Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du og din utkåra ein sang som liksom er dokka sin?

Vår er Sade med "By your side". Sååå fine! Men det er sånn som eg har funne på i ettertid fordi eg likar den så godt. :oops: Men eg tenker uansett litt ekstra på han når eg høyrer den!

Ellers er alt med Surferosa og dei lokale Svelekameratane våre sangar, fordi vi låg i buskene og rota på konsert med dei. :ler: Ingen romantiske "vår-sang"-historier her i gården med andre ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Annie med "Greatest hit" som typen min spilte ute mens han var dj for noen år siden og jeg lurket rundt på dansegulvet og var veldig betatt og full :hjerter:

Det er vel mest min sang da :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dylans "Forever young" - men spilt av Bjørn Afzelius & Globetrotters

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er en sang jeg får en god, god følelse av når jeg hører, den minner meg om den aller første ferieturen vi var på sammen. Ronan Keating med "Rollercoaster" - den ble nemlig spilt på radioen hele tida under ferien vår.

K

Gjest gjest1
Skrevet

Tenker alltid på han når jeg hører mars volta sin "never sleep alone" sang husker ikke hva den egentlig heter, men den spilles ofte når vi er ute og kjører/har sex/bare sitter og glor sammen

Fin sang :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jahn Teigens - Det Vakreste Som Fins :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ronan Keating - when you say nothing at all! (er det det den heter? ) opps, flaut, husker ikke hva sangen vår heter engang. :oops:

Skrevet

Våres sang er Insatiable med Darren Hayes...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Sangen jeg alltid begynner å sippe til er "Didn't wanna leave her when she cried" med Marius Müller - sipper bare jeg tenker på den nå :-(

Jeg sleit med depresjoner en periode før vi flytta sammen, og var helt knust fordi Bjørnemannen måtte dra hjem tidlig en helg (så hverandre bare i helgene). Neste helg spilte han den sangen for meg... og jeg grein og grein og grein...

Skrevet

I'm gonna be (500 miles) med Proclaimers

Gjest Betty Boop
Skrevet

Unbelievable - EMF og

Let's get back to bed boy - Sarah Connor

ehm...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Tenker alltid på han når jeg hører mars volta sin "never sleep alone" sang husker ikke hva den egentlig heter, men den spilles ofte når vi er ute og kjører/har sex/bare sitter og glor sammen

Fin sang :)

Den heter The widow, veldig fin sang :)

Gjest gjesta
Skrevet

Cloks med Coldplay.... da dunka hjertet litt ekstra..

i tillegg en del av sting!

Skrevet

Vår sang er av gammel årgang.

"Moonlight serenade" med Glenn Miller.

Ingenting er så deilig som å danse med min kjære til akkurat denne sangen. :hjerter2:

Skrevet

Har ikke hatt noen sang før, men nå er vel bryllupsvalsen vår blitt litt vår - Annies song med John Denver. :hjerter:

Gjest lmari
Skrevet

Vi har flere, vi:

"Another Day in Paradise" med Phil Collins, og resten av Greatest Hits-plata som vi spilte i bilen den kvelden vi ble kjærester.

"Save Tonight" med Eagle-Eye Cherry, som vi spilte hver eneste søndag det første året vi var kjærester, da vi bare så hverandre i helgene.

"Miraklet" med DiLeva, som sambo spilte for meg hele den høsten vi ble samboere og som vi fremdeles begge blir helt ømme i hjertet av.

"All My Life" med K-Ci % Jojo, som sambo spilte inn på en kassett til meg da jeg skulle reise på interrail den første sommeren vi var kjærester. Fyttikatta, jeg har grått mange mil etter den sangen....

Og så har vi massevis med minner til "I'll be missing you" med Puff Daddy, "Please forgive me" med Bryan Adams (vårt første kyss), "Save the best for the Last" med Vanessa Williams, "When Susannah Cries" med Sway....

:hjerte:

Skrevet

"Kom intill mig" med Gyllene tider :hjerter:

Gjest Doriz
Skrevet

Sangen til meg og kjæresten min er Scorpions med "Love of my life". Hadde aldri høyrt sangen før, so sette han den på første gang vi hadde sex. Det heile var faktisk veldig romanisk. Og kvar gang vi høyre den sangen blir stemninga kjempegod og eg blir nesten som nyforelska. Høyres veldig klisjeeaktig ut, men sånn er det no :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...