AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Del Skrevet 22. januar 2019 På tredje date kysset jeg og daten. Masse. Etter hvert sa han: "Kyssinga de er jo helt awesome! Føler du har pusset tennene mine med leppene dine de siste timene". Første del av uttalelsen - konge! Andre del; er det egentlig en kompliment? Likte han egentlig kyssinga mi? Jeg skjønner heller ikke hva han mente, for jeg kan ikke si at jeg var borti tennene hans... Anonymkode: 796af...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #2 Del Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På tredje date kysset jeg og daten. Masse. Etter hvert sa han: "Kyssinga de er jo helt awesome! Føler du har pusset tennene mine med leppene dine de siste timene". Første del av uttalelsen - konge! Andre del; er det egentlig en kompliment? Likte han egentlig kyssinga mi? Jeg skjønner heller ikke hva han mente, for jeg kan ikke si at jeg var borti tennene hans... Anonymkode: 796af...a48 Hvor gammel er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Del Skrevet 22. januar 2019 Ingen kommenterer vel på kyssingen? Ødelegger stemningen litt (helt). Anonymkode: 40521...848 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Del Skrevet 22. januar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kommenterer vel på kyssingen? Ødelegger stemningen litt (helt). Anonymkode: 40521...848 Jeg kommenterer kyssing, men kun hvis den er bra, ellers sier jeg ingenting. «Mmm, du var god til å kline!» Pleier å få meget positiv respons på det, og gjør vel heller det motsatte av å ødelegge noen stemning Anonymkode: 03d68...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Del Skrevet 22. januar 2019 1 time siden, Snaskesnusken skrev: Hvor gammel er han? 27 (jeg er 24), uten at jeg skjønner hvilken betydning det har?! Anonymkode: 796af...a48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. januar 2019 #6 Del Skrevet 22. januar 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: 27 (jeg er 24), uten at jeg skjønner hvilken betydning det har?! Anonymkode: 796af...a48 Jeg vet ikke hva han mener med de kommentarene men det ødelegger stemningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #7 Del Skrevet 22. januar 2019 Det er noe jeg kunne funnet på å si er mann. Det er 100% garantert ett kompliment. Ikke overtenk. Anonymkode: 79686...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #8 Del Skrevet 23. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: På tredje date kysset jeg og daten. Masse. Etter hvert sa han: "Kyssinga de er jo helt awesome! Føler du har pusset tennene mine med leppene dine de siste timene". Første del av uttalelsen - konge! Andre del; er det egentlig en kompliment? Likte han egentlig kyssinga mi? Jeg skjønner heller ikke hva han mente, for jeg kan ikke si at jeg var borti tennene hans... Anonymkode: 796af...a48 Jeg tror det betyr at han er ekstremt klønete med komplimenter. Anonymkode: aa6a5...4dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå