Gå til innhold

sex i moden alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har inne har kjennskap til hvordan eldre kvinner forholder seg til sex. Hadde en date med ei dame i begynnelsen av 60-åra. Etter et langt forspill var vi nakne i senga. Etterpå ville hun bare utføre samleie i cowgirl-style. Det var for så vidt ok, men jeg liker også å ta initiativ. Kan kvinnens alder ha noe med dette å gjøre? Hn var veldig tynn, nesten mager. Hun føltes trang ut, men var likevel glatt. Selv er jeg utstyrt innenfor gjennomsnittet, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, liten og god skrev:

Lurer på om noen har inne har kjennskap til hvordan eldre kvinner forholder seg til sex. Hadde en date med ei dame i begynnelsen av 60-åra. Etter et langt forspill var vi nakne i senga. Etterpå ville hun bare utføre samleie i cowgirl-style. Det var for så vidt ok, men jeg liker også å ta initiativ. Kan kvinnens alder ha noe med dette å gjøre? Hn var veldig tynn, nesten mager. Hun føltes trang ut, men var likevel glatt. Selv er jeg utstyrt innenfor gjennomsnittet, tror jeg.

Nei, kvinnens alder har ikke noe med dette å gjøre. 

Skrevet
5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Nei, kvinnens alder har ikke noe med dette å gjøre. 

Hva tror du årsaken da kan være? Fysikk?

Skrevet

Trenger det ha noen grunn da?

Anonymkode: 18057...f67

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
22 minutter siden, liten og god skrev:

Hva tror du årsaken da kan være? Fysikk?

Kanskje hun liker det sånn. Hva med å spørre henne? Aner da ikke hva andre synes er godt i senga, du skriver du liker å ta initiativ, men du virker mer som en dott. 

Skrevet

Kanskje er jeg en dott, men det er kke å forakte. For når hun rir meg, så lyser den store, delige dotten hennes mot meg. Vi har det foresten ok sammen, tross alt. Mye munnsex.Men huun vil ikke at jeg tar henne i doggy style, noe jeg er vant med fra tidligere forhold.

Skrevet

Hvor mye yngre er du enn henne da ?   Holder også på med damer i den alderen, men har ikke merket noen spesielle "særheter "

Anonymkode: 37403...056

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye yngre er du enn henne da ?   Holder også på med damer i den alderen, men har ikke merket noen spesielle "særheter "

Anonymkode: 37403...056

ikke mye. Har også vært sammen med andre eldre, noen helt oppe  syttiåra, men har aldri merket at de har vært så  opphengt i å gjøre det kun på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...