Gjest sint Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Samboern var ute i går. Kom temmelig full hjem kjempesent. Jeg spurteom han hadde hatt det kjekt og hvor han hadde vært. Så kommer han med følgende: At de var hjemme hos en kompis. Spurte hvem som var der, men fikk som svar at det fikk jeg ikke vite. Videre sa han noe om "var som tre soverom på stua og jeg skulle bare være snill, men jeg tenkte på deg hele tiden". Sa jeg ikke skjønte en millimeter av hva han prøvde å si og ba han forklare, men det ville han ikke. Sa han elsket meg og strødde om seg med komplimenter i haugevis. Fikk veldig sterk følelse av at han hadde gjort noe han ikke burde og prøvde å unnskylde seg uten å fortelle hva som var galt. :veldigsur: Jeg har blitt bedratt før og blir derfor veldig lett forstyrra av ting som jeg egentlig ikke burde bry meg om - det vet jeg og det vet han. Samboern og kompisen hans har en felles vennine som samboern vet jeg ikke liker (tror hun prøvde å sjekke han opp - ringte tidlig og sent og skulle ha trøst av samboern fordi det var slutt med kjæresten). Greit nok det, men når de plutselig begynte å treffes ute nesten ukentlig og jeg aldri ble invitert med satte jeg ned foten og han sluttet å treffe henne. Har en sterk mistanke om at hun var der. Jeg tipper hun var til stede på festen i går. Om det skjedde noe mer ut over at hun var der aner jeg ikke. Kanskje var hun bare der og han har ikke lyst å fortelle meg det fordi han vet jeg ikke liker det, eller kanskje var det noe mer. Jeg HATER eksen som ved å bedra meg ikke bare ødela det som var, men også lage problem for meg for evig tid ved at jeg kjenner det velter seg i magen ved den minste lille mistanke! Samboern er DUM hvis han tror det hjelper meg å la være å fortelle - stupdum. Må snakke med han i kveld, men vet ikke hva jeg skal si og hvordan. Anstrenger meg for å ikke male fanden på veggen og ødelegge det vi har på grunn av det eksen gjorde, men det er ikke lett... Blir så redd. Blir fysisk i ulage; kortpustet, vondt i magen, klarer ikke spise, blir kvalm og vil bare grine. Noen råd? Hva skal jeg si uten at det høres ut som et tredjegrads forhør?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Kan nok ikke trøste deg. Hørtes ikke bra ut det der. Og hvis det er sånn at han drev og traff denne jenta uten deg, så var det vel allerede noe på gang fra før. Nå har de vel "endelig" tatt den helt ut... Prat med ham, prøv å ikke vær sint så han ikke tør si sannheten. Være heller sint ETTERPÅ (om det skulle være noe å være sint for).
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Huff, føler med deg, og ville vært bekymret om jeg var i din situasjon. (jeg er også brent barn...) Men: noe som tyder på at han ikke har gått over streken, er at han faktisk SA at det var som "tre soverom i stua" og fortalte litt. Hvis han hadde vært utro, hadde han kanskje tidd bom stille og sagt "Ja det var en OK kveld, skjedde ikke noe spesielt"..? lykke til
Gjest sint Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Kan ikke tro han er så slem at han har gjort noe slikt - har sagt han hvordan det føltes forrige gang. Han var forøvrig kåt som bare det da han kom hjem, så jeg tror ikke han har ligget med noen. I fylla greier han ikke flere runder. Men jeg syns det er ille om han har "koset" seg med noen også - det er MIN armkrok og MITT fang og jeg er ikke klar for å dele på det i det hele tatt. Som sagt kom han med massevis av kjærlighetserklæringer og komplimenter. Sa jeg elskers deg gang på gang. Hvordan vet du det da? sa jeg. Jo, fordi du får meg til å føle ting for meg som jeg aldri har følt for noen andre, svarte han. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Jeg må helt klart snakke med han. Vet bare ikke hvor og hvordan jeg skal begynne. :veldigsur:
Krølltoppen Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Hva om du forteller ham det slik som du forteller oss det? Får følelsen av at du ikke tror at han har hatt sex med en annen, men kanskje har kost litt. Fortell ham at du har hatt det vondt hele dagen og gjerne vil vite hva som skjedde. Uten å beskylde ham for noe som helst. Hvis du legger mer vekt på din uro enn hans mulige dumme opptreden på festen, så tror jeg samtalen vil gå greit.
Trampe Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Snakke med han er noe du MÅ gjøre. Du kan ikke gå rundt og lure på dette. Jeg er også brent barn, og vet hva det kan gjøre med noen å gå rundt og undre på hva som er på gang. Samtidig kan din fortid være med på å gjøre mange småting mistenksomt.. Slenger meg på Krølltopp sin kommentar. Det hørtes lurt ut! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Får prøve det - er ikke så veldig sint, mest oppgitt og fortvilet. Tror kanskje hun frøkena var der og i og med at han vet jeg ikke har helt sansen for henne ville han i et anfall av å "skåne" meg, ikke si det. Menn generelt er av og til så korttenkte at det ikke er til å tro. Traff hun jenta en gang, var en gjeng som var på byen inkludert henne og han hun var sammen med da. Var på et utested med sofaer. Hun havnet mellom samboern og typen sin, jeg satt på andre siden av bordet. Mens vi satt der drev hun å tok på samboern hele tiden; hånden på kneet hans, på skulderen, bak ryggen på han med mer mens hun pratet (og det gjorde hun konstant). Dette mens jeg satt på andre siden av det lille bordet og kjæresten hennes satt i sofaene ved siden av henne. Husker jeg tenkte at hvis hun driver å tafser sånn mens jeg og typen hennes er her, hvordan er hun da når ingen av oss er til stede? Og, jeg ble pisst på samboern som lot henne drive på (han satt der ikke så veldig lenge da, før han reiste seg og gikk bort til meg). Hva er det med mennesker som holder på slik? Selv om berøringene er uskyldige i seg selv er det slikt jeg forbeholder til kjæresten eller virkelig gode venner hvis de trenger trøst - sitter ikke sånn med hverken venner eller venninner eller slekt! Er det jeg som er prippen og sær, eller er det flere som ville reagert på slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Hvis han var veldig kåt når han kom hjem har han vel drevet og kåtet seg opp på henne da. Rota skikkelig. Kanskje derfor han sa at han tenkte på deg hele tiden, at det var derfor han ikke faktisk hadde sex med henne. Men for meg ville det vært ille nok.
Trampe Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Mine pigger ville ihvertfall kommet ut da Hvor respektløst er ikke det??!! Bank skulle hun hatt! Men enkelte jenter er bare sånn. Samtidig synes jeg at kjæresten din burde skjønne din situasjon bedre. Jeg tror ganske enkelt han ikke har lyst til å sette henne opp mot veggen og si NEI... menn synes ofte det er enklere å la være. Hadde min mann latt ei jente tafse på seg ville jeg kjempet mot meg selv for ikke å klappe til han!!! Du er ikke prippen og sær, det er ihvertfall sikkert.
Gjest sint Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Hvis han var veldig kåt når han kom hjem har han vel drevet og kåtet seg opp på henne da. Rota skikkelig. Kanskje derfor han sa at han tenkte på deg hele tiden' date=' at det var derfor han ikke faktisk hadde sex med henne. Men for meg ville det vært ille nok.[/quote'] Takk for trøstende ord
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #11 Skrevet 7. april 2005 Mine pigger ville ihvertfall kommet ut da Hvor respektløst er ikke det??!! Bank skulle hun hatt! Men enkelte jenter er bare sånn. Samtidig synes jeg at kjæresten din burde skjønne din situasjon bedre. Jeg tror ganske enkelt han ikke har lyst til å sette henne opp mot veggen og si NEI... menn synes ofte det er enklere å la være. Hadde min mann latt ei jente tafse på seg ville jeg kjempet mot meg selv for ikke å klappe til han!!! Du er ikke prippen og sær, det er ihvertfall sikkert. Får ta en prat med han i kveld og spørre hvorfor han sa jeg ikke fikk vite hvem han hadde vært sammen med og hvorfor ikke det. Han burde kanskje få en utmerkelse for å finne på å si noe så komplett idiotisk...
Gjest sint Skrevet 7. april 2005 #12 Skrevet 7. april 2005 Nå ringte han, noe han ikke pleier å gjøre så alt for ofte. Mistenker at han har fått med seg at jeg ble en smule satt ut i går, for han fortalte uoppfordret fra i går og ellers "koseprat". Han sa ikke hvem han hadde vært sammen med og jeg spurte ikke heller - syns ikke telefonen er riktig sted å samtale om slikt. Så, kanskje jeg så spøkelser som ikke er relle? Får spørre han når jeg kommer hjem - litt lettere å spørre når han har fått med seg at jeg ikke hadde det helt bra...
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #13 Skrevet 7. april 2005 Så du fikk en forklaring på hvorfor du ikke fikk vite hvem som var der, eller hvorfor han oppførte seg så rart? Høres ut som dere har et litt rart forhold. Han ringer ikke ofte sier du? Har dere ikke kontakt i løpet av dagen?
Gjest Totten Skrevet 7. april 2005 #14 Skrevet 7. april 2005 HOld oss oppdatert da. Og lykke til så masse
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #15 Skrevet 7. april 2005 Så du fikk en forklaring på hvorfor du ikke fikk vite hvem som var der, eller hvorfor han oppførte seg så rart? Høres ut som dere har et litt rart forhold. Han ringer ikke ofte sier du? Har dere ikke kontakt i løpet av dagen? Som jeg skrev spurte jeg ikke om noe som helst fordi jeg heller tar det når jeg kommer hjem - syns det er bedre å ta slikt face-to-face enn over telefonen. Vi er samboere så vi har ikke så stort behov for å ringes når vi er på jobb.
Gjest seroxata Skrevet 7. april 2005 #16 Skrevet 7. april 2005 hmmm... høres merkelig ut synes jeg! Jeg ville nå iallefall tatt en alvorlig prat med han, og sagt hvordan du føler det! Hvis ikke han svarer deg, eller nekter å svare på hvem som var der, så ville jeg bedt han sove på sofaen til han kunne svare for seg! Trenger jo ikke være noe "farlig" han har gjort, men synes oppførselen hans virker sær...
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #17 Skrevet 7. april 2005 høres littegrann ut som at han har dårlig samvittighet.. :-? Snakk med han! får vondt i magen av å tenke på situasjonen du er i. Men det ordner seg skal du se!
FANNY Skrevet 7. april 2005 #19 Skrevet 7. april 2005 Han skal fortelle deg hvem han er sammen med på nachspiel såklart ! Han skal reise seg fra sofaen på utestedet når hun blir for nærgående og sette seg ved siden av deg! Hvis han er glad i deg skal han gjøre deg trygg og du skal føle deg elsket. Å reagere som du gjør i denne situasjonen hadde alle gjort uansett dårlige erfaringer tidligere. Lykke til !
Gjest sint Skrevet 8. april 2005 #20 Skrevet 8. april 2005 Snakka med han i går. Sa han hadde kommet med noen underlige utsagn da han kom hjem som jeg ikke hadde skjønt noe av og som hørtes veldig merkelig ut. Han svarte han husket ikke så mye av hva han hadde sagt og ba meg opplyse han. Jeg så gjorde og han heller ikke skjønte hva han hadde ment med det, de hadde vært en gjeng gutter som hadde gått hjem til kameraten for å se fotball. Han sa det var kamerater av kameraten hans som jeg ikke kjente, så kanskje det han hadde ment var at det ikke var noen jeg kjente, men at han hadde uttrykt det på en utrolig knølete måte. Videre hadde kameraten flyttet til et kollektiv med kjempesvære soverom på størrelse med stua vår. Hun frøkena har han ikke sett eller hatt kontakt med etter at jeg tok opp med han at det plaget meg. Så da føler jeg meg rimelig dum oppi det hele... Det sa jeg også til han. Så sa han jeg ikke måtte gå å gruble på slikt hele dagen og at jeg heller måtte spørre han med det samme hva han mener hvis han sier noe som høres rart ut eller er helt fjernt. Så da sitter jeg her og føler meg sånn passe smådum som i hode mitt har blåst opp ingenting annet enn et knølete utsagn til å bli ganske stort og vondt... Men takk for all støtte, jeg trengte det selv om det viste seg ikke å være noe ille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå