AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Hei. Jeg er ufør og har søkt bolig lån hos husbanken. Har klart å sende inn i feil Kommune smarte meg lurer på om jeg må sende inn på nytt? og hvor lang behandlings tid er det? Anonymkode: 9a89e...1e0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ufør og har søkt bolig lån hos husbanken. Har klart å sende inn i feil Kommune smarte meg lurer på om jeg må sende inn på nytt? og hvor lang behandlings tid er det? Anonymkode: 9a89e...1e0 Du får ikke noe lån hos Husbanken. Du får ringe kommunen din og prate med dem om startlån fra kommunen. Anonymkode: 68567...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke noe lån hos Husbanken. Du får ringe kommunen din og prate med dem om startlån fra kommunen. Anonymkode: 68567...0f5 Det er da husbanken som låner ut til startlån, men det går gjennom kommunen. Anonymkode: 16fb2...0d0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 Husbanken Startlån administreres av kommunene. Husbanken Grunnlån administreres av Husbanken. Anonymkode: 4e805...2c2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da husbanken som låner ut til startlån, men det går gjennom kommunen. Anonymkode: 16fb2...0d0 Gjeldsbrev, pant og utlåner er den enkelte kommunen. Betaler du ikke renter og avdrag etter planen, så er det kommunen som långiver du får problemer med. Husbanken er revnende likegyldig til forholdet mellom kommunene og långiver. Mener du fortsatt at Husbanken er den som låner ut startlån? Ja, da har du ikke forstått låneordningen og konseptet Startlån!og for otdens skyld, på dette forumet er du ikke den eneste som ikke har forstått hva startlånkonseptet er. Anonymkode: 68567...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå