Gå til innhold

Flere menn som synes botox/fillere er avstøtende?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Haha, så sinna! Må man utelukkende ha sex med folk man vil dele resten av livet sitt med?

Hva med mine faste partnere hvor ingen av oss vil ha et fast forhold med hverandre: Har de også et horribelt syn på andre mennesker?

Så nedlatende... Dette er et debattforum og her reageres det på ytringene dine.

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første er det ganske så overdreven bruk hos flere av de jeg siktet til i innlegget mitt.

For det andre trenger det ikke å være mye for å synes. Silikonpupper beveger seg ikke likt som andre pupper og er noen ganger litt annerledes plassert på kroppen. Botox endrer mimikken, ansiktetsuttrykket blir litt flatt på en måte, litt sånn dukkeaktig. Og fillers? Vel, området i overgangen mellom overleppa og huden over får en helt spesiell kurve. Det er ikke det at disse endringene trenger å være store, eller at det nødvendigvis ikke ser bra ut (selv om det innimellom ser helt jævlig ut), men det ser annerledes ut. Litt kunstig.

Men min erfaring er at de som tar denne typen behandlinger selv ofte ikke ser sånne ting. De, og mange andre er mest opptatt av å se på folks utseende; de har stålkontroll på hvor bra hud folk har eller ikke har, hvordan de er på håret, sminken, rynker, valker, arr, føflekker, hårvekst, vekt, puppestørrelse, klær, sko... Jeg følger ikke nevneverdig med på det. Det bryr meg ikke. Jeg får med meg det grøvste, men jeg skanner ikke etter det. Det jeg derimot ser på er ansiktsuttrykk, mimikk, kroppsspråk, holdning og gange. Det er disse tingene som forteller hvem folk er - hvem jeg egentlig har foran meg. Det forteller meg også hvordan de har det, sånn egentlig. Og når jeg ser på mennesker på den måten, får jeg også med meg det som ikke stemmer helt i mimikk, ansiktsuttrykk eller i kroppsbevegelser. 

Anonymkode: 221ed...ffa

Du er en av de som vet alt om folks innerste følelser og tanker, avhengig av hvordan de foretrekker å se ut ja.. 😴

• Liker 1
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Denne dobbeltmoralen som disse mannfolkene utviser er de ikke klar over selv en gang. Det er helt ok å si at jeg foretrekker kvinner som ikke benytter seg av botox ol men de trenger ikke å prate nedlatende om disse kvinnene og bruke dem som knulledukker. De mister ikke sin verdi som menneske selv om de bruker botox men disse mannfolkene er ikke verdt fem flate øre..

Så sant! De digger kjendiser som Megan fox bl.a som har forandret seg mye fra hun var helt ung til hun ble mer kjent. Det er ikke den eneste kjendisen som har forandret seg mistenkelige mye, men fortsatt blir digget mer med sitt nye utseende.

Kanskje noen menn er redde for at dama dere skal blir for bra da. For i bunn og grunn så er det de som er usikre på seg selv. Ikke alle som bruker botox og fillers er falske på innsiden. 

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det handler om respekt og hvordan man omtaler andre mennesker, og i særdeleshet sexpartnerne sine. Selvsagt trenger ikke alle man har sex med å være en aktuell kjæreste, men jeg hadde aldri ligget med noen jeg så på på samme måte som du gjør disse kvinnene. Det vitner om et forferdelig kvinnesyn. 

Anonymkode: e00ef...397

Hvordan er det jeg omtaler mine faste sexpartnere som er så forferdelig?

33 minutter siden, Snaskesnusken said:

Så nedlatende... Dette er et debattforum og her reageres det på ytringene dine.

Fortell meg hva forskjellen er på meg og alle andre som har sex uten å skulle bli kjærester.

Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Så sant! De digger kjendiser som Megan fox bl.a som har forandret seg mye fra hun var helt ung til hun ble mer kjent. Det er ikke den eneste kjendisen som ut forandret seg mistenkelige mye, men fortsatt blir digget mer med sitt nye utseende.

Kanskje noen menn er redde for at dama dere skal blir for bra da. For i bunn og grunn så er det de som er usikre på seg selv. Ikke alle som bruker botox og fillers er falske på innsiden. 

Når de legger sin verdi i å få dyppet pikken er det jammen meg ikke godt å vite hva som rører seg i hodene deres. 

Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hvordan er det jeg omtaler mine faste sexpartnere som er så forferdelig?

Fortell meg hva forskjellen er på meg og alle andre som har sex uten å skulle bli kjærester.

Jeg forholder meg til innlegget ditt som avslørte et nedlatende kvinnesyn og registerer avsporingene dine.

Skrevet
2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Når de legger sin verdi i å få dyppet pikken er det jammen meg ikke godt å vite hva som rører seg i hodene deres. 

Nei, sånne verdier er bare skremmende. Kan ikke kalle det verdier engang.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Unnskyld meg men... Har dere møtt menn??

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Ja, har ikke du møtt menn før?

Skrevet
2 minutter siden, wintergirl skrev:

Nei, når lillemann er det moralske kompasset kommer slike uttalelser.

Skrevet
Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Ja, har ikke du møtt menn før?

Det er vel ganske velkjent for alle at å dyppe pikken sin står ganske høyt oppe på priorieteringslista deres. Jeg mente det ikke frekt; beklager:)

Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

Det er vel ganske velkjent for alle at å dyppe pikken sin står ganske høyt oppe på priorieteringslista deres. Jeg mente det ikke frekt; beklager:)

Joda, men det er på sin plass å utfordre disse mannfolkene når de utviser så elendig kvinnesyn. 

Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Jeg har møtt menn jo. Og så?

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Snaskesnusken said:

Jeg forholder meg til innlegget ditt som avslørte et nedlatende kvinnesyn og registerer avsporingene dine.

Nøyaktig hva er det ved innlegget mitt som avslører et nedlatende kvinnesyn?
På hvilken måte skiller mitt syn seg fra andre mennesker som har sex med mennesker uten å ville gå inn i et forhold med dem?

Dette er ganske enkle spørsmål, som du enkelt burde kunne svare på mtp dine flerfoldige innlegg rettet mot meg.

Skrevet
1 time siden, Snaskesnusken skrev:

Ro deg ned da. Kunne aldri i livet ha innledet noe forhold til katten selv, men lett ha knullet han. Betyr jo ikke at han ikke har verdi.

Kvinne 25

Anonymkode: bd7e4...5e8

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned da. Kunne aldri i livet ha innledet noe forhold til katten selv, men lett ha knullet han. Betyr jo ikke at han ikke har verdi.

Kvinne 25

Anonymkode: bd7e4...5e8

Ro deg ned selv.

Skrevet
24 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nøyaktig hva er det ved innlegget mitt som avslører et nedlatende kvinnesyn?
På hvilken måte skiller mitt syn seg fra andre mennesker som har sex med mennesker uten å ville gå inn i et forhold med dem?

Dette er ganske enkle spørsmål, som du enkelt burde kunne svare på mtp dine flerfoldige innlegg rettet mot meg.

Innlegget avslører deg. At du ikke ser dette selv og ikke skjønner at du får  negative tilbakemeldinger er faktisk ikke mitt problem. Det nytter ikke å snakke til døve ører.

Skrevet

Jeg har overhodet ingen sans for falske pupper. Det spiller ingen rolle hvor store de er, så lenge de ikke er ekte. 

Ønsker man virkelig å kna på noe slikt, så kan man vel stikke innom nærmeste jernvarehandel, og kjøpe baderomstetning eller noe lignende. Så kan man lage seg noen klyser med dette, og klemme på disse kladdene. 

Anonymkode: 05ef4...1fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...