Snaskesnusken Skrevet 25. januar 2019 #61 Skrevet 25. januar 2019 (endret) På 23.1.2019 den 14.41, Katten.2.0 skrev: I min verden egner slike seg som FFs, men ikke kjæreste. Kan fint knulle ei som legger verdien sin i utseendet, men kunne aldri levd med det. Dine verdier og kvinnesyn på dette området er patetisk og forkastelig. Da kvinnen bruker botox blir hun ikke ansett som et menneske med følelser og verdi men går over til å bli en knulledukke som skal tilfredsstille deg. Slike menn er ikke akkurat noe som jeg kunne levd med da de legger sin verdi i pikken sin. Endret 25. januar 2019 av Snaskesnusken 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #62 Skrevet 25. januar 2019 På 22.1.2019 den 17.49, BiancaWhite skrev: Ser ingenting galt i litt restylane når munnen begynner å henge. Skjønner det er jævlig irriterende med hengemunn 😛 men jeg synes det ser anda verre ut med kvinner som har flyt leppene med botox, og ser ut som en and. Særlig kvinner på 50+ som ser ut som de desperat prøver å ligne en 20 åring. Botox er nervegift som lammer muskulaturen. Det ville være veldig dumt å sprøyte dette inn i leppene. Anonymkode: 7d78f...2a3 1
oysterlover Skrevet 25. januar 2019 #63 Skrevet 25. januar 2019 Botox er lite tiltrekkende da det som kjent lammer små muskler og gir et flatt ansikt helt blottet for den naturlige karisma som spillet i rynker/ inndragninger gir.
Katten.2.0 Skrevet 25. januar 2019 #64 Skrevet 25. januar 2019 3 hours ago, Snaskesnusken said: Dine verdier og kvinnesyn på dette området er patetisk og forkastelig. Da kvinnen bruker botox blir hun ikke ansett som et menneske med følelser og verdi men går over til å bli en knulledukke som skal tilfredsstille deg. Slike menn er ikke akkurat noe som jeg kunne levd med da de legger sin verdi i pikken sin. Bare fordi jeg ikke vil tilbringe livet med noen, betyr det ikke at vedkommende ikke har verdi. Jeg ville heller ikke kunne tilbragt livet med en som stemmer Frp, er sykelig overvektig, som jeg ikke kan prate med, som jeg ikke har følelser for, som er for ung eller for gammel. Mesteparten av mine FFs er jeg god venn med, selv om vi ikke kunne blitt kjærester. 1
Snaskesnusken Skrevet 25. januar 2019 #65 Skrevet 25. januar 2019 (endret) 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Bare fordi jeg ikke vil tilbringe livet med noen, betyr det ikke at vedkommende ikke har verdi. Jeg ville heller ikke kunne tilbragt livet med en som stemmer Frp, er sykelig overvektig, som jeg ikke kan prate med, som jeg ikke har følelser for, som er for ung eller for gammel. Mesteparten av mine FFs er jeg god venn med, selv om vi ikke kunne blitt kjærester. Min kommentar til deg omhandler dine uttalelser om kvinner som bruker botox. «Kan fint knulle ei som legger verdien sin i utseendet, men kunne aldri levd med det.» Endret 25. januar 2019 av Snaskesnusken 1
Katten.2.0 Skrevet 25. januar 2019 #66 Skrevet 25. januar 2019 15 minutter siden, Snaskesnusken said: Min kommentar til deg omhandler dine uttalelser om kvinner som bruker botox. «Kan fint knulle ei som legger verdien sin i utseendet, men kunne aldri levd med det.» Og problemet ditt er? Det er mange kvinner som har sex med menn de aldri ville gått inn i et forhold med. 1
Snaskesnusken Skrevet 25. januar 2019 #67 Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Og problemet ditt er? Det er mange kvinner som har sex med menn de aldri ville gått inn i et forhold med. Jeg reagerer på holdningene dine og måten du omtaler kvinner som benytter seg av botox. De er gode nok som knullemateriale men ikke som kjæreste.. 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #68 Skrevet 25. januar 2019 Jeg kan ha sex med en kunstig dame (Botox osv), men aldri i verden om jeg gifter meg med en. Ja takk til det naturlige. Hilsen mann Anonymkode: 1d23f...9dc
Katten.2.0 Skrevet 25. januar 2019 #69 Skrevet 25. januar 2019 1 hour ago, Snaskesnusken said: Jeg reagerer på holdningene dine og måten du omtaler kvinner som benytter seg av botox. De er gode nok som knullemateriale men ikke som kjæreste.. Ja, de er gode nok til å ha sex med, men ikke til å leve et liv med. Da er det snakk om kvinner som gjør dette i alt for stor grad. På samme måte antar jeg at menn som sprøyter inn olje i musklene sine ikke er aktuelle som kjærester for veldig mange andre kvinner. Vi har alle preferanser, og mine utelukker mennesker som gir seg selv duckface o.l. 2
Snaskesnusken Skrevet 25. januar 2019 #70 Skrevet 25. januar 2019 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Ja, de er gode nok til å ha sex med, men ikke til å leve et liv med. Da er det snakk om kvinner som gjør dette i alt for stor grad. På samme måte antar jeg at menn som sprøyter inn olje i musklene sine ikke er aktuelle som kjærester for veldig mange andre kvinner. Vi har alle preferanser, og mine utelukker mennesker som gir seg selv duckface o.l. Jeg har nok et helt annet menneskesyn enn deg da jeg ikke har sex med mennesker som jeg omtaler slik som du gjør. 3
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #71 Skrevet 25. januar 2019 På 22.1.2019 den 12.41, AnonymBruker skrev: Ble single etter langt forhold. Etter å ha datet litt sliter jeg å finne noen som ikke har brukt botox eller fillere, dette er veldig vanlig dessverre. Hva får et menneske til å gjøre noe slikt med seg selv? Er dette en epidemi som går? Det sier vel litt om hva du velger ut å date med da? For dette er ikke så vanlig som du vil ha det til. Det er nok en del som gjør dette ja, men du ser jo det ekstremt lett allerede i profilene deres om det er slik. Nei, jeg ville betakke meg for mennesker som velger å bruke slikt, fordi det sier mye om de som personer, hvor utrygge de er på seg selv, og det handler veldig mye om hvordan man passer sammen ellers også, altså holdninger!
