Gå til innhold

Avbestilling av brudebukett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære har nå bestilt min brudebukett, og jeg fikk sjokk da jeg hørte prisen. Den vil komme på ca. 2200,- Synes dette er nokså mye, selv om det er inkludert en brystbukett. Vet at de er kjempeflinke der, men likevel... Så mye penger på en bukett som kanskje varer bare en dag...Kunne nok heller tenkt meg å bruke halvparten av pengene på en ekstra natt på hotell etter bryllupet. Hva synes dere? Kan vi eventuelt avbestille buketten og heller bestille den et sted det er litt rimeligere, selv om de kanskje ikke er så flinke? Blir veldig usikker nå. Angrer på at jeg ikke undersøkte priser flere steder først, men jeg hengte meg så opp i at de er veldig flinke og kreative. Ønsker nemlig en spesiell bukett, som skal være nokså lang. Fargene er det brudgommen som tar seg av. Det eneste jeg har bestilt er at den skal være lang og ikke sånn "struttende" om dere skjønner hva jeg mener... Huff, huff, ja det er mye latterlig man skal engasjere seg i.....

Hilsen ubestemt Vekt (som vanlig) :roll::roll::roll:

ps. Gifter meg 14. september

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå hadde riktignok ikke jeg noen spesiell bukett, men jeg synes 2200 kr for en bukett var veldig mye. Det kommer selvsagt helt an på hva slags blomster en skal ha og hvor mange, men det hørtes mye ut ja. De aller fleste blomsterdekoratører er flinke, så det går jo an å undersøke litt priser før du bestemmer deg.

Skjønner iallfall godt frustrasjonen din, for det er mye penger å bruke på en bukett som faktisk bare gjør nytten sin noen timer.

Jeg er iallfall utrolig glad for at jeg ikke brukte mer penger på min bukett. Har riktignok ikke hatt hjerte til å kaste den ennå, så den står inntørket og 2 uker gammel her.

Dette er min bukett som kostet 1625, så kanskje du kan bruke den som et sammenlikningsgrunnlag når det gjelder pris?

http://home.no/augustbrud02/bilder/bukett3.jpg

Skrevet

Jeg synes ikke det hørtes dyrt ut med 2200.-inkl.brystbuketter.Hvis den skal være lang,kreativ og lekker..........Brudebuketten er jo et smykke til bruden!

Lykke til,hva du enn bestemmer deg for.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal få laget min bukett hos en av de mest anerkjente og kreative blomsterdekoratørene i Oslo. Vet ikke så mye om den fordi det er brudgommen som har ansvaret, men har fått noen hint. Det blir en ganske spesiell bukett både i form og blomster, og den vil koste ca. 2000 kroner. Tror ikke det er en uvanlig pris - ikke i Oslo i hvertfall. Alt som har med bryllup å gjøre ser jo ut til å være dyrere her...sukk. :roll:

Skrevet

Hei!

Jeg heller synes ikke prisen var helt avskrekkende. Selv var jeg å bestilte buketten min i dag.

For brudebukett, brudepikebukett, 2 brystbuketter, og 2 oppsatser til kirken må jeg ut med kr. 2500,-. Og det i en liten by i Nord-Trøndelag.

Tror ikke prisene er så forskjellige i byene, men kanskje heller de forskjellige butikkene. Min er bestilt hos Wallden Moum, som jeg tror er en landsdekkende kjede.

Iallefall, jeg tror ikke jeg ville avbestilt. Men det er jo meg.

LYKKE TIL MED VALGET! :wink:

Skrevet

Du sier du heller ville ha brukt halvparten av pengene på hotell, men du får jammen meg ikke mye til brudebukett for 1100,-!! Og du får i alle fall ikke noe i nærheten av det du beskriver til den prisen. Buketten skal være veldig enkel og hos en veldig billig kjede før prisen havner under 1500,- så da er det ikke mange hundrelappene du sparer på det oppstyret du må lage nå som buketten allerede er bestillt.

Skrevet

Tusen takk for alle svar, men jeg har allerede slått helt fra meg å avbestille. Er i vertfall sikker på at jeg kommer til å bli fornøyd med den, og det er jo det viktigste. Dessuten flyr jo tusenlappene uansett i disse bryllupstider...

Lykke til alle dere andre også!

Klem Vekten :briller:

Skrevet

Tror du har gjort et klokt valg. Du kommer sikkert til å bli fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...