Gå til innhold

Flere menn som synes botox/fillere er avstøtende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble single etter langt forhold. Etter å ha datet litt sliter jeg å finne noen som ikke har brukt botox eller fillere, dette er veldig vanlig dessverre. Hva får et menneske til å gjøre noe slikt med seg selv? Er dette en epidemi som går?

Nå har jeg startet å spørre om dette med en gang, så man slipper å bruke tid på feil kvinne. Når man har så dårlig selvbilde og selvtillit at man må manipulere ansiktet sitt på denne måten blir man skuffet. Noen ser jo rett og slett ikke bra ut, veldig unaturlig.

Dessverre har kvinner en tendens til å følge hverandre på slike ting, være en del av gjengen rundt seg. Kvinnen blir lett påvirket.

Anonymkode: bca6c...168

• Liker 24
Skrevet

Denne trenden kommer aldri til å påvirke meg iallfall! 

• Liker 7
Skrevet

Kvinner med selvtillit lar seg ikke påvirke av sånt.

Anonymkode: 14a78...fa7

• Liker 10
Skrevet

Botox og fillere gir fort et litt kunstig utseende. Men det går jo bort igjen. Hvorfor er det så farlig om noen har brukt det? 

Ellers lurer jeg på hvilke kretser du ferdes i om så godt som alle du møter har brukt det? 

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med selvtillit lar seg ikke påvirke av sånt.

Før sa man vel det samme om dem som farget håret, sminket seg eller fjernet kroppshår...?

• Liker 6
Skrevet

Kvinne med botox eller andre falskheter er 100 prosent no go for meg! Ja extensions også! 

Anonymkode: 1ce73...f05

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Denne trenden kommer aldri til å påvirke meg iallfall! 

Ingen spurte deg om hvorvidt dette påvirker deg eller ikke. Selvsentrert. 

Anonymkode: 806ff...8e8

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen spurte deg om hvorvidt dette påvirker deg eller ikke. Selvsentrert. 

Anonymkode: 806ff...8e8

Ja, jeg er selvsentrert. 😄 

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, Thyra skrev:

Før sa man vel det samme om dem som farget håret, sminket seg eller fjernet kroppshår...?

Jeg gjør ingen av disse tingene heller. Er fornøyd med meg selv som jeg er.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ingen av disse tingene heller. Er fornøyd med meg selv som jeg er.

Er det å stelle seg/pynte seg alltid et tegn på dårlig selvtillitt? 

• Liker 17
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne med botox eller andre falskheter er 100 prosent no go for meg! Ja extensions også! 

Hva med silikonproteser etter kreft?

Anonymkode: eba7f...05c

• Liker 8
Skrevet

Ser ingenting galt i litt restylane når munnen begynner å henge. Skjønner det er jævlig irriterende med hengemunn 😛 men jeg synes det ser anda verre ut med kvinner som har flyt leppene med botox, og ser ut som en and. Særlig kvinner på 50+ som ser ut som de desperat prøver å ligne en 20 åring. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Ser ingenting galt i litt restylane når munnen begynner å henge. Skjønner det er jævlig irriterende med hengemunn 😛 men jeg synes det ser anda verre ut med kvinner som har flyt leppene med botox, og ser ut som en and. Særlig kvinner på 50+ som ser ut som de desperat prøver å ligne en 20 åring. 

Botox i leppene?!? Aldri hørt om. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Thyra skrev:

Botox i leppene?!? Aldri hørt om. 

Seriøst..... det var det som kom før restylane. Botox er det som gjør at man ser kunstig ut, alle sprekker på munnen blir borte. Og botox holder mye lenger. Restylane går ut, men ser naturlig ut. Men det fyller ut/løfter leppekanten.

Skrevet
Akkurat nå, BiancaWhite skrev:

Seriøst..... det var det som kom før restylane. Botox er det som gjør at man ser kunstig ut, alle sprekker på munnen blir borte. Og botox holder mye lenger. Restylane går ut, men ser naturlig ut. Men det fyller ut/løfter leppekanten.

Botox er vel ikke noe fyllstoff? Det fjerner rynker. Restylane ser ikke naturlig ut. 

• Liker 17
Annonse
Skrevet

For ett år siden hadde jeg sikkert kunne sitte her bak tastaturet og dømme nord og ned alt kunstig. 

Men så traff jeg ei dame. Ei skikkelig flott feminin ei og. Hun brukte Botox, fillers i lepper, silikon i brystene. Og alle mine fordommer fallt.

Hun er 42 men ser ut som 30. Nå er hun nok litt heldig med gener og. Hun har ikke overdrevet duckface eller DD bryster. Ser faktisk helt naturlig ut.

Hun er fra sør Europa og tror det er temmelig vanlig der. I Norge er det anorakk, fjellreven lue, kort hår og "naturlig" til det parodiske. Middelhavsdamene er mer dress to impress oh fremhever det feminine.

På samme måte er det populære tyrkiske, greske og italienske maskuline populære hos norske damer på ferie. Når de tar en pause fra den feminine hipster mannen sin.

Anonymkode: 383d0...852

• Liker 3
Skrevet

I min vennekrets kjenner jeg ingen som har fikset på utseende, vi er sånn i 40 års alderen alle sammen. Tror nesten man hadde blitt uglesett om man virkelig gadd bruke energi på det. Kunne ikke tenkt meg å begynne med det heller, enda en ting å ordne -begynne å fylle ut og på steder, så holde det vedlike. Blir jo litt rart å slutte om man først begynner også?

Anonymkode: bde76...dd5

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, BiancaWhite skrev:

Å lamme muskulaturen i og rundt munnen med Botox ville nok gitt et heller katastrofalt resultat, så nei; Botox brukes aldri i leppene. Det som fyller sprekker, forstørrer og eller løfter leppekant er Restylane og tilsvarende produkter.

Både Botox og Restylane/fillers ser rart og kunstig ut hvis det overdoseres. Dessverre er det mange som ikke ser det selv.

Anonymkode: c6a19...efc

• Liker 9
Skrevet

Jeg er kvinne og bifil. Ville aldri datet ei som har synlig mye fillers (kommer an på øyet som ser), men noen som fyller på for å rette opp i skjevhet ser jeg ikke noe galt med. 

Anonymkode: 9483e...2f0

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med silikonproteser etter kreft?

Anonymkode: eba7f...05c

Det vet jeg ikke hva er. Men er det noe som ser ut som botox eller føles som sillikonpupper så måtte jeg pent takket nei! Men om kjerringa fikk kreft og måtte ha disse protesene så er det en annen sak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...