Gå til innhold

Hadde Dere mensmurringer/smerter rundt mensen når Dere fant ut av graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde dere mensmurringer rundt mensentider når dere ble gravide?

Vi er jo prøvere, er på PP11 nå etter SA i uke 13.

i går fikk jeg litt murringer, kjentes ut som menssmerter så trodde mensen kom (er på dag 32 nå, ligger mellom 30-32 dager), var brunt/rødt på pairet, satt i en tampong og tok den ut før jeg la meg å den var hvit.

i morrest hadde jeg fortsatt menssmerter og finn en litt rødt/brunt på papiret igjen. Gikk med tampong på jobb, skiftet hver 3 time men det var altså nada på den jævla tampoengen. 

Har i hele dag hatt mensensmerter å det kjennes virkelig ut som om mensen kommer hele tide . 

For to dager side  så hadde jeg skikkelig rennende utflod, minnet meg om EL-slim..

Anonymkode: dc4ad...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid, prøvd i ett drøyt år. Men har alltid fått mensenmurringer før ikm, og mensen har alltid kommet.. veldig vanskelig disse tegnene og symptomer. Da alle KAN være graviditet og alle KAN være mensen 😅😅 håper det ikke stemmer i ditt tilfelle ! Lykke til ♥️☺️👌🏽

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde veldige menssmerter da jeg var gravid med førstemann. Ikke planlagt graviditet, men SÅ voldsomme menssmerter uten antydning til blod fikk meg til å ta en test. Menssmertene fortsatte egentlig hele første trimester. 

Anonymkode: c3ce7...293

Skrevet
4 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Jeg har aldri vært gravid, prøvd i ett drøyt år. Men har alltid fått mensenmurringer før ikm, og mensen har alltid kommet.. veldig vanskelig disse tegnene og symptomer. Da alle KAN være graviditet og alle KAN være mensen 😅😅 håper det ikke stemmer i ditt tilfelle ! Lykke til ♥️☺️👌🏽

"Problemet" er at jeg har aldri kjent på sånne smerter som dette før mensen, de har liksom kommet samme dagen jeg får rikelig med blødninger 😛 Kroppen kan være ei skikkelig bitch altså!!

Lykke til med prøvingen du også ❤️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde veldige menssmerter da jeg var gravid med førstemann. Ikke planlagt graviditet, men SÅ voldsomme menssmerter uten antydning til blod fikk meg til å ta en test. Menssmertene fortsatte egentlig hele første trimester. 

De er voldsomme hos meg også, aldri kjent sånne murringer før. Jeg blør heller ikke, aldri vært rødt men mer brunt/rosa liksom. Kroppen ass 😅

Vi får se, kanskje heksa kommer for fullt i natt/morgen 😅

Skrevet (endret)

Jeg hadde masse mensmurringer i de første ukene av graviditeten. Så ille var det flere ganger, at jeg stod opp av sengen på natten og tenkte "Der kom mensen, nå aborterer jeg" og så gikk jeg på badet for å sjekke for blod og tok på meg bind. Men det kom aldri noen mens eller blod. Det ble baby.

Ungen er 18 år i dag :)

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er voldsomme hos meg også, aldri kjent sånne murringer før. Jeg blør heller ikke, aldri vært rødt men mer brunt/rosa liksom. Kroppen ass 😅

Vi får se, kanskje heksa kommer for fullt i natt/morgen 😅

Har du test tilgjengelig? Syns du skal ta en, og så oppdatere oss ☺️

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du test tilgjengelig? Syns du skal ta en, og så oppdatere oss ☺️

Nei, jeg har dessverre ikke test. Må nesten kjøpe en i morgen om ikke mensen kommer kanskje, er på dag 33 i morgen da 😁

Men, når jeg tenker meg om så skal det kanskje godt gjøres da vi bare har hatt samleie EN gang denne mnd. På dag 21.. men igjen, kanskje det var nok. Vi er så leie begge to at denne mnd så har vi lagt alt av babyplaner på hylla!

