Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann 😊 

når en eggløsningstest er positiv, er det da man er fertil og bør ha sex? Eller kommer ikke egget før testene er negativ igjen? Hvor lenge etter at testen er negativ kommer egget?

grunnen til at jeg spør er at mannen min har lav sexlyst og hater i tilegg når jeg tar iniativtiv. Så en vond sirkel. Han får enda mindre lyst om jeg maser eller tar iniativ 😂Jeg blir aldri å få han med på sex flere dager etter hverandre eller to gang på en dag for eksempel. Jeg må finne egget for å ha bedre ods med å lykkes med nummer 2 😊 Og ja han vil ha et barn til

nummer en ble til uten problemer eller plan, med kun sex en gang på 2 måneder. Helt utrolig at det gikk 😄 snakk om gullegg

hilsen 27 åring

Anonymkode: 113be...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier vel at når man får en positiv eggløsningstest så slipper egget innen 12-36 timer sånn ca. Så da er det vel kanskje lurt i ditt tilfelle å legge inn aksjer når du har fått positiv test ettersom sædcellene kan leve en god stund. Slik at den ligger å venter på egget som kommer når det slippes;) Google det litt så finner du mange sider om akkurat dette:) 

Anonymkode: 3d8a1...995

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De sier vel at når man får en positiv eggløsningstest så slipper egget innen 12-36 timer sånn ca. Så da er det vel kanskje lurt i ditt tilfelle å legge inn aksjer når du har fått positiv test ettersom sædcellene kan leve en god stund. Slik at den ligger å venter på egget som kommer når det slippes;) Google det litt så finner du mange sider om akkurat dette:) 

Anonymkode: 3d8a1...995

Takk for tips 😄

Skrevet

Når el testen er positiv så skal du ha sex for da vil el skje 12-36 timer og så lenge (pluss litt til) lever sædcellene, de kan leve opptil 7 døgn om alt er tipp topp. 

Men mannen din må du snakke med. Om han virkelig vil ha et barn til så kan han ikke være så negativ til sex. Får han seriøst mindre lyst når du tar initiativ? Har han alltid vært sånn? Vet han at dere må ha sex "etter klokka" for å bli gravid? Jeg forstår at man kan blir lei av pliktsex, men man må ta i et tak når el testene er positive. 

Anonymkode: f0b48...34f

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en oppskrift fra fertilitetdavdelingen sør: Sex samme dag som positiv eggløsningstest og dagen etter. Ikke test mer etter positiv test, det gjør deg bare forvirra 🙂

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når el testen er positiv så skal du ha sex for da vil el skje 12-36 timer og så lenge (pluss litt til) lever sædcellene, de kan leve opptil 7 døgn om alt er tipp topp. 

Men mannen din må du snakke med. Om han virkelig vil ha et barn til så kan han ikke være så negativ til sex. Får han seriøst mindre lyst når du tar initiativ? Har han alltid vært sånn? Vet han at dere må ha sex "etter klokka" for å bli gravid? Jeg forstår at man kan blir lei av pliktsex, men man må ta i et tak når el testene er positive. 

Anonymkode: f0b48...34f

Han er bare sånn 😕 han har ikke et stort behov for sex og får enda mindre lyst om jeg tar iniativ. Forsøker jeg å kåte ham opp når han har sagt nei blir  han irritert.  Men nå vet jeg litt om når eggløsning er takket være dere 😊 og da skal jeg med nebb og klør forsøkte å få til at noe skjer de dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...