Gå til innhold

Kostnader for å sy på kjolen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hva sånn ca. det koster å få en sy dame til å sy på kjolen sin?¨

Søsteren til forloveren min skal fikse på kjolen min. Sy den inn her og der og virkelig fikse på den (kjøpte den brukt og en smule for stor).

Når jeg spurte henne hvor mye hun skulle ha for jobben, så ble hun veldig brydd og sa at hun ikke skulle ha noe for det. Tullballs, selvsagt skal hun betales for jobben mener jeg. Men jeg vet ikke hva jeg skal betale henne siden hun ikke sier noe...

Trenger tips fra dere!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også fikset litt på kjolen min og betalte 100 kr timen for den jobben som ble gjort.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alt ettersom hvor mye som må gjøres, men i salongen hvor jeg kjøpte kjolen min er er vanlig å betale 600-1000 dersom kjolen kun er for lang og skal fikses litt på. Men jeg vet om folk som har betalt 500 også.

Du kunne ikke kjøpt henne noe gavekort på hudpleie eller noe sånt da? Flaske vin og kurv med frukt og sjokolade?

Skrevet

Syns "Gjest" hadde ett fint forslag.. Hvis hun ikke vil ha penger for det, kan man alltids kjøpe noe annet, som en takk for hjelpen :)

Gjest Carmenlita
Skrevet
Er det noen her som vet hva sånn ca. det koster å få en sy dame til å sy på kjolen sin?

Hvorfor skal du sy en dame på kjolen din? Stakkars dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...