AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Hei, Jeg er en mann på 45 år som har fått en god del gråhår. Synes det er kjedelig og har tenkt å bruke hårfarge for første gang. Kjøpte en mild hårfarge på apoteket: https://www.apotek1.no/produkter/naturigin-haarfarge-2.0-black-1stk-903387p Har naturlig mørkt hår, slik at jeg kjøpte "black 2.0". Siden jeg ønsker å gå forsiktig frem og farge "litt og litt" for hver gang jeg vasker håret, lurer jeg på om det er mulig å blande hårfargen med activatoren for så å blande det godt med en god sjampo? Hvordan vil det være? Hva slags resultater kan jeg forvente hvis jeg bruker denne blandingen hver tredje dag f.eks? Jeg regner med at det skal være 30% farge og 70% sjampo i flaska. Er dette mulig? Noen som har prøvd? Tusen takk på forhånd for alle svar Anonymkode: 2708e...191
Blingblingtahei Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Uhm.. Ikke prøvd og vil absolutt regne med at det ikke virker. Fargen skal nok sitte i håret i 30-40 min og ikke blandes med sjampo for å fungere. Dette vil nok bare irritere hodebunnen din og gi deg flass i tillegg til grå hår. I tillegg ville jeg nok kjøpt en mørk brun farge hvis ikke håret ditt er svart fra før av. Svart kan ellers bli ganske hardt for ansiktet slik at du blir blass. Som for eks denne https://www.vita.no/naturigin-3-mork-brun?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQiAm5viBRD4ARIsADGUT255-nk4T9vrDhsjfMCN5VpLopV9pYvsIMz8cVwR2IYGIjgREs83tIwaAgOtEALw_wcB 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Den der blir veldig sort altså. Har du helt sort hår til vanlig? Jeg pleier å kjøpe en brun hårfarge også blande litt av den sorte kremen oppi. Ikke mye. Ikke bruk shampo. Heller balsam eller hårkur når du blander. Anonymkode: 68840...e79 1
Nerine_ Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Kanskje du bør ta en tur til frisøren, hvis tanken er at ingen skal se at du farger håret? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå