AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 ...hun som var best første gangen dere hadde sex. Altså ikke en du har utviklet god sex med i et langt forhold, men én som var bra fra aller første gang. Hva kjennetegner henne? Anonymkode: 3babf...a86
Gjest Paramount Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Hun som fristet meg mest, og her kommer også egen apetitt inn. Ingen akrobatiske triks her altså. Første gangen har uansett aldri vært den beste gangen for mitt vedkommende.
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 En god første gang handler i veldig stor grad om spenningen og begjæret som har bygget seg opp over tid og gjør sexen til en veldig intens og altoppslukende opplevelse. Min beste første gang var med kona. Det som gjorde henne spesiell, i tillegg til at det var nettopp henne og at jeg var hodestups forelska, var hvordan hun virkelig levde seg inn i øyeblikket og viste minst like mye begjær som det jeg gjorde.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ...hun som var best første gangen dere hadde sex. Altså ikke en du har utviklet god sex med i et langt forhold, men én som var bra fra aller første gang. Hva kjennetegner henne? Anonymkode: 3babf...a86 Må være hun jeg traff på Pascal i Tollbugata.....stappfullt...så hun spurte fint om å få sitte på fanget mitt....hadde skjørt på.....lurte den inni.....så satt vi der da....helt rolig.....praktiserte knipeøvelser for harde livet......og JA, det gikk for oss begge 🙂 er forlovet i dag og er til stadighet tilbake på Pascal 😉 Anonymkode: d5b3e...ebf 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 3 timer siden, Noenlundelikefremt skrev: En god første gang handler i veldig stor grad om spenningen og begjæret som har bygget seg opp over tid og gjør sexen til en veldig intens og altoppslukende opplevelse. Min beste første gang var med kona. Det som gjorde henne spesiell, i tillegg til at det var nettopp henne og at jeg var hodestups forelska, var hvordan hun virkelig levde seg inn i øyeblikket og viste minst like mye begjær som det jeg gjorde. Herlig 😍 Tenker at det er sånn som ikke kan planlegges eller tenkes gjennom, men bare blir sånn fordi man endelig får den man vil ha på alle måter. Men hva med de der du ikke har vært forelska da? Bare sexen liksom, ikke alt før og etter. Anonymkode: 3babf...a86
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #6 Skrevet 22. januar 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Menn: Beskriv den beste sexpartneren din... Meg selv. Finner ikke noen andre som vil ha sex med meg. Anonymkode: 3df08...75f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #7 Skrevet 22. januar 2019 Mann i 30 årene her, siden du nevner bare første gangs sex så blir det mindre utvalg da sex med fast partner er mye bedre. MEN! Jeg hadde en date med ei dame og ting klikka så naturlig, det er første gang jeg har kyssa noen der hun var på vei til å kysse meg. Tror bare vi klikka godt sexuelt, hun var ikke redd for å vise seg naken og var kåt som bare det. Anonymkode: ff013...4aa
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #8 Skrevet 22. januar 2019 Ei 20 år gammel tøs jeg møtte via Tinder mens kona var på hyttetur. Hun utførte analsex, deepthroat og hun lot meg komme i ansiktet hennes. Det var deilig! Anonymkode: 2c7a1...904 1
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 22. januar 2019 #9 Skrevet 22. januar 2019 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlig 😍 Tenker at det er sånn som ikke kan planlegges eller tenkes gjennom, men bare blir sånn fordi man endelig får den man vil ha på alle måter. Men hva med de der du ikke har vært forelska da? Bare sexen liksom, ikke alt før og etter. Anonymkode: 3babf...a86 Det første har du nok rett i. Jeg var inne på det som gjelder for de jeg ikke har vært forelska i også. Innlevelse og begjær. Den beste av dem var hun som i størst grad bare slapp seg helt løs og levde seg inn i det. Endret 23. januar 2019 av Noenlundelikefremt
Resignert Skrevet 22. januar 2019 #10 Skrevet 22. januar 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: ...hun som var best første gangen dere hadde sex. Altså ikke en du har utviklet god sex med i et langt forhold, men én som var bra fra aller første gang. Hva kjennetegner henne? Anonymkode: 3babf...a86 Kåt, sugen, intens, innlevelse, orgasmer på rekke og rad. Lita, feminin og veldreid.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #11 Skrevet 22. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Må være hun jeg traff på Pascal i Tollbugata.....stappfullt...så hun spurte fint om å få sitte på fanget mitt....hadde skjørt på.....lurte den inni.....så satt vi der da....helt rolig.....praktiserte knipeøvelser for harde livet......og JA, det gikk for oss begge 🙂 er forlovet i dag og er til stadighet tilbake på Pascal 😉 Anonymkode: d5b3e...ebf Deilig. Anonymkode: ecdfc...436
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #12 Skrevet 22. januar 2019 Her var det mange drømmer! 🥰🤣 Anonymkode: 2abe6...5ab 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #13 Skrevet 22. januar 2019 Fin tråd! Jeg skal snart ha sex første gang med en hvor den seksuelle spenningen har bygget seg opp leeeenge. Jeg er litt nervøs for at det blir antiklimaks, forventningene er liksom så enormt høye (hos begge). Føler jeg bare må gjøre det helt store for å "levere". Men det viktigste er altså at man er kåt og nyter og lever seg inn i det? Det skal ikke bli et problem iallfall 😁 Anonymkode: 0313e...fc0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #14 Skrevet 22. januar 2019 Kom dere til nakenprat dere ekle griser som bare kommer med fantasier her. Haha tragiske gamlinger Anonymkode: b53b6...f00 2
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 23. januar 2019 #15 Skrevet 23. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin tråd! Jeg skal snart ha sex første gang med en hvor den seksuelle spenningen har bygget seg opp leeeenge. Jeg er litt nervøs for at det blir antiklimaks, forventningene er liksom så enormt høye (hos begge). Føler jeg bare må gjøre det helt store for å "levere". Men det viktigste er altså at man er kåt og nyter og lever seg inn i det? Det skal ikke bli et problem iallfall 😁 Anonymkode: 0313e...fc0 Så enkelt! Så lenge du ikke er så bevisst det at du begynner å fake.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #16 Skrevet 23. januar 2019 Den beste første opplevelsen når jeg blar i minnene om tidligere sex, må være hun som skilte seg ut i forhold til mange andre. Hun var rett og slett mer kåt og løssluppen på en positiv måte, en energi som smittet over og gjorde sikkert at jeg også presterte mer enn tidligere. Det startet før vi hadde fått av oss klærne, hun forteller at hun er så kåt at hun bare må få pikken i seg snart. Det blir jo litt sånn at du tenker "wow dette var ei frisk ei". Og det var hun, i sengen så tok hun styringen og ga høylytt uttrykk for at hun likte det. Hun hadde lite sjenanse og kunne si slike ting som "for en deilig kuk du har", pul meg hardt", hoppet av under ridningen og tok pikken i munnen før hun snudde seg vendt mot meg på alle fire og sa "knull meg bakfra". Hun hjelpte seg selv med fingrene og kom i både bevegelser og lyd, når jeg ga uttrykk for at jeg holdt på å komme så heiv hun seg rundt og sugde meg, og hun gjorde det på en slik måte at du visste hun ville ha ladningen i munnen, for når jeg prøvde å dytte henne unna så ble hun bare enda mer ivrig, så hun fikk det sånn som hun ville. Blir liggende og kose og hun er smilende blid og kommer med muntre kommentarer. Nei jeg er ikke sammen med denne damen, men i ettertid har jeg kanskje angret enkelte ganger på hvorfor vi ikke gikk videre. Hun var en kjempe sjarmerende dame, så det var ikke kun på grunn av sexen...men det er klart det er den du tenker tilbake på. Anonymkode: 82a1c...038
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #17 Skrevet 23. januar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Her var det mange drømmer! 🥰🤣 Anonymkode: 2abe6...5ab 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom dere til nakenprat dere ekle griser som bare kommer med fantasier her. Haha tragiske gamlinger Anonymkode: b53b6...f00 Synes det var mange bra svar her jeg da. Bortsett fra Pascal-historien så har i hvertfall jeg fått en god indikasjon på hva som teller! Gjelder å legge vekk hersens nerver og prestasjonsangst! Anonymkode: 3babf...a86
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 #18 Skrevet 23. januar 2019 På 22.1.2019 den 13.12, AnonymBruker skrev: Ei 20 år gammel tøs jeg møtte via Tinder mens kona var på hyttetur. Hun utførte analsex, deepthroat og hun lot meg komme i ansiktet hennes. Det var deilig! Anonymkode: 2c7a1...904 Kult for kona di..... Anonymkode: 9e7d2...4bb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå