Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Skal være deltager i et utdrikninslag, og har fått i oppgave om å gi den vordende brud noen tips (i.o.m. at jeg selv allerede er gift). Skal stå på en rebuspost. Hvilke tips kan jeg gi? Skal også lage noen spørsmål til bruden, og lurer på om dere kan hjelpe meg. Tenkte på noe som: Når man har vært gift i 15 år, hva slags bryllupsdag feirer man da? (papirbryllup, diamantbryllup osv. Noen som har oversikt over disse?) Hvilke 4 råd/forhåndsregler bør man følge i henhold til gammel overtro den dagen man gifter seg? (something old, something blue...osv. Noen som har hele regla her?) Nevn 3 bryllupsdesignere. Hvorfor giftet man seg tidligere i sort kjole, og hvorfor bruker man hvit i dag? (tips fra et annet innlegg her. Sort ble brukt tidligere grunnet dårlig råd. Kjolen kunne bli brukt om igjen. De velstående begynte å bruke hvite kjoler etterhvert, som tegn på god råd) Andre spørsmål? Takk for hjelpen!!
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Hvis du søker på bryllup eller bridal gown på google finner du sikkert noe av info'en der Etter 15 år som gift er det 'krystall' står det i Bryllupsboka..
Trampe Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 something old, something new, something borrowed, something blue.... Den er søt da!
Sweetpea Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Mener det er noe sånt; something old, something new something borrowed, something blue and a sixpence in your shoe oversikten på bryllupsdager-år har eg nettopp sett på nettet, men husker ikkje siden.. kan sjekke loggen på dataen heime seinere i dag om du vil det..
Sweetpea Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Fant den jo!! Se her; http://www.bryllupsmagasinet.no/dager.htm
Trampe Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Ja, sixpencen ja. Den skal jo også være med. Bruden skal ha en mynt i skoen... Alt man tror på
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Tusen takk!! Noen med andre tips enn de jeg selv har nevnt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå