AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Tok endelig mot til meg og oppsøkte et av byens "vaxing studios" for å fjerne alt hår på/rundt vagina. Damen som utførte jobben var en hyggelig ung dame i 20 åra.Vi hadde en helt vanlig samtale under selve jobben men alikevel følte jeg et underlig begjær i hele kroppen. Hadde aldri latt noen av samme kjønn ta på meg der nede så ble ganske intenst for meg......og skremmende nok så oppdaga jeg at jeg likte det. Jeg likte det så godt at jeg faktisk "kom" lett kamuflert med hosting og harking men hun oppdaga det og utbrøt : Såpass ja....og smilte. Jobben ferdig og fikk ny time om 4 uker.Burde jeg være flau og avbestille eller er dette noe som er vanlig ?? Takknemlig for svar. Anonymkode: a4bf2...0e2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 7 minutter siden, Alterego666 skrev: 1: Det staves Waxing 2: Nei. Tenkte det samme, Waxing skal det være. Unge gutter er elendige til å skrive engelsk, hvorfor ikke holde seg til norsk voksing? for mye dataspill? Anonymkode: 6fd83...620 3
Gjest Alterego666 Skrevet 23. januar 2019 #5 Skrevet 23. januar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det samme, Waxing skal det være. Unge gutter er elendige til å skrive engelsk, hvorfor ikke holde seg til norsk voksing? for mye dataspill? Anonymkode: 6fd83...620 Om man skal ta historien for sann (jeg gjør det), er det en ung kvinne som er TS.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Om man skal ta historien for sann (jeg gjør det), er det en ung kvinne som er TS. Ble litt forundret da jeg så at noe hadde hengt seg opp i skrivefeil og at jeg var en gutt. Klart jeg vet at det skal være W men noen ganger skriver man for fort og det blir feil. Dataspill ??? Er det noe jeg hater så er det det.Leser korrektur for harde livet nå så ingen kan TA MEG for skriveleif 🙂 Alterego666 : Ja jeg er ung, 17 år.Og JA historien er sann !!!!! Anonymkode: a4bf2...0e2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #7 Skrevet 23. januar 2019 Trodde det var vondt med waxing jeg. Trodde ikke man ble stimulert «der» Anonymkode: 51a3a...504 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 Nei du skal selvfølgelig ikke avbestille. Dette er en tjeneste de utfører og lever av. Klart det kan gi nytelse. Ikke noe merkelig med det. De ønsker selvfølgelig at du kommet tilbake. Anonymkode: fa502...522
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 Nei det er ikke vanlig. Det er heller vanlig å ønske seg bort av hele sitt hjerte da dette er vondt. Men de som jobber i sånne salonger har jo sett det meste, så du kan trygt gå tilbake dit. Anonymkode: 7cfdd...122
Gjest Cum Control Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 Det finnes menn som kommer (spruter) mens de vokses der nede. Jeg tror det er ganske vanlig at det kribler litt de første gangene man vokses.
Gjest Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg