Gå til innhold

Vi har blitt lurt..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler:

Den var stygg!

mulig.. men jeg lå og vrei meg på gulvet i latter i fem minutter så jeg følte den var vært å dele..

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg fant faktisk på dette selv dagen før 1 April, jeg satt med samboeren og tullet om at de drev og bygget opp til verdens største aprilsnarr når de snakket om at Paven var døende.

Hadde tenkt å skrive innlegg om det her, men regnet med at jeg ville få kjeft for å ha ledd av den døde paven, så jeg gjorde det ikke alikevel.

:wink:

Gjest Lizzi
Skrevet

mulig.. men jeg lå og vrei meg på gulvet i latter i fem minutter så jeg følte den var vært å dele..

Trodde ikke jeg var en tørrpinne - men i forhold til deg er jeg tydeligvis det. Jeg smilte ikke engang :roll: (og det er ikke fordi jeg synes den var spesielt stygg..)

Gjest Madam Felle
Skrevet

har beklageligvis ikke sånn type humor, så jeg verken flirte, trakk på smilebåndet eller lo så jeg grein. :roll:

Gjest Valhalla
Skrevet

Må innrømme at jeg lo litt, selv om det var en indre konflikt der at slikt skal man ikke le av.

Skrevet

Trodde ikke jeg var en tørrpinne - men i forhold til deg er jeg tydeligvis det. Jeg smilte ikke engang :roll: (og det er ikke fordi jeg synes den var spesielt stygg..)

Helt enig.. Var ikke litt moro en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...