Gå til innhold

Lykkes etter flere runder med Letrozol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange runder med Letrozol måtte til før dere lyktes? Er det mulig å lykkes etter fire runder uten klaff? Jeg begynner virkelig å miste motet nå etter å ha fått mensen igjen etter fjerde runden Letrozol - hva er egentlig sjansen for at det skal klaffe femte eller sjette gangen når det ikke har gått disse fire rundene? 

Anonymkode: 01ea6...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi ble gravid på 3.runde, men mistet tidlig. Ble gravid igjen på 6.runde og er nå gravid i 15 uke :) Så alt er mulig :) Jeg er nå på min andre runde med Letrozol og merker at man blir mer nervøs for hver gang 😕 Håper det klaffer for deg! Har du tatt Ovitrelle i tillegg?

Anonymkode: 79b1a...a3c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi ble gravid på 3.runde, men mistet tidlig. Ble gravid igjen på 6.runde og er nå gravid i 15 uke :) Så alt er mulig :) Jeg er nå på min andre runde med Letrozol og merker at man blir mer nervøs for hver gang 😕 Håper det klaffer for deg! Har du tatt Ovitrelle i tillegg?

Anonymkode: 79b1a...a3c

Da er det jo i alle fall håp da, takk skal du ha! Vet du om det er større sjanse for å miste ved bruk av Letrozol også? Og nei, ikke tatt Ovitrelle - hva er det? 😳

Anonymkode: 01ea6...35f

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Fertilitetssenteret at det var mer eller mindre poengløst etter en 4-5 sykluser, og maks 6 sykluser.

Så jeg droppet det og tok en avgjørelse om IVF etter det antallet forsøk med Letrozol. Jeg mistenker også at det var disse forsøkene mine som trigget endometrioseanfall, som jo ikke akkurat gjorde IVFsituasjonen enklere.

Så jeg anbefaler ikke å drive med dette for lenge.

Ovitrelle er sprøyte som sikrer eggløsning - jeg har prøvd bpde med og uten, hadde ingenting å si, og jeg fikk EL hver gang samme dag uansett. 

Anonymkode: 82d28...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...