Gå til innhold

Hund, skulder ut av ledd. Koster det virkelig så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i nord, og må reise for å få undersøkt skaden. Nå er vi her, og det er en skulder som har gått ut av ledd. Regningen er 25 tusen pluss reise og hotell. Er det vanlige priser når det er en enkel operasjon? 

Anonymkode: 6454c...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Operasjoner er DYRT! 

Anonymkode: 56d04...290

• Liker 4
Skrevet

Du har vel forsikring? Hvis ikke, da kan du angre....

Men ja, operasjon er dyrt

Anonymkode: be96d...12f

• Liker 2
Skrevet

Ja, dessverre. Håper du har forsikring på hunden ?

Anonymkode: 2aa31...443

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er normalt at operasjoner er så dyre. Derfor har de fleste forsikring på hunden(e) sine eller kattene.

Jeg hadde ikke våget å la hunden min gå uten forsikring, så den har vært forsikret i Agria siden den var 8 uker.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dessverre. Håper du har forsikring på hunden ?

Anonymkode: 2aa31...443

TS. Ja hunden er forsikret, men reise og hotell blir ikke dekket. I kommunen og fylket har de ikke kompetanse så vi måtte reise. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS. Ja hunden er forsikret, men reise og hotell blir ikke dekket. I kommunen og fylket har de ikke kompetanse så vi måtte reise. 

Da må du nok ta kostnaden om du bor så grisegrendt, dessverre. Har det på samme måten her jeg bor

Anonymkode: be96d...12f

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er normalt. Skal ikke store operasjonen til før det koster 20-30-40 tusen. 

Anonymkode: 54b3a...45d

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Million skrev:

Ja, det er normalt at operasjoner er så dyre. Derfor har de fleste forsikring på hunden(e) sine eller kattene.

Jeg hadde ikke våget å la hunden min gå uten forsikring, så den har vært forsikret i Agria siden den var 8 uker.

Så må man betale minst 15% av totalsummen i bevegelig egenandel i tillegg til den faste, og året etter en skade farer forsikringsprisen i været. Det blir dyrt uansett....

Anonymkode: 18fcb...640

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så må man betale minst 15% av totalsummen i bevegelig egenandel i tillegg til den faste, og året etter en skade farer forsikringsprisen i været. Det blir dyrt uansett....

Anonymkode: 18fcb...640

Ja, men det ville blitt MYE dyrere uten forsikringen, selvfølgelig.

I august var jeg hos veterinæren med hunden min. Det kom på rundt 4000 kr, men jeg måtte bare ut med 1200 pga forsikringen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...