Nerine_ Skrevet 25. januar 2019 #72 Skrevet 25. januar 2019 40 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Det sier vel litt om hva du velger ut å date med da? For dette er ikke så vanlig som du vil ha det til. Det er nok en del som gjør dette ja, men du ser jo det ekstremt lett allerede i profilene deres om det er slik. Nei, jeg ville betakke meg for mennesker som velger å bruke slikt, fordi det sier mye om de som personer, hvor utrygge de er på seg selv, og det handler veldig mye om hvordan man passer sammen ellers også, altså holdninger! Hvorfor tror du at du har rettighet til å snakke på vegne av alle som har tatt filler? Eller har du snakket med alle og kommet frem til at de ikke er trygge på deg selv...?
viren Skrevet 25. januar 2019 #73 Skrevet 25. januar 2019 Når jeg får "sinnarynke" kommer jeg definitivt til å gjøre noe med det. Om menn ikke liker det? Det driter jeg i. Jeg gjør det for MEG og MIN velvære, ikke for deres. Jeg gidder ikke å se meg selv i speilet eller på bilder og irritere meg over det, når det er så himla enkelt å fikse. Blir håret tynt kan det fort hende jeg går for extensions også. Det som er så deilig er at det bestemmer jeg 3
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #74 Skrevet 25. januar 2019 20 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvorfor tror du at du har rettighet til å snakke på vegne av alle som har tatt filler? Eller har du snakket med alle og kommet frem til at de ikke er trygge på deg selv...? Det var min private oppriktige subjektive mening, har du lest noe annet?Eller er det bunnen av flasken som kommer rasende i mot deg ?
Nerine_ Skrevet 25. januar 2019 #75 Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev: Det var min private oppriktige subjektive mening, har du lest noe annet?Eller er det bunnen av flasken som kommer rasende i mot deg ? Det er jo ikke opp til deg å bedømme om andre er usikre på seg selv. Det vet du jo ingenting om, men mindre du kjenner personen godt.
Duftavsommerregn Skrevet 25. januar 2019 #76 Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Det er jo ikke opp til deg å bedømme om andre er usikre på seg selv. Så det er du som skal ta den vurderingen for meg da mener du ?
Nerine_ Skrevet 25. januar 2019 #77 Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev: Så det er du som skal ta den vurderingen for meg da mener du ? Nei, ingen andre en personen det gjelder kan avgjøre om han eller hun er usikker på seg selv.
dr_zhivago Skrevet 25. januar 2019 #78 Skrevet 25. januar 2019 Jeg skjønner ikke hvorfor noen damer tror det er attraktivt med stiv trutmunn. Det verste er at en del menn (homofile antar jeg) også bruker det greiene der.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #79 Skrevet 25. januar 2019 Jeg har botox i hele ansiktet, men selv ikke nærmeste familie har lagt merke til det. I panna, kråketærne ved øynene og i overleppa, ikke selve leppa, men i rynkene man får når man snurper munnen mye. Pluss litt for å ikke vise alt tannkjøttet når jeg smiler. Det ser faktisk veldig naturlig ut, har rynker, bare ikke like mange og dype. Fikk bare kommentarer om at jeg så bra ut, etter at jeg begynte å ta det. Ingen som tror det er botox 😁 Farger grå hår også. Og farger bryn og vipper, og bruker selvbruningskrem. Og tannbleking. Skrubber huden, bruker rynkekrem og ansiktsmasker, og en evighet på hårfjerning. Menn syns at jeg er så "naturlig" pen... De skulle bare visst. Haha. Tror ikke de hadde likt meg så godt hvis jeg lot naturen gå sin gang... Eller, VET det, fikk null oppmerksomhet for to år siden, da jeg gav f... 😊 Anonymkode: 3212d...062 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #80 Skrevet 25. januar 2019 3 timer siden, Snaskesnusken skrev: Jeg har nok et helt annet menneskesyn enn deg da jeg ikke har sex med mennesker som jeg omtaler slik som du gjør. Det gjelder nok mange menn, at de ikke trenger å respektere en kvinne for å ligge med henne. Anonymkode: 167f8...3a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå