magikeren Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Så tydeligvis er jeg en taper siden jeg ikke har universitetsutdannelse. Lurer på hvem andre på forumet som er tapere 😵 og som har et ok eller bra liv, kanskje dere til og med har penger??? 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 I følge hvem?? Anonymkode: 70547...8de 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Uføretrygdet her. På den ene siden er jeg taper i samfunnet, på den andre siden er jeg vinner som er født i Norge. Jeg prøver å tenke det siste. Anonymkode: e4420...d2c 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Hvem er det som sier det? Man er ikke taper fordi man ikke har utdannelse. Det som gjør en person til en taper er om man oppfører seg dårlig mot andre eller har fæle holdninger Anonymkode: 9ef1a...870 2
magikeren Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2019 Nå ser jeg at enkelte har fordommer mot tapere, men skal sies at vi vinner i ganske mye, så hold fordommene deres for dere selv! 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 Du er bare en taper om du ser på deg selv som en taper. Det er ingen andre enn deg selv som kan få deg til å føle deg som en taper. Jeg vil tippe at mange ser på meg som en taper, men det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg ser ikke på meg selv som en taper og dermed er jeg ingen taper. Hva andre måtte mene om meg er noe jeg ikke bryr meg om. 3
magikeren Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2019 Jeg ser at vi må dytte taperstempelet enda mer for å få god debatt på kg
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #8 Skrevet 23. januar 2019 8 minutter siden, magikeren said: Jeg ser at vi må dytte taperstempelet enda mer for å få god debatt på kg Nei. Du er full, Superman, gå og legg deg, og vær vennlig å ikke utfordre noen til å hoppe ut av vinduet for å se hvem som vinner... Anonymkode: 6ca9d...338 1
magikeren Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2019 Just now, AnonymBruker said: Nei. Du er full, Superman, gå og legg deg, og vær vennlig å ikke utfordre noen til å hoppe ut av vinduet for å se hvem som vinner... Anonymkode: 6ca9d...338 Haha. Jo, for så vidt....
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #10 Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, magikeren said: Haha. Jo, for så vidt.... Så du har hørt vitsen før? 😜 Anonymkode: 6ca9d...338
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #11 Skrevet 23. januar 2019 Ufør taper her. Jeg er universitetsutdannet taper da, kan jeg få noen trøstepoeng for det? Anonymkode: 36939...b35 1
magikeren Skrevet 23. januar 2019 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ufør taper her. Jeg er universitetsutdannet taper da, kan jeg få noen trøstepoeng for det? Anonymkode: 36939...b35 Ca 2 poeng, men det er alt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #13 Skrevet 23. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Uføretrygdet her. På den ene siden er jeg taper i samfunnet, på den andre siden er jeg vinner som er født i Norge. Jeg prøver å tenke det siste. Anonymkode: e4420...d2c Ufør er en av de tøffeste jobbene man kan ha. Mye vanskeligere enn å ha en jobb å gå til og treffe folk hver dag. Anonymkode: 8b522...a99
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #14 Skrevet 23. januar 2019 @magikeren So ro lillemann, nå er dagen over Alle mann i alle land ligger nå og sover So ro, tiipp på tå Sov min vesle pode Reven sover også nå Med halen under hodet Anonymkode: 6ca9d...338
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #15 Skrevet 23. januar 2019 12 hours ago, magikeren said: Så tydeligvis er jeg en taper siden jeg ikke har universitetsutdannelse. Lurer på hvem andre på forumet som er tapere 😵 og som har et ok eller bra liv, kanskje dere til og med har penger??? Vær glad du ikke er mann hvis mangel på utdanning er et ømt tema. Anonymkode: 245bf...a07
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #17 Skrevet 23. januar 2019 Det er spørsmål om du er ufør fordi du gidder ikke, eller klarer ikke å få en jobb. Da er du en taper. Men om du er ufør på grunn av sykdom er det noe helt annet. Hva har utdanning med det å gjøre? Forskjell mellom UFØR og å gå på sosial fordi du klarer ikke å få en jobb. Anonymkode: 5c4f5...48a 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #18 Skrevet 23. januar 2019 Blir ofte lei meg når jeg leser her at "han har bare bachelor" og sånn... jeg har ikke det en gang jeg.. har ikke vgs en gang jeg. Men joda, jeg klarer meg fint. Har 80% fast jobb, bolig og bil, så skal vel ikke klage Anonymkode: 5a6be...420 3
Sliten&kjørt52 Skrevet 23. januar 2019 #19 Skrevet 23. januar 2019 (endret) 14 timer siden, magikeren skrev: Så tydeligvis er jeg en taper siden jeg ikke har universitetsutdannelse. Lurer på hvem andre på forumet som er tapere 😵 og som har et ok eller bra liv, kanskje dere til og med har penger??? JEG Må jo være BEST I Noe... Denna må jo være min... Taper NO 1 PÅ KG. Fikk ett innfall, ca. 5 år etter att jeg liksom Skulle ha gått ut av ungdomsskolen, dem hadde ikke sett fjæra av meg på 7 år... Hang i Slottsparken fra 7. klasse, de dagene jeg ikke fikk jobbe fulle dager... ----Henta vitnemålet Grunnskole, tråkka ned i sentrum. Satte meg på RådhusBrygga, -Reker, Loff og 6 Pils, Sommer, og Søte damer... Jekka en øl, Og konvolutten Som definerer livet, -i følge Sammfunet... -Leste en gang, lagde konfetti av dritten -og heiv det på fjorden FULL JOBB Pluss de tre avisrutene jeg trua søs. til å ta. Dagen hun ble 12 år, -jeg 10... Pluss vaskejobba på fabrikken, og kontorbygget VAKKE REDD FOR Å JOBBE... Noe å tenke på for Veike Navere, -av i dag, ... Bare ett Tips ... Krangla med sjefen, en fredag -rett etter fyllte 18. -Ringte Forsvaret , møtte på sesjon en uke etterpå, GA ALLT. Starta tjeneste 3 uker senere. Dem SÅ Noe i meg, -valgte å bruke meg til Spessielle, og Spennende ting. Så ut i full jobb, igjen. Kjeda meg etter ett par, tre år, -ga ingen mening... Bestemte meg for hva jeg Skulle bli, -i livet, -bytta til mye ¨dårligere¨ jobb, -for å kvalifisere til Utdanelsen jeg Skulle Ha... LANDET DEN, -Og ¨Drømme¨Jobben... Kostet noen år dedikert jobbing. -Den som GIR SEG, -Er en Dritt... Nå. -Søs gir meg sin del av barndommshjemmet, -takk for att jeg prøvde å hjelpe, -følge pappa gjennom kreft, -og i grava. -Så en del år, med Super-Senile mamma. ❔ Jeg må prøve å holde meg under 2,5 mill -på Havseiler. Må jo ha Småbruk -evt. teit liten kåk i Oslo, og... IKKE Sikkert jeg klarer å lande planen, -men Skal faenmeg prøve... PS. Søs. Sitter veldig greit, m. Vaskehjelp, i Værsting-kåk, på ¨Beste Vest.¨ Mangler ikke en dritt, -ikke vært aktuelt å vurdere, for meg ellers. Livet er en rar dings... KJØR PÅ 🤘 https://youtube/xo1VInw-SKc a. Endret 23. januar 2019 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #20 Skrevet 25. november 2019 På 23.1.2019 den 1.01, AnonymBruker skrev: Uføretrygdet her. På den ene siden er jeg taper i samfunnet, på den andre siden er jeg vinner som er født i Norge. Jeg prøver å tenke det siste. Anonymkode: e4420...d2c Her er noe gått skikkelig galt, når man ser på seg selv som vinner og er uføretrygdet Anonymkode: a1c4c...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå