AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Jeg har akkurat flyttet inn i en leid leilighet, men da jeg skulle fjerne teppet som lå der fra forrige leietaker oppdaget jeg mørke områder i gulvet. Prøvde å skrubbe med en svamp og vann (tør ikke bruke såpe uten å være helt sikker på hvilken jeg skal bruke) og som dere ser på bildet går det bort (de lyse partiene til venstre er der jeg har skrubbet), men jeg måtte ta i ganske hardt. Har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det litt mer effektivt? Vaskemidler? Såpe? Trerens? Tenkte å ta meg en tur på maxbo eller noe sånt for å spørre, men det irriterer meg😅 . Har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det litt mer effektivt? Vaskemidler? Såpe? Trerens? Tenkte å ta meg en tur på maxbo eller noe sånt for å spørre, men det irriterer meg😅 Anonymkode: 61b4f...90d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Trerens. To bøtter vann.. En med trerens i, og en til å skylle kluten i ( her bytter du ofte vann sånn at det er rent). Bruk en god mikrofiberklut. Etterpå må du såpebehandle eller olje golvet. Anonymkode: e9582...047 1
spinner Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Sikkert lurt å gjøre utleie oppmerksom på flekkene så har du litt å gå på når du flytter ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå