AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Lurer på hvem ditt største forbilde er? Karl Marx Anonymkode: cb624...f68
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Har ingen. Kanskje ayan hirsi ali. Motet hennes får meg til å føle meg som en maur. Anonymkode: ae13b...5d3
Stoltskeiv Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 Hahha tror alle her har fått det med seg snart, men Lauren Graham 😄
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 2 minutter siden, gladjenta96 skrev: Hahha tror alle her har fått det med seg snart, men Lauren Graham 😄 Oi, et av mine hatobjekter😂 Anonymkode: 3c225...9eb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #6 Skrevet 22. januar 2019 Den hellige ånd. Anonymkode: a2bc9...7a8 1
Stoltskeiv Skrevet 22. januar 2019 #7 Skrevet 22. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, et av mine hatobjekter😂 Anonymkode: 3c225...9eb Hahhaha! Hvorfor??
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #8 Skrevet 22. januar 2019 29 minutter siden, gladjenta96 skrev: Hahha tror alle her har fått det med seg snart, men Lauren Graham 😄 Kan jeg spør hvorfor? Anonymkode: cb624...f68 1
Stoltskeiv Skrevet 22. januar 2019 #9 Skrevet 22. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spør hvorfor? Anonymkode: cb624...f68 Det er fordi hun skiller seg så ut fra andre Hollywood kjendiser. Hun er faktisk i mot botox og andre skjønnhetsprodukter som krever at hun må på operasjonsbordet. Hun er veldig inspirerende i de tinga jeg holder på med. Jeg driver selv med teater og skriving. Og hun inspirerer meg til å følge mine drømmer selv om det ikke er skuespiller eller forfatter jeg ønsker å bli, men hun inspirerer meg til å følge min egen vei. Jeg har vært så heldig og kommet i kontakt med hun 2 ganger. Og det var helt fantastisk fordi hun var akkurat slik jeg forestilte meg. Det er enkelt å snakke med hun og hun tar seg tid til andre
Gjest hind Skrevet 22. januar 2019 #10 Skrevet 22. januar 2019 Jeg har to. Ruth Bader Ginsburg, høyesterettsdommer i USA og avdøde Joan Rivers. To sterke og uredde kvinner.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #11 Skrevet 22. januar 2019 Mamma. På grunn av at hun er hardtarbeidende, hun gjør alltid det beste hun kan, hun er snill og god, hun stiller alltid opp, hun er "ekte", hun trøster og gir det beste klemmene. Det finnes ingen andre som henne. Hun er enestående ❤️Et forbilde for meg. Anonymkode: 6e33b...90d 1
Gjest SVK Skrevet 22. januar 2019 #12 Skrevet 22. januar 2019 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker said: Mamma. På grunn av at hun er hardtarbeidende, hun gjør alltid det beste hun kan, hun er snill og god, hun stiller alltid opp, hun er "ekte", hun trøster og gir det beste klemmene. Det finnes ingen andre som henne. Hun er enestående ❤️Et forbilde for meg. Anonymkode: 6e33b...90d Hehehe, da har jeg gjenkjent deg. Du må være broren eller søsteren min. Mamma. Endret 22. januar 2019 av SVK
Million Skrevet 22. januar 2019 #13 Skrevet 22. januar 2019 Hm. Når jeg tenker etter, så har jeg faktisk ingen forbilder. Kan ikke huske å ha hatt det heller.
Gjest Hold the door Skrevet 22. januar 2019 #14 Skrevet 22. januar 2019 Har ikke noe forbilde, men hvis jeg måtte valgt et hadde jeg valgt meg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #15 Skrevet 22. januar 2019 1 time siden, gladjenta96 skrev: Det er fordi hun skiller seg så ut fra andre Hollywood kjendiser. Hun er faktisk i mot botox og andre skjønnhetsprodukter som krever at hun må på operasjonsbordet. Hun er veldig inspirerende i de tinga jeg holder på med. Jeg driver selv med teater og skriving. Og hun inspirerer meg til å følge mine drømmer selv om det ikke er skuespiller eller forfatter jeg ønsker å bli, men hun inspirerer meg til å følge min egen vei. Jeg har vært så heldig og kommet i kontakt med hun 2 ganger. Og det var helt fantastisk fordi hun var akkurat slik jeg forestilte meg. Det er enkelt å snakke med hun og hun tar seg tid til andre Ok, virker som ei flott dame Anonymkode: cb624...f68
Sliten&kjørt52 Skrevet 22. januar 2019 #17 Skrevet 22. januar 2019 (endret) Kommer vel litt ann på hvilken dag du spør, men... Ingen over, ingen ved siden... Simo Häyhä was born on December 17 1905 to Juho and Katriina (née Vilkko) Häyhä in the hamlet of Kiiskinen in Rautjärvi municipality. This area was in the old Finnish region of Karelia, which is now Russian territory. He was a farmer by profession and enjoyed several different hobbies, including snow-skiing, hunting and shooting. Häyhä fought for Finland against the Soviet Union in what history refers to as the ‘Winter War’, the conflict that occurred in the winter of 1939–40. The Winter War broke out when he was 33 years old and on 17 December 1939, he celebrated his 34th birthday on the Kollaa battlefield. He served a total of 98 days with 6th Battalion, Infantry Regiment 34. The war lasted only 105 days, but Simo Häyhä did not see its end – he was wounded and hospitalised during the last week of the conflict. During his 98-day reign of terror, Häyhä was unseen and unheard, yet was all the while targeting Russian soldiers with deadly accuracy, once even killing 25 men in one day. With snipers presenting such a high-value targets on the battlefield, Simo’s reputation as a marksman soon reached the Russian front lines; they referred to him as “The White Death”. - .... Preparation and tactics Häyhä’s skill was compounded by his extensive preparations for shooting. During the night, he would often visit his ‘favourite’ firing positions, making whatever preparations and improvements he felt necessary. His behaviour might be described as obsessive because of his dedication to the job at hand: he would clean his weapon much more often than most soldiers; and perform both maintenance operations before and after a completing a mission. Especially in the -20°C temperatures of the Finnish winter, proper gun maintenance was essential to avoid it jamming. - ... Fra... https://www.historyextra.com/period/the-worlds-deadliest-sniper-simo-hayha/ Snø i kjeften demper Frost-røyk når vi puster. Mye å lære, av de Gamle Gutta -Seff. Helge Ingstad, Seppala, Joakim Rønneberg, Max Manus. M.Mange Fler. Pro Patria ⚔️ Sist, -men ikke minst Silje Michalsen https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/E7JbG/silje-30-ble-ebola-smittet-paa-sitt-foerste-oppdrag-for-leger-uten-grenser Se Videoen... Gåsehud, -Og tåre i øyekroken her... RESPEKT Edit. Seff Pappa. a. Endret 23. januar 2019 av Sliten&kjørt51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå