AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Hi. Har hatt uteblitt menstrasjon i 3 dager nå, nesten hver mnd opp til 8 dager kan menstrasjonen min være forsinket! Jeg og mannen min ønsker oss barn og har prøvd en liten stund å bli gravid, det var da den uregelmessig mesen startet opp. Vuderer å bestille lege time snart har dere opplevd noe lignende? For nesten ikke sove tenker hele tiden på om det er noe galt med meg. Anonymkode: 1589d...40a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Hvis mensen din er "forsinket" med opptil 8 dager hver måned, har du ikke uteblitt menstruasjon i det hele tatt. Du er bare litt uregelmessig, eller har litt lenger syklus enn du tror. Tror du med fordel kan begynne å lese om kvinners kropp og kvinners syklus. Da du ærligtalt fremstår totalt kunnskapsløs om din egen kropp. Anonymkode: 56a93...348 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 Uteblitt menstruasjon betyr jo at mensen ikke kommer.... din kommer jo, så som nevnt over er du enten litt uregelmessig eller så har du lengre syklus enn du tror. Anonymkode: ae1bc...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå