Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min fortalte meg at hun brukte dette på kviser og at de forsvart med en gang!!!

:-) :-) :-) :-) Ikke det at jeg plages med kviser,men jubler ikke akkurat over at det kommer noen i ny og ne...

Tror venninnen min sa det het Basiron 5% eller noe... Hun brukte iallfall det. Finnes det forskjellig "styrke"liksom?..Hvis dere skjønner hva jeg mener...

Jeg får lett tørr hud,så er jo litt skeptisk til slike sterke produkter. Tørker dette veldig ut huden? Andre som har gode erfaringer med dette på kviser??

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

Brukte denne salven selv en liten stund, men husker ikke om den fantes i noe annet enn 5%. Den hadde en tendens til å tørke ut huden, ikke syntes jeg den var noe vidundermiddel heller. En bekjent av meg brukte den alltid, og var kjempefornøyd.

Skrevet

Den finnes bare i 5 %. Fås på apotek. Mange får tørr og irritert hud av den, så det kan lønne seg å begynne forsiktig og vaske den av etter et par timer. Den bleker tøy, så ikke bruk det fineste sengetøyet ditt når du bruker denne. Sterke saker, men faktisk omtrent det eneste som hjelper litt på min gjenstridige kvisehud.

Skrevet

Jeg har brukt den en god stund (helt til jeg fikk noe allergisjokk av den eller noe, og hele ansiktet svellet.... :kjempesinna: )

Men den er virkelig knallbra. Fungerer også veldig godt på røde områder i huden, spesielt rundt nesen og steder på kinnene. Den er absolutt verdt forsøket dersom du sliter med kviser etc. Kjæresten min har også hatt problemer med sånn hud, pubertetshud voksen alder er ikke alltid så gøy.. Det var han som tipset meg om den, og nå er huden helt fin.

Jeg vet ikke helt hva den gjør, men på både han og meg virker det som om den stabiliserer huden for godt, sånn at når du har brukt den en stund og huden er helt fin, så har den faktisk holdt seg sånn! Han har ikke brukt den på et år tror jeg, annet enn på en og annen kvise som bare dukker opp en sjelden gang.

Herifra er det hvertfall bare positivt å melde!

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte den en gang på brystet fordi jeg hadde kviser der. Toppen jeg hadde ble bleket og måtte kastes :-( .

Jeg fikk utslett og en helt sinnsyk kløe der salven var påført. Har ikke prøvd å bare ha den på et par timer.

Skrevet

Jeg bruker den også, med en gang jeg får en kvise. Da overdriver jeg med å smøre på om natta og selve kvisen er kanskje ikke borte neste morgen, men mye av hevelsen og bakteriene! Da går det fint å gjøre resten av jobben med en concealer 8)

Skrevet

Hmm...Da lurer jeg på om jeg tar en sjanse på å kjøpe meg sånn Basiron. Er i grunnen ikke så glad i slike ting fra apotket!

Snart ferdig her,da bærer det ned til byen og inn på nærmeste apotek.

Takk for tilbakemedling!! :-)

Skrevet

jeg trodde den kom på resept jeg.. I allefall fikk mannen den på resept en gang for lenge siden

Skrevet
jeg trodde den kom på resept jeg.. I allefall fikk mannen den på resept en gang for lenge siden

Det er lenge siden. Jeg husker det jeg også, men den er reseptfri nå.

Skrevet

Du får tak i 10% i Sverige. Synes ikke den virker noe særlig, men nå er huden min litt vanskelig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...