Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En stund til påske, men er det noen som allerede vet hva de skal gjøre ? Selv reiser jeg til Seterdalen på hytta der.

Anonymkode: e7f3d...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytta her også. Har tenkt å være kanon hele påsken.

Anonymkode: 1c61a...910

Skrevet

Hvis snøen er smeltet, så tar jeg gjerne en tur til hytta. Men ellers er det ingen planer for påsken.

Skrevet

Den går rett i sofaen om været er dårligt. Om det er fint vær går den i hagen på dagtid!

Anonymkode: 290d4...631

Skrevet

Leie hytte i Beitostølen-området (eller annet sted i Valdres) og gå en del på ski.    

Anonymkode: f34af...dc0

Skrevet

Paris med samboer. 😊

Anonymkode: 851c4...911

Skrevet

Har aldri reist noe sted i påsken. Den høytiden er finest i byen

Skrevet

Den går til Langesund Badehotell den 💛 Standard tur fra og med skjærtorsdag til 1påskedag. Deilig hotellmat med påskeaktiviteter for barna nesten hele dagen- alle dagene. Bade i deilig basseng - unne og ute basseng. Rusle i strandkanten og bygge sandslottet og plukke skjell og male inne på hotellet. Bare digge digg💛💛 Masse barn og folk. Stemning 💛

Skrevet

Hjemmepåske i byen. Blir deilig. I fjor var vi Dublin, i år blir det hjemmepåske. Muligens vi besøker mammas nyinnkjøpte hytte. Blir spennende for en som ikke er vokst opp med hytte. ;) 

Skrevet (endret)

Jeg blir hjemme, sover lenge hver dag og slapper av. Har aldri hatt tradisjon for å dra  noe sted i påsken. Jo, forresten, kanskje noe i ungdommen i tjueårene, da vennegjengen ville dra på slalåm i påsken. Da ble jeg med på hytteturene, men satt  i solveggen og slappet av. Aldri vært noe skimenneske, hverken langrenn eller slalåm. Prøvde slalåm etter press fra kjæresten en gang, og falt og slo meg noe grusomt i bakken. Dagen etter fallet kunne jeg ikke snu på hodet. Det var utrolig smertefullt og sto dønn fast i flere dager.

Endret av Million
Skrevet

Hytten i Telemark :) 

Anonymkode: 85bb9...0dd

Skrevet

Paris først og fjellet etterpå.

Anonymkode: 13f2c...85c

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Hyttebesøk hos noen venner første del av påsken.

Skrevet

Påsken skal brukes til jobb. For noen mennekser i Norge eksisterer ikke røde dager, alle dager er jobbdager. 

Men skal nok klare å finne plass til noe film, kos og påskeegg innimellom jobb 👍🏻

Anonymkode: e9b31...c64

• Liker 1
Skrevet

Barn og barnebarn skal på hytta.  Vi tar oss nok en tur og besøker dem, men vi skal også nyte de stille dagene alene hjemme :) 

Skrevet

Hytten, kjøpte oss hytte i høst🙂 gleder meg! Synd at ferien er så sen da, for håpentligvis er det litt snø igjen..

Anonymkode: e3599...d68

Skrevet

Den går ut på ski, ut på kino og hjem i stua for kos og spill med familien.

Anonymkode: 48673...266

Skrevet

Jeg skal kose meg hjemme og, hvis været er til det, sitte i solveggen og lese. 

Skrevet

Vi skal til Sør-Korea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...