Gå til innhold

Opplevde verste marerittet -spontanabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake her igjen..
Jeg var 4 uker på vei og alt virket bra. Helt til igår da jeg fikk en blødning. Tenkte kanskje det bare var en festblødning men skjønte etterhvert at det ikke var det. Begynte å blø som ved en vanlig mensen og blør idag også..ringte rundt for å få en sjekk men ble forfalt at det var helt umulig å finne ut noe ettersom jeg bare var 4 uker på vei. Ble forfalt at det mest sannsynligvis var en spontan abort.

Lurer på hvor lenge jeg må vente til jeg kan prøve igjen?
Er det andre som har opplevd lignende som vil dele sin historie?

Anonymkode: 5d7fe...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel som en vanlig mens så du kan vel bare starte når blødningene stopper vel? Ville ikke kalt det en spontanabort heller jeg da men heller kanskje en forsinket mens?!

Anonymkode: 3311f...3d1

• Liker 2
Skrevet

Veldig trist! Men siden det er såpass tidlig, så tror jeg det er det som kalles en kjemisk graviditet? Du kan begynne igjen denne måneden allerede. 

Anonymkode: bad01...cad

• Liker 3
Skrevet

:hug:

Anonymkode: 31126...5e1

Skrevet

Stakkar, trasige greier. Det som er litt bra oppi alt dette er jo at du var såpass kort på vei at du kan vel begynne å prøve igjen med engang du er ferdig å blø. Blir mer som mensen å regne. 

Lykke til videre! 

Skrevet

Hvis du har testet positiv skal du vente 14 dager/til blødningen har stanset med sex pga infeksjonsfare. Etter det kan du bare sette i gang prøvingen igjen. Med litt flaks rekker du få inn aksjer første syklus, men du kan ikke vite helt når eggløsning kommer etter abort da.

Anonymkode: 340eb...f01

Skrevet

Jeg mistet nylig i uke 5 og fikk beskjed om at jeg kunne prøve igjen med en gang. Når det er så tidlig så kunne du like gjerne ikke ha visst det, så prøv igjen når du selv er klar du❤️

Anonymkode: 7f7d9...59e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet nylig i uke 5 og fikk beskjed om at jeg kunne prøve igjen med en gang. Når det er så tidlig så kunne du like gjerne ikke ha visst det, så prøv igjen når du selv er klar du❤️

Takk for dine ord. 

Fikk du også mensen som vanlig når du mistet? Vi skal prøve igjen så snart denne blødningen er over. Gir oss ikke så lett❤

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for dine ord. 

Fikk du også mensen som vanlig når du mistet? Vi skal prøve igjen så snart denne blødningen er over. Gir oss ikke så lett❤

Jepp! 

Eggløsningen var noen dager sein men mensen kom nøyaktig 14 dager etterpå. Så syklusen ble 2-3 dager lenger men det pga senere eggløsningen. 

Mensen var akkurat som vanlig. 

Lykke til❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...