Skrevet
5 minutter siden, Million skrev:

Jeg hadde masse mensmurringer i de første ukene av graviditeten. Så ille var det flere ganger, at jeg stod opp av sengen på natten og tenkte "Der kom mensen, nå aborterer jeg" og så gikk jeg på badet for å sjekke for blod og tok på meg bind. Men det kom aldri noen mens eller blod. Det ble baby.

Ungen er 18 år i dag :)

Det kjennes litt sånn ut hos meg også nå, at NÅ kom mensen men papiret e blendahvitt hver gang 😅 

Skrevet

Du må oppdatere hva testen sier i morra da ☺️😃

Skrevet
5 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Du må oppdatere hva testen sier i morra da ☺️😃

Will do, men kan nesten love Dere at mensen kommer i natt/morgen. Har skrevet her før når jeg har hatt noen nye "symptomer" og da har mensen kommet dagen etter 😅

Skrevet

Pp2 fikk jeg noen syke magesmerter dagene før og tenkte dette var unormalt, men fikk mensen på dagen. Pp3 hadde jeg ingen menssmerter/murringer. Når mensen ikke dukket opp etter 2 dager fikk jeg positiv test. Og først etter jeg ble gravid så har jeg murringer og menssmerter hver dag 😅

Anonymkode: b6747...b9b

Skrevet

Jeg er uke 6 ca og har hele tiden mensmurring. Godt å høre det er flere som opplever det. Jeg venter stadig på en blødning 

Skrevet

Har hatt murringer når jeg har vert gravid ja :)

Anonymkode: 7ca0d...933

Skrevet

Jeg hadde både murringer og spotting, og var sikker på at det ikke hadde gått den PPen. Men det ble aldri noe mer blod og murringene flytta seg aldri til korsryggen som de gjør når mensen kommer skikkelig i gang for meg. Så tok en test likevel når jeg var to dager over IKM og jammen var den ikke positiv 😊 Det fins håp - lykke til!

Skrevet

Jepp, fra dag en. Gikk faktisk hele første trimester og "trodde" jeg fikk mensen hvert øyeblikk, helt til jeg tenkte meg om, at jeg var gravid. 

Anonymkode: c57a3...e57

Skrevet

Fikk tak i test i dag, fra Vitus apotek (lloyds pharmecy). Fortsatt ikke fått mensen, bare småspottet litt men det har stoppet opp. 

Jeg ser strek men er redd det kanskje kan være skyggestrek. Og disse testene har visst (i følge google og andre forum) fanget opp kjemiske da de er sensitive som fyy.

60D8603B-2AC1-4C8A-8E53-8ED9BD085228.jpeg

Skrevet
På 22.1.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Opplevde dere mensmurringer rundt mensentider når dere ble gravide?

Vi er jo prøvere, er på PP11 nå etter SA i uke 13.

i går fikk jeg litt murringer, kjentes ut som menssmerter så trodde mensen kom (er på dag 32 nå, ligger mellom 30-32 dager), var brunt/rødt på pairet, satt i en tampong og tok den ut før jeg la meg å den var hvit.

i morrest hadde jeg fortsatt menssmerter og finn en litt rødt/brunt på papiret igjen. Gikk med tampong på jobb, skiftet hver 3 time men det var altså nada på den jævla tampoengen. 

Har i hele dag hatt mensensmerter å det kjennes virkelig ut som om mensen kommer hele tide . 

For to dager side  så hadde jeg skikkelig rennende utflod, minnet meg om EL-slim..

Hadde det veldig ofte i starten, også før jeg skulle få mensen. Den kom aldri, og fikk positiv test. Hadde en del murringer i første trimester. Er i uke 17 nå, kjenner av og til svake murringer. 

Skrevet
22 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Hadde det veldig ofte i starten, også før jeg skulle få mensen. Den kom aldri, og fikk positiv test. Hadde en del murringer i første trimester. Er i uke 17 nå, kjenner av og til svake murringer. 

Har fortsatt litt sånn sviende følelse der nede, murringer også. Tok en test i dag, vet ikke hva jeg skal tro egentlig.. redd det kanskje er skyggestrek. Vi får se :) 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fortsatt litt sånn sviende følelse der nede, murringer også. Tok en test i dag, vet ikke hva jeg skal tro egentlig.. redd det kanskje er skyggestrek. Vi får se :) 

Lykke til ❤🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...