AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg har hatt gjentatte aborter og føler jeg må passe veldig på den lille inni der... er derfor totalt avholde hva angår trening og annet som kan utsette kroppen . Men stakkars mannen spør jo pent om når vi kan ha sex igjen og jeg må si at jeg er jo litt lysten selv.. men tanken på å putte noe inn der og om det kan skade noe gjør meg livredd.... spurt legen og får Ingen direkte svar annet enn at det må vi føle på selv... er redd for at en orgasme skal gi så mye kramper at det kan medføre abort også så har ikke engang lekt oss litt uten selve samleie...skjønner jo frustrasjonen til mannen da..men han holder ut.... er det noen som vet noe mer enn meg på området? Er ca 12 uker på.vei Anonymkode: cf8ba...fbb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Selvfølgelig kan dere ha sex. Anonymkode: f284d...e99
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Så lenge ikke legen har gitt dere sexforbud må dere bare kose dere Anonymkode: 5ecd7...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Jeg vet ikke hva legen deres har sagt, men hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg ikke tatt sjansen. For "vanlig" gravide er det jo ikke en issue i det hele tatt, men med din bakgrunn virker det som kroppen din sliter med å holde på graviditeten, noe som gjør alt litt mer komplisert og risikabelt. Don't rock the boat, liksom.. Dere kan jo ha sex uten penetrasjon? Anonymkode: e1768...434 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #5 Skrevet 23. januar 2019 Jeg skjønner tankegangen, men tror jeg hadde tatt sjansen etter 12 uker hvertfall.. Det er ingenting som tilsier at sex fører til abort. Anonymkode: 502b4...b1b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå