AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Hei, jeg har siden september slitt med nattesvette. Jeg er 36 år. Jeg blir så svett at jeg må stå opp, enten skylle eller tørke meg med håndkle. I det siste legger jeg meg med håndkle rett og slett da jeg bare vet det kommer. Det blir så vått at lakenet er vått der jeg ligger, puten er våt og dynen øverst med hals/skuldre er søkkvåt. Jeg har vært hos spesialistsenter/gynekolog; jeg har kjempefine hormonnivåer som antyder at jeg på ingen måte er i overgangsalderen. Jeg har sjekket stoffskiftet hos fastlege og spesialistsenter som også er helt i orden Jeg har regelmessig menstruasjon Hadde spiral frem til desember, tok den ut, tenkte det ville gi endringer; men nei. Jeg går ikke på noen preparater annet enn B-12 tabletter som jeg har gjort de siste 5 årene. (Mangler naturlig B-12 produksjon i kroppen) Er ellers frisk og rask og har ingen symptomer! Noen som har opplevd dette? Legene sier liksom ikke noe annet enn «det kan forekomme uten årsak». Jeg mener dog at dette ikke er normalt! Å være litt svett her og da ja, men ikke slik jeg blir. Jeg har forsøkt å ha det iskaldt på rommet om natren, gir heller ikke noen endring. Blir jo bekymret kan en si! Håper på erfaringer her inne som kan hjelpe! Anonymkode: 65187...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå