Molla Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Kom til å tenke på dette med morgengave til min kjære, men klarer ikke å komme på noe. Gaven skal jo være personlig om dere skjønner. Slipsnål har han, både i gull og sølv. Smykker bruker han ikke. Mansjettknapper har han også. Har dere noen tips? Kunne jo selvsagt kjøpt playstation til han, men hvor personlig er det da?
Gjest Madam Felle Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Det er veldig personlig, om det er noe han virkelig ønsker seg. Det er jo han som skal bli glad for gaven, og hans ønske bør vel komme høyere enn at gaven må være sånn eller sånn.
Gjest Lullu ikke innlogget Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Minn mann sier alltid "ønsker meg ingenting jeg jenta mi". Bestemte meg derfor å gi han noe jeg visste han ville sette pris på - dvs. en opplevelse. Min mann er fotballgal, og hans forlover og vår toastmaster det samme. Jeg holdt tale til mannen, og i slutten av den gav jeg også bort gaven min. Var fotballtur til London med gutta. Betalte alt for mannen, og også flybilletter for hans forlover og vår toastmaster (min forlover fikk sminke/og håroppsett, så hans fortjente jo også noe). De ble tatt på senga alle sammen, og min mann holdte på å dette av stolen. Som hint i talen min, viste jeg frem et lite lekefly. Har en venninne som er fotograf, og hun tok i tillegg noen undertøysbilder av meg. Disse gav jeg innrammet i en liten "reisemappe" som han kan ha med seg ut på tur Denne gaven fikk han morgenen etter. Gav også en liten gave til han morgenen selve bryllupsdagen. Et par sigarer (til hans forlover også), boxershort med bilde av oss og "nygift" på rompa, liten konjakk, et kjærlighetsbrev fra meg med ønske om er fantastisk dag. (Jeg sov hos mamma denne natten). Eller hva med bunadsfond? Bunadskniv? Felles tur på hotell en weekend?
Molla Skrevet 7. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2005 Hva med en blowjob? Joda, det er jo personlig. Men hvorfor gi han noe i morgengave som han får rett som det er alikevel?
Gjest Madam Felle Skrevet 7. april 2005 #8 Skrevet 7. april 2005 Joda, det er jo personlig. Men hvorfor gi han noe i morgengave som han får rett som det er alikevel? Sant nok
tommeline Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Kunne jo selvsagt kjøpt playstation til han, men hvor personlig er det da? Kanskje ikke den mest personlige gaven, men hvis han har interesse for spill så må jo det være supert. Og tipper han blir ganske overrrasket. Søren at min kjære nettop har kjøpt seg playstation, hadde vært kjempemorsomt å sett fjeset på ham når han hadde pakket opp den.. så mye stygt som jeg har sagt om playstation Har egentlig litt samme problem selv med å finne en passende presang, men leker med tanken på fallskjermhopp, seilflyging eller noe sånt. Vet i alle fall at han har kjempelyst til det...
Smiling Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Jeg synes det er ganske søtt og romantisk med dem som kjøper iPod som fylles med "deres" sanger til ektefellen sin i morgengave.
Trampe Skrevet 7. april 2005 #11 Skrevet 7. april 2005 Jeg skal lage album til min kjære. Man trenger god tid til en slik gave.... Jeg skal bruke et hjerteformet album, og fylle sidene med bilder, tekster og minner fra tida vår sammen. Det er ikke en gave som vil passe til alle menn såklart, men jeg vet at min vil sette stor pris på en slik gave! Jeg kommer også til å lage ei gaveeske til han som skal inneholde andre ting - materielle gaver. Har ikke funnet ut enda hva den skal inneholde eksakt, men kanskje jeg får noen ideer i denne tråden...?
Molla Skrevet 7. april 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2005 Jeg synes det er ganske søtt og romantisk med dem som kjøper iPod som fylles med "deres" sanger til ektefellen sin i morgengave. Jeg har lyst på Ipod. Men den er nok litt for dyr. Vi kommer nok til å bruke en del mer enn det vi trodde på bryllupet... Ish.. har ønsket meg Ipod leeeeenge
Kali- Skrevet 7. april 2005 #13 Skrevet 7. april 2005 Dette har jeg også gått og grubla endel på... Lurte litt på om jeg skulle gi han gavekort på tatovering, Han har enge sagt at han vil tatovere navna og fødselsdatoene til barna sine, og kanskje også bilder av dem hvis han tør... Jeg har en venninne som er en av Norges beste tatovører, så det kan hende at jeg får henne til å lage noe stilig. Hvis det ikke blir tatovering, så kan det hende at jeg får henne til å tegne en stor tegning eller to med han, barna hans, meg.. Kattene våre også kanskje... Uansett er det maaaaange muligheter.. Det gjelder vel bare å vri opp hjernen godt nok sånn at ideene renner ut.
søndagsengel? Skrevet 7. april 2005 #14 Skrevet 7. april 2005 Henger meg på her jeg :-) Trenger tips!
linky Skrevet 7. april 2005 #15 Skrevet 7. april 2005 Jeg har kjøpt morgengave til min kjære, men har så lyst til å overraske han med noe mer( som ikke er så dyrt)...men vet ikke hva..hm noen forslag?
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #16 Skrevet 7. april 2005 Jeg har kjøpt morgengave til min kjære' date=' men har så lyst til å overraske han med noe mer( som ikke er så dyrt)...men vet ikke hva..hm noen forslag?[/quote'] * Få laget en A3-blyanttegning av ham eller deg eller begge to fra den tiden dere traff hverandre? * Lag et album med bilder av opplevelser dere har hatt (som foreslått av noen her) Jeg personlig syns det er morsomst å få ting som er laget, og det veit jeg at sambo gjør også... Kanskje det er noe å tenke på?
linky Skrevet 7. april 2005 #17 Skrevet 7. april 2005 Takk for tipset. ja hjemmelaget ting er helt klar kjekt å få...
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #18 Skrevet 7. april 2005 Jeg sliter også med morgengaven - han har på en måte alt han trenger, ikke har han noen spesielle hobbyer annet enn fotball heller... Hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe en fotballtur til han, men så har selvfølgelig kameratgjengen bestemt fotballtur sammen de også, og to turer er ikke aktuelt av flere årsaker...så da dropper jeg det. Jeg skal gi han en "varig" gave i en eller annen form, men i tillegg skal han få en hotellovernatting av meg - dagen etter bryllupet. Har leid en juniorsuite med bryllupspakke til oss, planlegger et besøk på byens flotteste restaurant, samt en revyforestilling på kvelden. Dagen etter blir det fotballkamp med favorittlaget hans. Tror han kommer til å sette pris på det. Men som sagt, har lyst til å gi en liten gave i tillegg, noe som han kan ha som et minne om bryllupsdagen vår. Album er ikke aktuelt, for det har han fått tidligere...bilder er heller ikke aktuelt for vår del, ikke playstation, ipod o.l heller...Har vurdert slipsnål, for det har han ikke, men jeg vet ikke helt... Det er utrolig vanskelig! K
kariannemor Skrevet 7. april 2005 #19 Skrevet 7. april 2005 Hva med å kjøpe en hjerteformet ramme i sølv, evt. gravere inn dato og monogram... Så kan dere bruke det til å ha brudebildet i :-)
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #20 Skrevet 7. april 2005 Hva med å kjøpe en hjerteformet ramme i sølv' date=' evt. gravere inn dato og monogram... Så kan dere bruke det til å ha brudebildet i :-)[/quote'] En god ide - det har jeg ikke tenkt på - har vært inne på noe i sølv med gravering, men ikke ramme. Må ta en titt! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå