AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Vi skal pusse opp kjøkkenet og jeg synes det er så vanskelig å velge farge på kjøkkenbenken. Kjøkkeninnredningen blir hvit. Jeg er usikker på hva jeg vil ha mellom benk og overskap, men enten nøytrale fliser eller samme farge som veggene grå/blå med glass over. Gulvet er gulnet parkett, men dette blir ikke byttet i denne omgang. Hvilken farge ville du valgt på kjøkkenbenken? (Laminat) Anonymkode: cdc80...c68
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Kommer an på stilen på kjøkkenet det da. Trefarget vil krasje med gulvet. Svart er også fint, men kanskje ikke mot det gulvet. Hvit er et sikkert kort, men betong/marmor er også pent. Men det henger sammen med stilen på kjøkkenet da. Mer det klassisk kjøkken er nok svart penest hos deg. Er det moderne kjøkken er hvit, betong eller marmor penest. Anonymkode: 6b65e...8b3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på stilen på kjøkkenet det da. Trefarget vil krasje med gulvet. Svart er også fint, men kanskje ikke mot det gulvet. Hvit er et sikkert kort, men betong/marmor er også pent. Men det henger sammen med stilen på kjøkkenet da. Mer det klassisk kjøkken er nok svart penest hos deg. Er det moderne kjøkken er hvit, betong eller marmor penest. Anonymkode: 6b65e...8b3 Det blir et moderne hvitt kjøkken, med slette fronter og uten håndtak. Svart har vi nå og det misliker jeg sterkt, så det er uaktuelt. Synes hvitt er stilig, men er redd for misfarging. Tomat og den slags, men det er kanskje ikke noe problem med laminat? Betong var et veldig godt forslag. Googlet litt nå og det ser veldig stilig ut! Anonymkode: cdc80...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå