Gå til innhold

Menn og vibrator.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at menn er redd for vibratorbruk? At de føler seg utkonkurert fordi en vibrator gir henne bedre nytelse enn hans penis?

er selv mann, kjøpte inn g punkt vibrator til min kone. Elsker å bruke den på henne, gjerne samtidig med at jeg slikker henne. Når jeg merker hvor godt hun nyter det blir jeg bare enda mer tent.

har aldri sett på vibratoren som en konkurent til meg, men derimot et hjelpemiddel så jeg kan gi henne enda bedre nytelse.

Noen andre med erfaringer rundt dette?

Anonymkode: 85c34...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri møtt en mann som ikke tenner på å bruke vibrator og dildo på meg opplever egentlig at mange blir mer tent og oppspilt av å se meg nyte det enn under samleie sammen :)

Anonymkode: 1d3ed...fa7

• Liker 1
Skrevet

Har vel vært med et par-tre menn som ikke håndterte leketøy, fordi de da følte seg utilstrekkelige. Men det har jo ingenting med saken å gjøre. De fleste virker som å tenne veldig på å bruke dette, spesielt når vi har god tid og kan holde på i timer :) Det er jo ikke til å legge skjul på at en penis vibrerer ikke, og vibrering er godt. Det er to helt forskjellige type nytelser. Ja takk begge deler 😄 

Anonymkode: 18b7e...bb7

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er en helt fjern problemstilling for meg, men hun kan ikke regne med å få dildoene alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...