Gå til innhold

Tips til morgengave til han

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en kassegitar. Det har han ønsket seg lenge. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav mannen min et portettmaleri av oss i gave jeg, det er personlig og spesielt det. :wink:

Skrevet
Jeg gav mannen min et portettmaleri av oss i gave jeg' date=' det er personlig og spesielt det. :wink:[/quote']

Det var en god ide det... :)

Gjest gjesta
Skrevet
Lurer på om jeg kanskje skal kjøpe en kassegitar. Det har han ønsket seg lenge. Hva syns dere?

Ja! ;) Hvis han har ønsket seg det lenge, er det jo perfekt å gi ham det.

Skrevet

Kjempefin gave. :)

Skrevet

En fin vin, konjakk eller whisky - fra fødselsåret kanskje? Eller andeler i et fat, som hentes ut om feks 10 år.

Biltur på racerbane (men dette er kanskje mer en utdrikningslagting?).

Skrevet

*Sesongkort på stadion om han er supporter og det finnes et lag i de øverste divisjonene

*Fotballskjorte fra favorittlaget med signaturer

----eller selvsagt fra andre sportsgrener om

fotball ikke er det helt store

*Skytekurs

*Dykkekurs

*Om man har de rette kontaktene: videoopptak med personlig hilsen fra noen de ser opp til (fortrinnsvis av typen hadde-plakat-av-på-gutterommet... hvilket gjør at vi står igjen med Maradona, Samantha Fox og Rambo???)

*En favorittbok/ bokverk i praktinnbinding

*Fantastisk god dyne

*...og tusen millioner andre ting som spinner rundt hobbyer og interesser....

---og jeg TROR ganske få menn greier å vise ekte

entusiasme over en gravert sølvramme, men

hva vet jeg ;-)

Skrevet

Eg hadde eigelntleg tenkt å gje eit bunadsfond.

- Men så kom eg til å tenkja over om dette verkeleg var noko min kjære kom itl å setja pris på der og då...

Og no har eg sendt førespurnad om dykkerskurs :sjarmor:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg ser at flere synes å gi ramme til brudebildet er en god ide, og det er jeg vel enig i. Men tror dere virkelig at mennene deres synes at hjerteform på rammen er så fint som dere gjør?

Jeg vet iallefall at det er få av mine kamerater som vil ha en hjerteramme på veggen hjemme.... Det finnes massevis av flotte rammer der ute som ikke er i hjerteform!

Og som dere har sagt, det er vel egentlig en gave til dere begge...

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...