Gå til innhold

kvinner trenger ikke utdannelse og karriere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

til Mona-mor og Bettie

jeg har mistanke om at dere tenner på tanken om å bli irettesatt av en mann.

Jeg tror du er en liten luring Bettie :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en gang en tass

en skikkelig spradebass,

som ikke helt forsto

hvorfor damene av han lo. :lol:

Han ville svinge pisken,

plassere damene bak oppvaskdisken.

Slik følte han seg trygg

for en trussel så stygg så stygg :roll:

For bare TENK med skrekk og gru

om sjefen hans var ei fru.

Et hunnkjønn med makt i sin hånd

til å sette spradebassen i bånd. :o

For alle vet vi at kvinner

med list og flid kan bli vinner,

i et samfunn styrt av menn

når vi endelig stikker oss frem! :sjarmor:

Så det er klart at en liten tass

som Jesper blir litt blass,

når han ingen kvinne finner

som vil la han få være vinner :tunge1:

Men akk du lille mann

av alt det som du kan,

her kommer du nok til kort

for fortet det blir VÅRT! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedig morsomt Mona-Mor

du bør tenke over at så å si allt det du bruker og nyter i ditt liv er oppfunnet av menn.

Din bil, veier, datamaskin, fly, det moderne kjøkken med alle dets fasilitetet, filmer, tv, radio, musikkanlegg, bygninger,

sett deg ned og tenk over hvor mye du benytter i din hverdag som er der takket være menn.

Du burde vise oss langt mer respekt og gi oss den ære vi fortjener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå skal jeg svare deg saklig, men det blir med denne gangen :wink:

Mange av disse tingene er oppfunnet av menn, noe jeg er svært takknemlig for. Når det er sagt skal det også sies at så klart var mennene først ute med mange av oppfinnelsene, siden vi tross alt har levd i et mannsamfunn der kvinner ikke fikk lov til den slags. Men det betyr ikke at kvinner ikke har kunne gjort det samme! Faktisk så tror jeg bestemt at bak en rekke ting er det en kvinnes hjerne som står bak, men slik som samfunnet en gang var så var det kun en mann som kunne få vist det frem, og dermed fikk han også all æren for noe han kanskje ikke en gang fant opp ideen for! :roll:

Men dette er ikke dagens samfunn, heldigvis. Heldigvis for meg og heldigvis for deg! For å ta noe langt viktigere enn de tingene du ramser opp (som forøvrig ikke er korrekt da det ikke er bare menn som har funnet opp alle disse tingene), så la oss ta f. eks legevitenskap. Er du egentlig klar over hvor mange kvinner du har å takke for en del av de medisiner som finnes for å kurere både det ene og det andre? For ikke å snakke om forskning på kreft og en rekke andre ting. Hvis vi tar bort alle kvinnene som har tatt del i alt dette så kan jeg garantere deg at det du i dag ser på som en selvfølge langt ifra er å ta for gitt!

Vi trenger menn og vi trenger kvinner. Sammen kan de gjøre det dobbelt så bra om en mann kan alene. Legevitenskapen er et av våre sterkeste beviser på dette!

Når mennene endelig skjønte at vi kvinner faktisk kan langt mer enn å stelle hus og lage barn så gikk verden FREMOVER. Det som er så flott er at like fullt som det faktisk er kvinner som ikke ønsker å gjøre karriere og VIL bare være hjemme og stelle hjem og barn, så finnes det faktisk menn som ønsker det samme! Det er endelig mulig for de mannfolka som lenge har følt seg tvunget inn i en rolle som ikke passer dem, å bruke mer tid på barna sine. Menn som ikke vil at kona skal jobbe må altså jobbe dobbelt så mye som før, noe som innebærer at barna blir bedre kjent med alle andre enn sin egen far! ( Så fremt de ikke tjener veldig godt, noe langt ifra alle gjør)

Kun en hønsehjerne ville sagt at vi kan takke mannen for alt, for er det noe alle vi andre vet så er det at vi har kvinnene å takke for like mye!

Vi trenger begge kjønnene like mye, og sammen kan de utrette LANGT mer enn å sette barn til verden. Samme kan de nemmelig også skape en bedre verden for sine barn!!!

Jeg synes synd på deg om du virkelig har skjønt så lite som du gir uttrykk for, men da klarer jeg bare ikke annet enn å le av deg. Det er umulig å ta sånne som deg seriøst! :)

Nå har jeg kastet bort nok tid på deg (selv om det har vært underholdende), men nå skal jeg ut og tjene litt penger! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...