Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger en tur til ett sted der jeg kan få luftet meg som dame. Ser etter restplasser. Har sett over kjolene mine og sikret meg 13 kjoler som jeg vil bruke. Er det nok på en uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer enn nok, selv hadde jeg bare tatt med 2, men hvorfor så mange ?

Anonymkode: 3a83f...4ce

• Liker 6
Skrevet
På 22.1.2019 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Mer enn nok, selv hadde jeg bare tatt med 2, men hvorfor så mange ?

Anonymkode: 3a83f...4ce

Bruker kjole hele tiden bortsett fra når jeg bader.  En kjole på dagtid og en på kvelden blir 2 per dag i 7 dager 14.  

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg synes 13 er altfor lite. Dersom du snur retning og går slik at du kan treffe folk du allerede har truffet før, er det ganske flaut om de ser at du har samme kjole som sist. Det spiller ingen rolle om den fremdeles lukter nyvasket, det er frykten for å bli tatt for gjenbruk som bør veie tyngst. 

Anonymkode: 63eb0...da7

• Liker 7
Skrevet
På 22.1.2019 den 12.01, LiseTV skrev:

Planlegger en tur til ett sted der jeg kan få luftet meg som dame. Ser etter restplasser. Har sett over kjolene mine og sikret meg 13 kjoler som jeg vil bruke. Er det nok på en uke?

1 uker = 8 dager, innkludert 2 reisedager, og 13 kjoler? Skal du gå manekengoppvisning? 

Pass også på å ta med deg ullstrømpebukser og ullvardigan. Særlig om du skal til sydenland, fordi der er det bikkjekaldt når solen har gått ned. Ullpysjamas kan og være nødvendig om du ikke vil fryse under laken på uoppvarmede hotellrom. 

God tur. 

Anonymkode: d605d...c26

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke så mange kjoler da jeg bodde i et tropisk land ett år engang, og jeg bruker bare kjoler. Så ja, det holder x3. 

Men ta med alle de du har lyst til å få brukt, da er det bare størrelsen på kufferten sin som begrenser.. 

Anonymkode: c14a8...d08

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde med to stk til Hellas. Men jeg brukte shorts også. Men må du seriøst ha to kjoler per dag? Det er da virkelig ikke farlig å bruke samme kjolen to dager på rad. 

Anonymkode: a343b...e7c

• Liker 5
Skrevet

Dropp noen av kjolene og ta med noen lekre skjørt og varierer med massevis av topper! Tar mye mindre plass i kofferten - og utfordrer kreativiteten. 

God tur! 

Anonymkode: c7ea9...522

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dropp noen av kjolene og ta med noen lekre skjørt og varierer med massevis av topper! Tar mye mindre plass i kofferten - og utfordrer kreativiteten. 

God tur! 

Anonymkode: c7ea9...522

Liker ikke å bruke skjørt.  Det er så deilig og ikke ha noe som strammer i livet.

Har 2 fine topper, så det blir nok minst ett skjørt.

Skrevet

Skal du bruke kjole på stranden eller skal du skifte to ganger pr kveld?

Skrevet
3 timer siden, Peonjenta skrev:

Skal du bruke kjole på stranden eller skal du skifte to ganger pr kveld?

Bruker kjole hele tiden.  Er ikke noe på stranden. Soler meg ikke og bader sjelden. Og det er jo noe som heter strandkjole også.

Skrevet
4 timer siden, LiseTV skrev:

Bruker kjole hele tiden.  Er ikke noe på stranden. Soler meg ikke og bader sjelden. Og det er jo noe som heter strandkjole også.

Ok, da skjønner jeg hvorfor du tar med 13 kjoler.

• Liker 1
Skrevet

13 burde holde lenge. For de fleste andre hadde det til og med vært helt i overkant av hva det var fornuftig å ta med seg, men jeg forstår det som muligheten til å gå i kjole hele tiden ikke er hverdagskost for deg. Derfor synes jeg du skal ta med deg så mange kjoler du har lyst til (og plass til i kofferten), bytte antrekk så ofte du vil, og storkose deg. :) At andre hadde klart seg med to kjoler på en uke er totalt irrelevant i denne sammenhengen. 

Anonymkode: bb82e...883

• Liker 3
Skrevet

Høres vanvittig ut å ha med 13 kjoler. Jeg liker å bruke kjole selv, og liker også å skifte til kvelden, men jeg bruker gjerne samme kjole flere ganger. Til en ukes sydentur ville jeg kanskje hatt med 4 kjoler, i tillegg til et par lette skjørt.

Skrevet
På 23.1.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes 13 er altfor lite. Dersom du snur retning og går slik at du kan treffe folk du allerede har truffet før, er det ganske flaut om de ser at du har samme kjole som sist. Det spiller ingen rolle om den fremdeles lukter nyvasket, det er frykten for å bli tatt for gjenbruk som bør veie tyngst. 

Anonymkode: 63eb0...da7

TAKK

Skrevet

LOL

Anonymkode: 65f6d...416

• 4 uker senere...
Skrevet

Sist uke kjøpte jeg 5 nye kjoler som passer sydenklima. Så det blir stor variasjon på kjolevalget.

Skrevet

Planlegger en tur til ett sted der jeg kan få luftet meg som dame

Skal du få luftet deg skikkelig, må jo kjolene av?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...