AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Sitter her og ser på Say Yes to the dress. Skal gifte meg neste år og tenker på å starte jakten på drømmekjolen nå til våren. Er det hyggelig å prøve kjoler eller litt kleint? Må man kle av seg foran den ansatte? Dette er slike teite ting jeg kom til å tenke på. Er litt overvektig og er redd for kommentarer på det også. Anonymkode: 14ae7...805 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Det er stress. Kjolene veier ofte mye, og er vanskelige å få av og på. Anbefaler ikke å prøve en varm sommerdag 😛 For noen er det sikkert kjempegøy, men jeg syns det var mye jobb. Har eget avlukk man kler av og på seg normalt sett, så kan man si ifra om man trenger hjelp (det gjorde jeg). Anonymkode: 6ff06...07b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Jeg var på en veldig koselig butikk med en utrolig hjelpsom dame. Hun så fort hva slags størrelse jeg trengte (jeg var også overvektig da jeg giftet meg), og fant fram kjoler til meg. Så prøvde jeg inne i et prøverom, og fikk hjelp hvis jeg trengte det. Som i en vanlig butikk, bare at jeg tror det er vanlig med én brud om gangen så man får full oppmerksomhet. Jeg hadde en fin opplevelse i hvert fall. Anonymkode: 18c4d...943 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Enig med den over meg. Jeg er ikke spesielt «dollete» av meg, og kan ikke relatere meg til den «typiske» SYTTD-deltakeren. Jeg greit ikke da jeg fant kjolen min, jeg bare likte veldig godt å ha den på. Jeg er også overvektig, men det var ikke noe problem. Jeg prøvde kjole både hos Brudekjolen i Oslo og på Ski Brudesalong. Kjøpte hos sistnevnte. Trivdes også best der, utrolig god service av hun som driver det, full oppmerksomhet hele tiden! Anonymkode: b98d9...ad2 1
~white lady~ Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 Du bruker da prøverommet? Ofte trenger man likevel hjelp av den ansatte til å dra igjen glidelåsen/snøre korsettet. Eventuelt kan du ha med ei venninne eller forloveren din, da får du også en annens synspunkt fra en som kjenner deg. At du er overvektig har vel ikke noe å si? Hvorfor skulle den ansatte kommentere noe på det? Det må i så fall være for å hjelpe deg med å finne noe som er mest mulig flatterende for din figur. Lykke til med planleggingen og bryllupet 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Jeg prøvde også kjole hos Ski Brudesalong. Veldig god service. Endte opp med en mye finere kjole enn jeg hadde sett for meg. Leide kjolen ,men kjøpte skoene mine der😉 Anonymkode: bbf2b...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå