Samantha Skrevet 7. april 2005 #1 Skrevet 7. april 2005 Har du og din utkåra ein sang som liksom er dokka sin? Vår er Sade med "By your side". Sååå fine! Men det er sånn som eg har funne på i ettertid fordi eg likar den så godt. :oops: Men eg tenker uansett litt ekstra på han når eg høyrer den! Ellers er alt med Surferosa og dei lokale Svelekameratane våre sangar, fordi vi låg i buskene og rota på konsert med dei. Ingen romantiske "vår-sang"-historier her i gården med andre ord.
Gjest manic Skrevet 7. april 2005 #2 Skrevet 7. april 2005 Annie med "Greatest hit" som typen min spilte ute mens han var dj for noen år siden og jeg lurket rundt på dansegulvet og var veldig betatt og full Det er vel mest min sang da
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #3 Skrevet 7. april 2005 Dylans "Forever young" - men spilt av Bjørn Afzelius & Globetrotters
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #4 Skrevet 7. april 2005 Det er en sang jeg får en god, god følelse av når jeg hører, den minner meg om den aller første ferieturen vi var på sammen. Ronan Keating med "Rollercoaster" - den ble nemlig spilt på radioen hele tida under ferien vår. K
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #5 Skrevet 7. april 2005 Tenker alltid på han når jeg hører mars volta sin "never sleep alone" sang husker ikke hva den egentlig heter, men den spilles ofte når vi er ute og kjører/har sex/bare sitter og glor sammen Fin sang
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #6 Skrevet 7. april 2005 Jahn Teigens - Det Vakreste Som Fins :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #7 Skrevet 7. april 2005 Ronan Keating - when you say nothing at all! (er det det den heter? ) opps, flaut, husker ikke hva sangen vår heter engang. :oops:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Sangen jeg alltid begynner å sippe til er "Didn't wanna leave her when she cried" med Marius Müller - sipper bare jeg tenker på den nå :-( Jeg sleit med depresjoner en periode før vi flytta sammen, og var helt knust fordi Bjørnemannen måtte dra hjem tidlig en helg (så hverandre bare i helgene). Neste helg spilte han den sangen for meg... og jeg grein og grein og grein...
Gjest Betty Boop Skrevet 7. april 2005 #12 Skrevet 7. april 2005 Unbelievable - EMF og Let's get back to bed boy - Sarah Connor ehm...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. april 2005 #13 Skrevet 7. april 2005 Tenker alltid på han når jeg hører mars volta sin "never sleep alone" sang husker ikke hva den egentlig heter, men den spilles ofte når vi er ute og kjører/har sex/bare sitter og glor sammen Fin sang Den heter The widow, veldig fin sang
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #14 Skrevet 7. april 2005 Cloks med Coldplay.... da dunka hjertet litt ekstra.. i tillegg en del av sting!
Tosca Skrevet 7. april 2005 #15 Skrevet 7. april 2005 Vår sang er av gammel årgang. "Moonlight serenade" med Glenn Miller. Ingenting er så deilig som å danse med min kjære til akkurat denne sangen. :hjerter2:
Arwen Skrevet 7. april 2005 #16 Skrevet 7. april 2005 Har ikke hatt noen sang før, men nå er vel bryllupsvalsen vår blitt litt vår - Annies song med John Denver.
Gjest lmari Skrevet 7. april 2005 #18 Skrevet 7. april 2005 Vi har flere, vi: "Another Day in Paradise" med Phil Collins, og resten av Greatest Hits-plata som vi spilte i bilen den kvelden vi ble kjærester. "Save Tonight" med Eagle-Eye Cherry, som vi spilte hver eneste søndag det første året vi var kjærester, da vi bare så hverandre i helgene. "Miraklet" med DiLeva, som sambo spilte for meg hele den høsten vi ble samboere og som vi fremdeles begge blir helt ømme i hjertet av. "All My Life" med K-Ci % Jojo, som sambo spilte inn på en kassett til meg da jeg skulle reise på interrail den første sommeren vi var kjærester. Fyttikatta, jeg har grått mange mil etter den sangen.... Og så har vi massevis med minner til "I'll be missing you" med Puff Daddy, "Please forgive me" med Bryan Adams (vårt første kyss), "Save the best for the Last" med Vanessa Williams, "When Susannah Cries" med Sway....
Gjest Doriz Skrevet 8. april 2005 #20 Skrevet 8. april 2005 Sangen til meg og kjæresten min er Scorpions med "Love of my life". Hadde aldri høyrt sangen før, so sette han den på første gang vi hadde sex. Det heile var faktisk veldig romanisk. Og kvar gang vi høyre den sangen blir stemninga kjempegod og eg blir nesten som nyforelska. Høyres veldig klisjeeaktig ut, men sånn er det no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå