AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Det gjør nemlig jeg. I lys av en annen tråd her, fikk jeg lyst å opprette min egen uten p kuppe den andre. Kan dere lære meg litt om smaltalk. Hva skal man si? Anonymkode: 59402...56b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, litago2 skrev: Kan du ikke småprate om arbeidsoppgavene? Hmm, kan jo ikke sitte hver dag å prate om arbeidsoppgavene 🙈 Men bra tips sånn ellers. Jeg er sosial kløne tror jeg. Får så dårlig selvtillit når jeg prater med folk. Kan jatte litt med og smile mye, le mye. Kan virke litt dum utad føler jeg. Anonymkode: 59402...56b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 Mener du at du er sjenert? Spør kollegaer om hva de har gjort i helgen, hvordan det går med barna etc. sånne helt dagligdagse ting, så vil du oppdage at folk flest er vanvittig glade i å prate om seg selv. Bit deg merke i hva de forskjellige kollegane dine er opptatt av og still litt undrende spørsmål ut i fra det, kan virke litt stivt å rart i begynnelsen im man ikke er så godt kjent, men så løsner det litt av deg selv -evt tilby deg å komme med kaffe eller te til kollegane dine, det også kan være en icebreaker. Viktig å dele en bit av seg selv også når andre forteller -så flyter samtalen. Anonymkode: 9acbc...955
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 Er dette kun i jobbsammenheng eller er det ellers også? hva snakker du om med folk du møter utenom jobb? Anonymkode: f7d12...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå