linky Skrevet 8. april 2005 #21 Skrevet 8. april 2005 det kommer jeg og til å kjøpe. det er jo et kjempefint minne. med dato og monogram..
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #23 Skrevet 8. april 2005 Det er vel kanskje mer enn gave til begge to ja... K
Minerva Grey Skrevet 8. april 2005 #24 Skrevet 8. april 2005 Et alternativ til portrettbilde av deg - Oslo City har en sånn 'Crystallize'-greie i overetasjen. De lager 3-dimensjonale bilder i små glass/krystallbiter, ganske fine - "frosset i tid"... Koster visst vanligvis 700,- for en person, men tror de har tilbud med et par hundre avslag akkurat nå. Ødelegger jo overraskelsen litt, men får du med deg din kjære kan dere ta bilde av dere to sammen - for all evighet. (Koster dog et par hundre til - 700,- med avslag, tror jeg.) Tråkket rundt der i dag og ble som vanlig ganske fascinert over konseptet. Søren og - hadde et forslag til, men hjernen min er så trøtt at det datt rett ut igjen før jeg rakk å skrive det ned!
tommeline Skrevet 8. april 2005 #25 Skrevet 8. april 2005 Kom plutselig på en ide jeg må vurdere. Min kjære er ganske interessert i vin, så kanskje kjøpe noen gode årgangsviner som kan lagres til å feire framtidig bryllupsgaver. Hva syns dere om det?
søndagsengel? Skrevet 8. april 2005 #26 Skrevet 8. april 2005 Kom plutselig på en ide jeg må vurdere. Min kjære er ganske interessert i vin, så kanskje kjøpe noen gode årgangsviner som kan lagres til å feire framtidig bryllupsgaver. Hva syns dere om det? Kjempefin gave! Og det ga meg en idé om å gjøre det samme med en flaske champagne (han er ikke så glad i vin). Den skal jo ikke lagres, men kan jo f.eks. sprettes på vår første bryllupsdag (de har vel ganske god holdbarhet?)
tommeline Skrevet 8. april 2005 #27 Skrevet 8. april 2005 feire framtidig bryllupsgaver. Hva syns dere om det? Skulle jo stå bryllupsdager her da
søndagsengel? Skrevet 8. april 2005 #28 Skrevet 8. april 2005 Skulle jo stå bryllupsdager her da La ikke merke til at det sto gaver engang, jeg... :-)
Sweetpea Skrevet 8. april 2005 #29 Skrevet 8. april 2005 Et alternativ til portrettbilde av deg - Oslo City har en sånn 'Crystallize'-greie i overetasjen. De lager 3-dimensjonale bilder i små glass/krystallbiter, ganske fine - "frosset i tid"... Koster visst vanligvis 700,- for en person, men tror de har tilbud med et par hundre avslag akkurat nå. Ødelegger jo overraskelsen litt, men får du med deg din kjære kan dere ta bilde av dere to sammen - for all evighet. (Koster dog et par hundre til - 700,- med avslag, tror jeg.) Tråkket rundt der i dag og ble som vanlig ganske fascinert over konseptet. Søren og - hadde et forslag til, men hjernen min er så trøtt at det datt rett ut igjen før jeg rakk å skrive det ned! De der krystallbildene er KJEMPESTILIGE!! Blir like fascinert hver gang eg ser set!!!
krize Skrevet 9. april 2005 #30 Skrevet 9. april 2005 Vi har vore litt snusfornuftige og bestemt at vi droppar morgengave for å spare pengar til bryllupsreisa til Italia (2 veker). Avtalte å heller ta det igjen på 1. bryllupsdagen! Trur vi kjem til å vere glade og lykkelige og veldig fornøgde uansett. Får sannsynligvis uansett masse flotte gaver frå gjestene i bryllupet som vi kan glede oss over. Men eg kjem nok til å gje han noko lite. Kanskje sjølvlaga? Iallefall noko personleg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #31 Skrevet 9. april 2005 Sambo er ikke av slaget som bruker sølv eller gull, så jeg fant ut at han heller kunne få en nyttig ting. Så jeg kjøpte Jerven Fjellduk til han.. Siden han jakter og trives i naturen fant jeg ut at den ville være midt i blinken.
søndagsengel? Skrevet 9. april 2005 #32 Skrevet 9. april 2005 Et par sigarer (til hans forlover også), boxershort med bilde av oss og "nygift" på rompa, Noen som vet hvor man får bestilt klesplagg med eget trykk?
krize Skrevet 10. april 2005 #34 Skrevet 10. april 2005 Sambo er ikke av slaget som bruker sølv eller gull' date=' så jeg fant ut at han heller kunne få en nyttig ting. Så jeg kjøpte Jerven Fjellduk til han.. Siden han jakter og trives i naturen fant jeg ut at den ville være midt i blinken.[/quote'] Det ville nok min også ha satt stor pris på. Men det får vente til jul eller bursdag I think...
Sannemor Skrevet 10. april 2005 #35 Skrevet 10. april 2005 Jeg har tenkt på ipod eller rett og slett et kunstverk. Kanskje et større maleri han kommer til å sette pris på
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #36 Skrevet 10. april 2005 de har begynnt å gravere inn det man vil på iPOD mini nå..... www.apple.no
magnhild Skrevet 11. april 2005 #37 Skrevet 11. april 2005 Jeg tenker jeg kommer til å kjøpe bunadskniv jeg da. håper bare at han vil like det...
Gjest Kjersti Skrevet 11. april 2005 #38 Skrevet 11. april 2005 jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for en fin tollekniv. Det er en ting han kan ha hele livet (hvis han er heldig!) og jeg synes det er innmari fint selv :-)
Julibrud77 Skrevet 11. april 2005 #39 Skrevet 11. april 2005 Jeg skal gi han gavekort på vinsmakerkurs evt cognaq smaking. De selger det på aperitif.no Koster bare 395,- Glimrende ide syns nå jeg. Tipper han blir glad. Gifter oss 23.juli 2005
søndagsengel? Skrevet 11. april 2005 #40 Skrevet 11. april 2005 Mista abonnementet, jeg. henger meg på igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå