Gå til innhold

Han sa vi hadde sex, men vi hadde ikke det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i det hele tatt starte dette innlegget. Jeg ønsker ikke at dette skal bli en diskusjonstråd, jeg trenger bare å få luftet følelsene. Og unnlater mange detaljer (og har en annen skrivemåte) da jeg ønsker å forbli anonym. Så se bort ifra skrivefeil, de der for å «kamuflere» meg selv. Nå høres jeg helt gal ut, men dette gjør meg småparanoid da det er så personlig...også keep in mind at følelsene er veldig intense når jeg skriver dette!!

1. Jeg drakk og var full..dette er ikke en tråd om hvorvidt jeg ble utsatt for et overgrep eller ikke, for det ble jeg ikke da vi ikke hadde sex!! 😣Det er som en random person på gata sier at hei du, vi hadde sex i natt.og så skal jeg bare finne meg i det.

2. HVIS vi hadde sex (som vi ikke hadde! Jeg vet jeg poengterer dette mye, men dette er så sinnsykt sårt for meg!jegblir SÅ sint og får lyst til å gråte)så hadde jeg vært fullstendig ute av stand til å gjøre rede for meg. Jeg kvemmer meg av tanken på å se for meg ulike scenarioer om hvordan dette kunne ha gått for seg om det er tilfellet😖men here we go

- jeg var med på det, men ikke i «hodet». At kroppen fungerte mens jeg hadde blacket ut. 

- jeg ble dopet

-ble utsatt for voldtekt 

alt dette kan være tilfelle,men jeg mener fortsat 100% at ingenting skjedde. blir sint og jeg er så lei meg over dette!! kan ikke gjøre noe med det, dette går ikke utover meg (bortsett fra det følelsesmessige kaoset jegopplever) så jeg prøver ikke å «komme meg unna».mitt ansvar at jeg var så full, uansett hvordan man vrir å vender på det (voldtekt/dopet ned hadde selvfølgelig endret dette).får vel bare innse at jeg aldri vil få bekreftet noe som helst,

personen som mener vi har hatt sex har total mangel på empati (må alikevel påpeke at dette er min opplevelse av han, også før dette) og ruser seg noe jeg ikke gjør,,Men jeg var jo full.men kanskje han hallusinerte eller noe, aner ikke hva han var ruset på og hvordan det virker inn.mener også at han er i stand til å lyve om dette om det kan gi han noen fordeler (som å få meg til å føle meg dårlig)..tror han sier dette uten at noe har skjedd, kun for å få meg til å føle meg dårlig. Sikkert for å gi meg en form for.. nei, gudene vet hva. Han er fullstendig likegyldig til alt og slik har han alltid vært.kan si det bare fordi han kjeder seg..

da fikk jeg sagt det..atter en gang; prøver ikke å komme meg unna, være et offer..,dette er ingen anmeldelse-sak. Bare jævlig vondt.føler meg naken og brukt,selv om vi for ørtiende gang ikke hadde sex

ps:rart å gå over teksten for å gi den flere skrivefeil hahaha, en del av jobben min er korrektur🙈

hadde jeg skrevet historien slik den var med alle detaljer ville dere forstått mer hvor vondt det er ,men det får så være

dette innlegget ble tragisk-komisk for meg, så var litt terapi bare å få skrevet dette merker jeg,,.

Anonymkode: 08733...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde nok en for god jobb når du skrev innlegget, for jeg finner ikke noe jeg kan nøste opp i.. Kanskje prate med mannen som påstår at dere hadde sex og be om detaljer, sjekke deg for kjønnssykdommer?

Enten så lyver han

Eller så husker du ikke

Du får nesten prate med han og grave mer. Håper du finner ut av det. :)

• Liker 2
Skrevet

Dette forsto jeg ikke :klo:

• Liker 6
Skrevet

Du ble for opptatt med å ikke bli gjenkjent at jeg skjønte ingenting av det du skrev...

Anonymkode: 22620...1f3

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble for opptatt med å ikke bli gjenkjent at jeg skjønte ingenting av det du skrev...

Anonymkode: 22620...1f3

😂 huff, jeg må le av meg selv. Du har nok rett! Jaja, jeg fikk i alle fall skrevet det jeg har på hjertet da 🙈 Selv om det er helt uforståelig for andre 😂

Skrevet
2 timer siden, Duff skrev:

Dette forsto jeg ikke :klo:

Og jeg forstår godt at du ikke forstod 🙈 Beklager for det 🙈

Skrevet

Hva er problemstillingen egentlig? Går det en fyr rundt og sier at han hadde sex med deg, og det er løgn? Kan du ikke bare si det til folk da? 

Anonymkode: 491f0...5ca

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Ardenus skrev:

Du gjorde nok en for god jobb når du skrev innlegget, for jeg finner ikke noe jeg kan nøste opp i.. Kanskje prate med mannen som påstår at dere hadde sex og be om detaljer, sjekke deg for kjønnssykdommer?

