AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Hei Første gang jeg prøver EL test. I går sånn i 11.00 tiden var testen min positiv. Test streken var mye sterkere. Står man har EL 24-48 timer etter positiv test er vist. Hadde sex den kvelden da mannen var hjemme fra jobb. Tok testen i dag tidlig og testen viste litt svakere enn kontroll testen. Hva betyr det? Trodde man skulle holde på et par dager fra testen var positiv. Rakk knapt å ha sex engang før streken ble svakere. Betyr det nå at jeg ikke har EL? Eller har jeg EL nå siden streken er svakere. For ble usikker om testen kun vises positiv før EL, men fra EL blir streken svakere? Hjelp fra alle erfarne prøvere Dette er min første prøving. Anonymkode: ec5b3...d05 Anonymkode: c4545...c6e
Alvildeivf Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Første gang jeg prøver EL test. I går sånn i 11.00 tiden var testen min positiv. Test streken var mye sterkere. Står man har EL 24-48 timer etter positiv test er vist. Hadde sex den kvelden da mannen var hjemme fra jobb. Tok testen i dag tidlig og testen viste litt svakere enn kontroll testen. Hva betyr det? Trodde man skulle holde på et par dager fra testen var positiv. Rakk knapt å ha sex engang før streken ble svakere. Betyr det nå at jeg ikke har EL? Eller har jeg EL nå siden streken er svakere. For ble usikker om testen kun vises positiv før EL, men fra EL blir streken svakere? Hjelp fra alle erfarne prøvere Dette er min første prøving. Anonymkode: ec5b3...d05 Anonymkode: c4545...c6e Virker som perfekt timing det ☺️
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Helt normalt å bare teste positivt én gang. Det er undødvendig å teste mer etter den ene positive testen du tok: det er fra første positive man teller uansett. Noen har korte topper på noen timer, andre kan teste positivt et par dager, noen er midt i mellom. Alt er like normalt og man er ikke mer fruktbar eller noe sånt, bare fordi man har positiv test lenger. Anonymkode: 1748a...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå