Gå til innhold

Blå negl uten grunn, hva skyldes det? (ops ekkelt bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har vært sånn i omtrent 2-3 måneder nå, har gitt det litt tid da jeg trodde det skulle gå vekk. Jeg har ikke smerter på neglene, og vet at jeg ikke har smelt borti noe. Jeg bruker sko til uniformen som er ganske tette, om det skulle hatt noe å si. Blir veldig klam på bena til vanlig. Bør jeg kontakte lege eller kommer han/hun til å synes jeg er patetisk? Noen som har hatt noe lignende? Litt bekymret. Har også fått noe lignende på andre foten på nøyaktig samme sted, men de er gule og ikke lilla.

6CBCEFE1-C060-4F3F-AB5F-DD4D4E888A6E.jpeg

F266B652-0880-4396-8C8F-71522980DD96.jpeg

Anonymkode: 87e48...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vel ingen vits å gå til legen fordi du har blå tær? Det er ingenting legen kan gjøre, fordi du har sannsynligvis gått i trange sko som klemmer mer enn du tror.

Jeg har en venninne som løper mye i skogen på joggeturer, samt at hun spiller fotball. Hun har konstant sånne tær som deg. Alltid.

Tånegler vokser ektremt sakte og bruker lang tid på å vokse ut. Det kan derfor ta lang tid før dette er vokst bort.

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok skoene dine som klemmer såpass at noen små blodårer sprekker. Det behøver ikke å være direkte vondt det. 

Anonymkode: 64f4e...f24

• Liker 1
Skrevet

Dette var ikke ekkelt i det hele tatt! Bare blå negler. Helt dagligdags.

• Liker 3
Skrevet

Det er pga skoene. Du skulle sett stortærne mine etter forrige maraton jeg løp. Ikke så vondt, bare veldig blåe🙈

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser ut som neglesopp (?)

Anonymkode: d7baa...959

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo ha slått tærne dine for lenge siden, og da har du skadet starten på neglene som siden har vokst ut. Var de blå innerst mot negleroten i starten?

Det går over til slutt 😀 og de tærne er ikke ekle selv om de var litt blå 😁

Anonymkode: 79f66...4f9

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med neglen din nå? Er i samme situasjon 

Anonymkode: 40d10...a7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...