Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en bra jobb som jeg tenker å ha frem til juni. Ingen bil så må ta toget! Tror du det går å pendle frem og tilbake?

Anonymkode: 78749...81a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo, men det tar vel 1.5 time, minimum. Og gratis er det jo heller ikke.

Anonymkode: 68af6...914

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Student får student rabatt på billetten. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Oslo og det tar meg neste 1 time å komme til den jobben jeg har nå selv om det er i Oslo. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Student får student rabatt på billetten. 

Ja, 1590 kr i følge NSB. Ikke så ille som jeg trodde.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Oslo og det tar meg neste 1 time å komme til den jobben jeg har nå selv om det er i Oslo. 

Dette er kun reiseveien. TS må jo også påregne tid til og fra togstasjonen, med mindre h*n jobber på Oslo S og bor på Sarpsborg stasjon. Realistisk sett snakker vi vel nærmere 2t fra dør til dør. 

Skrevet

Det var "feil" vei i forhold til normalen. Kommer jo an på hvor i Sarpsborg da. En ting er toget, men skal du ta bussen videre? Eller er det i sentrum?

Toget tar 1,5 time. Hvis du bare skal pendle frem til juni så går det nok helt bra. 

Anonymkode: adc2c...c88

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var "feil" vei i forhold til normalen. Kommer jo an på hvor i Sarpsborg da. En ting er toget, men skal du ta bussen videre? Eller er det i sentrum?

Toget tar 1,5 time. Hvis du bare skal pendle frem til juni så går det nok helt bra. 

Anonymkode: adc2c...c88

Stedet er bare 10 min unna tog-stasjonen. Det går an å gå. Det er i sentrum. 

• Liker 1
Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hva slags jobb dette er.. 

Anonymkode: 50db8...b22

• Liker 1
Skrevet

Frem til juni går det nok helt fint, det er jo bare knappe 4,5 måneder vi snakker om. Men jeg ville nok ikke gjort det over mange år, man bruker fort et par timer hver vei fra dør til dør, siden man skal til/fra stasjonen i begge ender også. Dessuten har du fordelen av at man pendler "motsatt vei". Dvs. de fleste pendler fra Østfold og til Oslo, og det er da det er mest folk og trøkk på både tog og bil. Det er som regel langt mer behagelig å pendle andre veien, siden det ikke er like mye folk og styr. 

Anonymkode: 2d12a...cb9

• Liker 2
Skrevet

Det går helt fint. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt nysgjerrig på hva slags jobb dette er.. 

Anonymkode: 50db8...b22

Jeg også 😊

Anonymkode: 7f3d8...f7c

Skrevet

Jeg kjenner folk som har hatt en så lang reise med tog til jobb i flere tiår, og som synes det er helt greit. Da sover de på toget til jobb, og leser/strikker/soser på nett etc på vei hjem. Pendling fra Oslo til Særp er dessuten mot rushet, så det blir ikke så slitsomt som motsatt vei.

Anonymkode: c5453...f98

Skrevet

Jeg både jobber og bor i Oslo og bruker ca. en time og førtifem minutter fra dør til dør. Må gå et stykke, ta buss, trikk, så buss igjen, og gå et lite stykke. Så å sitte stille på et tog i halvannen time og sove eller lese ser jeg på som luksus. 

Anonymkode: d067b...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...