Gå til innhold

kvinner trenger ikke utdannelse og karriere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Kjære deg, Jesper

I mange hundre år trodde mannen at han var sjefen i familien, fordi kvinnene lot ham tro det.

Det ble kvinnene lei av etterhvert, for menn har en tendens til å bestemme temmelig tåpelige ting (krig f.eks.)

Så jeg må, på dine vegne, beklage - du er nok født i feil tid. Vi gidder ikke late som mer - nå gjør vi mer åpenlyst det våre formødre fikk til i det skjulte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal jeg si da? Jeg gjør karriere på den måten at jeg jobber utrolig smart :hoho: Jeg kan jobbe hjemmenfra med noen timer ute, allikevell er jeg både husmor og mor! ( er hjemme med sønnen min). :D

Jeg fant en liten gullgruve som mannen min ba meg satse på og begge vet vi at jeg kommer til å tjene mye mer enn han og det bare på et par år! :hoho:

Dere kan godt leke konge på haugen over konene deres for min del, de har jo selv valgt å godta det. Men ikke glem at damer også er glad i flotte ting da. :wink:

Isteden for å kreve at mannen min skal jobbe så jeg får det jeg har lyst på så sørger jeg for å skaffe det selv jeg! Og han synes faktisk det er helt supert, for da får han mer fritid til å være pappa!:briller:

Og mannen skal være sjefen i huset? Beklager gutter, men jeg er min egen sjef jeg! Og om det kan dere mene nøyaktig hva dere vil for jeg bare ler av dere uansett! :hoho:

Tipper at dere har så lav inntekt at dere rett og slett ser på det som en trussel jeg! Kanskje er dere redde for at konene deres hadde krevd mer enn dere kunne gi hvis de hadde hatt sin egen inntekt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen skal være sjefen i huset? Beklager gutter, men jeg er min egen sjef jeg! Og om det kan dere mene nøyaktig hva dere vil for jeg bare ler av dere uansett!

hva om vi brukte makt mot dere slik at dere måtte føye dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi nektet å samarbeide og heller dødd tror jeg :wink:

Lykke til...

Må innrømme at husmortilværelsen frister nå de nærmeste årene, men når sneipen har blitt større skal mamma tjene gryyyn! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Har en ting og si til deg Jespergutt: Samfunnet har dreid i den rettningen du IKKE ønsker. Deal with it!!! :sjarmor:

tror du ikke jeg skulle ha klart å satt deg på plass hvis jeg ville :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner i jobb har også større sjanse for å begå utroskap

andelen kvinner som har hatt sidesprang har økt betraktelig de siste 20 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem begår de utroskap med....

Det skulle ikke tilfeldigvis være en mann?????????

Kanskje en som er gift, til og med????????

Og med det du forfekter om kvinner, må jo dette faktisk være mannens feil, for vi kvinner kan vel ikke komme på sånt av oss selv????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem begår de utroskap med....

Det skulle ikke tilfeldigvis være en mann?????????

Kanskje en som er gift, til og med????????

Og med det du forfekter om kvinner, må jo dette faktisk være mannens feil, for vi kvinner kan vel ikke komme på sånt av oss selv????

jeg skulle nok klart å satt deg på plass Bettie. Lydig hustru skulle du ha blitt ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinner i jobb har også større sjanse for å begå utroskap

andelen kvinner som har hatt sidesprang har økt betraktelig de siste 20 år

Og menn har aldri lurt på hvorfor man stadig vekk trenger rørleggere? Eller hvorfor hun har bestilt pizza når han jobbet overtid? Eller hvorfor man på død og liv må ha snekkere til å gjøre ting som han kunne gjort?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Jesper

Jeg tror du ville fått litt problemer med å sette meg på plass...

Ikke for det - jeg er snill og føyelig så lenge jeg får det som JEG vil

waco - det kan jo tenkes at jeg har en "akademisk" interesse for feltet - ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jesper: Virker som om du har litt lav selvtilitt? Mannen min gjør sitt så jeg aldri kunne tenke meg tanken engang på å være han utro! Så snakk for deg selv du. 8)

Om du stoler så lite på kona di ( om du har noen da..det var det da :wink: ) at du må låse henne inne for at hun ikke skal rømme til en annen manns sin seng, ja da tror jeg ærlig talt det sier mer om deg enn det gjør om henne! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søte Jesper

Jeg tror du ville fått litt problemer med å sette meg på plass...

Ikke for det - jeg er snill og føyelig så lenge jeg får det som JEG vil

jeg tror jeg skulle fått deg litt lydigere ja

til Mona-Mor

jeg er singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Jesper

Dressurkurs passer ikke meg......

Du hadde nok ikke kommet nær nok til å få forsøkt engang.

Menn av huleboerætten passer ikke hos meg, forstår du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...