*Kaisa* Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Noen som har tips til en genial øvelse som får de til å bli borte fort som fy?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 De er ikke lette å bli kvitt,har trent 1 år men det henger litt ennå. Leste her inne i går å bruke et 1m langt kosteskaft over nakken og vri til høgre og venstre.Så det skal jeg prøve nå....
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Pelikanarmer?? Er det det samme som grevinne-sleng?? Dvs at huden på "undersiden" av overarmen er slapp?? Og hvis det er dette vil jeg også ha råd!!! Hvordan foregår egentlig den kosteskaft øvelsen?
*Kaisa* Skrevet 7. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2005 Pelikanarmer?? Er det det samme som grevinne-sleng?? Dvs at huden på "undersiden" av overarmen er slapp??
Pusen Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Her må noen fortelle meg hvordan i all verden en sånn sving-øvelse med stang på nakken skal kunne gjøre noe som helst for dissende overarmer....? Det er en oppvarmings- og rette-opp-i-ryggen øvelse!
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Her beskriver jeg dips, som er en kjempefin øvelse for triceps, som er den muskelen på undersiden av overarmen. her finner du flere tips.
Gjest gjesten Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Aner ikke hva øvelsen kalles, men jeg skal prøve å gi en forståelig beskrivelse av den. Legg deg på rygg med to fylte brusflasker (vekter) i hendene. La håndbaken vende mot ansiktet og legg de mot pannen. Løft "vektene" mot taket slik at armene blir strake. Hold liten avstand (ca ti cm) mellom hendene hele tiden og pass på at albuene ikke stikker ut som "kyllingvinger, men holder seg pent samlet inn til siden. Det gjør det tyngre. Kjør 3 runder a ti stykker. Du skal bli sliten å kjenne at det tar etter ti stykker. Dersom du ikke kjenner det må du øke vekten du løfter med. Personlig synes jeg at resultatet kom etter tre- fire uker.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #8 Skrevet 8. april 2005 Øvelsen du beskriver, er akkurat den samme som franskpress (der ligger du på benk og bruker vektstang som du senker ned mot pannen), og kan også utføres stående. Som du påpeker, er det viktig å holde albuene inntil kroppen slik at de ikke stikker ut til siden.
Gjest Catwoman Skrevet 8. april 2005 #9 Skrevet 8. april 2005 Tror også hvis man tar armhevninger med smale armer isteden for brede, at det tar på undersiden av over armen. Altså har hendene tettere plassrt på gulvet enn ved vanlige armhevninger.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #10 Skrevet 8. april 2005 Tror også hvis man tar armhevninger med smale armer isteden for brede' date=' at det tar på undersiden av over armen. Altså har hendene tettere plassrt på gulvet enn ved vanlige armhevninger.[/quote'] You're right, men det er helt sinnssykt tungt... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå