og Backstreet Boys, Multicyde og Solid Base

Sunset Beach og Steg for Steg, De Syv Søstre og Seventh heaven.

Nettinggensre/t-skjorter i sjokkfarger og Buffalo-sko. Chokers og (liksom)tatovering av ei sol rundt navlen. Naglebelter og yin yang-smykker.

Jojo og pog, Mujaffas BMW og MSN. TombRaider og Tekken.

Jeg husker mitt største ønske i bursdagsgave på 90-tallet var å ha enoppblåsbar sofa på rommet, og å klistre selvlysende stjerner OVERALT.

• Liker 2
Skrevet

Du har også de tynne, svarte "plast-smykkene" som man tredde over halsen som et smykke. Det skulle være helt inne mot halsen, og var gjerne i et "sikk-sakk-aktig-mønster". Det var in!

Anonymkode: 19854...a7e

Skrevet

Westlife var for øvrig et must å like på den tiden, hvis man digget boyband.

Skrevet

Noe av det mest spesielle som skjedde på 90-tallet, var for øvrig Diana sin død. Elton John sin sang, som han sang i begravelsen: Goodbye England's Rose. 

Skrevet
10 timer siden, Oslogs skrev:

Spice Girls og Backstreet Boys, Multicyde og Solid Base

Sunset Beach og Steg for Steg, De Syv Søstre og Seventh heaven.

Nettinggensre/t-skjorter i sjokkfarger og Buffalo-sko. Chokers og (liksom)tatovering av ei sol rundt navlen. Naglebelter og yin yang-smykker.

Jojo og pog, Mujaffas BMW og MSN. TombRaider og Tekken.

Jeg husker mitt største ønske i bursdagsgave på 90-tallet var å ha enoppblåsbar sofa på rommet, og å klistre selvlysende stjerner OVERALT.

Godt oppsummert 😂 det var tider! Jeg ønsket meg en gjennomsiktig oppblåsbar stol, så det sikkert i Topp eller den jentebokklubben 🙄

Anonymkode: 7c3a9...abf

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det mest spesielle som skjedde på 90-tallet, var for øvrig Diana sin død. Elton John sin sang, som han sang i begravelsen: Goodbye England's Rose. 

..eller candle in the wind

Anonymkode: 32fb8...b79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...