Enten så lyver han

Eller så husker du ikke

Du får nesten prate med han og grave mer. Håper du finner ut av det. :)

Haha takk! Selv om mange ikke forstod noe som helst. Så all creds til deg! Og takk for et fint svar og gode råd, det hjalp mye 😊😊 

• Liker 1
Skrevet

men HADDE dere sex eller ikke ?? Om han var inni deg regner jeg med han spruta, rant det noe ut? Følte du deg øm i fitta etterpå?? Har du kanskje en føflekk ellerno i intime soner som du kan be ham nevne?

Eg får seie som eg sa te ho Trine S. Grande : Var det hvete eller bygg der du låg på rygg ? Var de øl eller vin som fekk deg te å synes at ung guten var fin....???? Var den lang eller kort og klarte han i det hele tatt å stikke den inn ? Lå du å gaula i byggen der du lå på ryggen eller stønna du og skreik at ungguten var veik? Gjekk det for deg så du så stjerner og kjente du spruten langt oppi grotto ??? Eg berre lurar eg.....

Anonymkode: 796ab...6f7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men HADDE dere sex eller ikke ?? Om han var inni deg regner jeg med han spruta, rant det noe ut? Følte du deg øm i fitta etterpå?? Har du kanskje en føflekk ellerno i intime soner som du kan be ham nevne?

Eg får seie som eg sa te ho Trine S. Grande : Var det hvete eller bygg der du låg på rygg ? Var de øl eller vin som fekk deg te å synes at ung guten var fin....???? Var den lang eller kort og klarte han i det hele tatt å stikke den inn ? Lå du å gaula i byggen der du lå på ryggen eller stønna du og skreik at ungguten var veik? Gjekk det for deg så du så stjerner og kjente du spruten langt oppi grotto ??? Eg berre lurar eg.....

Anonymkode: 796ab...6f7

Merket absolutt ingen verdens ting hverken dagen etterpå eller den kvelden. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merket absolutt ingen verdens ting hverken dagen etterpå eller den kvelden. 

Jeg vil si at vi ikke hadde det, ingen tegn til noe annet. Men dette plager meg da han sier det. Har blitt ord mot ord.

Skrevet

Hahaha 😂 Sen i reaksjonen, men Trine Skei Grande 😂😂

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Men nå har du jo virkelig muligheten til å sette på plass denne gjøken som går rundt og sier ting som enten du ikke husker eller ikke er sant.

Vent sånn ca et par uker og så forteller du han at du er gravid og at du vil beholde og at du kommer til å oppgi han som far. Si det gjerne sånn litt småfortvilet og heseblesende. Se reaksjonen - kanskje får du da vite sannheten ("æh - nei jeg kan ikke være faren for vi hadde ikke sex" osv).

Alternativ to er å fortelle han at du skal anmelde han for overgrepet han utsatte deg for.

Skrevet

Har vært med på noe liknende. Bortsett fra at jeg såvidt var brisen, så jeg VET veldig godt at vi ikke hadde sex. Det som er surt er at ingen tror på meg når jeg sier at ingenting skjedde. Det er liksom blitt en sannhet at vi har hatt sex, og alle tror på han. Ble jo helt fortvilet og kvalm av det, men måtte bare riste det av meg og gå videre.

Anonymkode: ef3f7...4d2

Skrevet

Du beskylder en fyr for å ikke hatt sex med deg?

Er dette en omvendt #metoo?

Bare vær glad for at du ikke har ligget med han :)

Anonymkode: d65e2...ed8

Skrevet

Dette forstod jeg ikke?

Om du ikke husker hele kvelden/var såpass full at du kun husker bruddstykker så kan dere jo for alt du vet hatt sex.

Om du husker jevnt hele kvelden/natta så vet du jo hva svaret er?

Jeg har også opplevd en gang at en «eks» (ikke akkurat ekskjæreste, men en jeg hadde sex med en periode) sa at han og en felles venn hadde diskutert litt heftig i fylla, og da hadde denne vennen sagt at vi to (altså vennen og jeg) hadde hatt sex.

Jeg svarte som sant var, at jeg ikke akkurat vil kalle å såvidt svippe innom fordi jeg konkuderte med at det var en dårlig idè var å ha sex - men for all del, noen vil jo kalle hva som helst det uavhengig av hvor få sekunder man var i nærheten av vagina. 

Så var det samtaleemnet over uten noe mer.

Du får jo si at «jeg husker alt fra denne kvelden, og det skjedde ikke - med mindre jeg fikk en alvorlig blackout jeg overhodet ikke erindrer og han utnyttet det. Jeg har uansett null og niks ønske om å være i nærheten fysisk av denne vedkommende». 

Anonymkode: ac757...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...