Gå til innhold

Hva vil det si å være "dårlig i senga"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Om sexen ikke var bra, hvem sin skyld er det? Er det partneren som er en dårlig elsker, er det ens eget ansvar å si fra om hva man liker og ikke, eller betyr dårlig sex rett og slett at man er en dårlig match? 

Om du synes partner var en dårlig elsker, kan det jo hende at hen tenker det samme om deg. 

Hva er det som gjør noen til en god eller dårlig elsker? Finnes det noen fasit? Folk liker jo forskjellige ting. Og resultatet er jo gjerne et produkt av begges "prestasjoner". Den ene påvirker den andre. Og omvendt. 

Selvsagt er det å være egoistisk i senga en dårlig egenskap. Men utover det? Hvis partner virkelig prøver, men du ikke er fornøyd? 

Og kan man vente at sex blir fantastisk de første gangene med ny partner? 

Anonymkode: e61af...73a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge KG så er det hvis du ikke tar penis i rompa. Da er vi kvinner dårlig i senga... 

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker kanskje at hvis man er for egoistisk, eller for passiv, da syns jeg sexen blir dårligere. Men det kan jo selvfølgelig være en dårlig match også, og det er jo ikke noe poeng i noen skyldfordeling da? Da tipper jeg begge/alle parter har en opplevelse av at sexen var litt dårlig. 

Anonymkode: b6f15...244

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Om sexen ikke var bra, hvem sin skyld er det? Er det partneren som er en dårlig elsker, er det ens eget ansvar å si fra om hva man liker og ikke, eller betyr dårlig sex rett og slett at man er en dårlig match? 

Om du synes partner var en dårlig elsker, kan det jo hende at hen tenker det samme om deg. 

Hva er det som gjør noen til en god eller dårlig elsker? Finnes det noen fasit? Folk liker jo forskjellige ting. Og resultatet er jo gjerne et produkt av begges "prestasjoner". Den ene påvirker den andre. Og omvendt. 

Selvsagt er det å være egoistisk i senga en dårlig egenskap. Men utover det? Hvis partner virkelig prøver, men du ikke er fornøyd? 

Og kan man vente at sex blir fantastisk de første gangene med ny partner? 

Anonymkode: e61af...73a

La oss begynne med det siste : Man kan ikke forvente noen ting. Det er derfor det er like fantastisk hver gang det faktisk fungerer fantastisk første gang.  Og sex er relasjonsbetinget; det finnes ingen fasit. 

Så hva hander det om at man er god  i senga?

Vel, som en god begynnelse handler det om god kommunikasjon rundt sex. Det å kunne kommunisere hva man ønsker og hva man ikke synes om, på en slik måte at sexopplevelsen flyter. 

Neste punkt er minst mulig hemninger. Man behøver ikke være ekstremt frigjordt og møte opp med en strappon, håndjern og en levende ål, men jo mere hemninger man har , jo mindre variasjon er tilgjengelig. 

Resten handler veldig mye om entusiasme, at man liker å ha sex. Man kan fake mye med å ta styringen og vise seg fram.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Dårlig i senga assosierer jeg med halvfeite typer som snakker om å "tømme seg i hølet", og klager etterpå. 

Dersom jenta er fin og interessert, er det opp til en selv hvor deilig en vil ha det, da er det bare å forsyne seg. Jeg har aldri forventet mer enn lyst fra de jentene jeg har ligget med, og jeg har aldri blitt skuffet. De har vært fantastiske alle sammen.

For meg er "dårlig i senga" et ganske tåpelig begrep som opptar alt for mange. Det forteller bare at partneren ikke var kåt nok, og det er din egen feil.

Skrevet

For meg er dette kun om match ; det som er bra for noen kan være for dårlig for andre. Handler om forventninger. Noen vil gjerne ha " vill vest" og kaller det dårlig hvis det ikke blir det. Andre liker mest kos og sakte elskov og kaller DET god sex. 

Anonymkode: 7ba34...842

• Liker 2
Skrevet

Har aldri opplevd en dame som dårlig i senga, så jeg vet virkelig ikke. Passiv eller sjenert i starten ja, men tror damer har lett for å føle seg trygge med meg for alle har sluppet seg løs etterhvert.

Hvis jeg skal nevne noe som kunne gjort henne dårlig så må det være dårlig hygiene. Har opplevelser som har vært nesten på grensen sånn sett, men heldigvis ikke over.

Anonymkode: 17272...48a

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, Druid skrev:

«levende ål» 😂😂😂

Men du hadde mange gode poenger! Klokt svar👍🏻

Anonymkode: 16b42...ca7

• Liker 1
Skrevet

Dårlig i senga for min del er hvis noen er ego eller ikke er med på noenting, trenger ikke være akrobat eller noe fancy, men mer enn planke.

God i senga derimot anser jeg som at du er god til å lytte til kroppen, ikke ego, frigjort og leken(ha det gøy).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...