Gå til innhold

Date som er dårlig i senga

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han jeg dater er utrolig bra. Han er bra for meg på så mange måter, MEN, han er en elendig kysser og elsker. Vi klaffer på så mye, jeg vet han er en bra fyr, og jeg har så lyst til at dette skal bli til noe bra. Så, hva gjør man egentlig da? Vi er voksne begge to, 35-40, vi har store barn, og det er ingenting som tilsier at dette ikke er positivt, bortsett fra disse to tingene... 

Anonymkode: 94fb7...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det man gjør er å si hva man liker, hvordan man liker det. Positivt ladet; Jeg liker når du gjør det slik og slik, og hvis han gjør en god move så kommenter i hvert fall det!  Det er så sjelden man møter en man vil ha, dette finner dere ut av! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis den seksuelle kjemien er dårlig, så hadde jeg dumpet ham. Men om den seksuelle kjemien er bra, men teknikken er dårlig, så hadde jeg trent han opp til min smak 😆

Anonymkode: 2346f...b92

• Liker 17
Skrevet

Jeg lærte min voksne kjæreste opp til både å kysse etter min smak og andre ting.. 

Anonymkode: 04870...dcb

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den seksuelle kjemien er dårlig, så hadde jeg dumpet ham. Men om den seksuelle kjemien er bra, men teknikken er dårlig, så hadde jeg trent han opp til min smak 😆

Anonymkode: 2346f...b92

Enig! Kjemi er viktig, alt annet kan jobbes med. 

• Liker 4
Skrevet
38 minutter siden, kisskissbangbang said:

Enig! Kjemi er viktig, alt annet kan jobbes med. 

Enig. Å kysse og ha sex med en man mangler kjemi med syns jeg bare er fælt, spesielt kyssing 😖 har man kjemien har man en viktig grunnsten.

Anonymkode: f6901...ac5

• Liker 1
Skrevet

Hvis det klaffer på mye og han er en fin fyr som du ønsker det skal bli noe mer med, så synes jeg du skal gi det en sjanse😊

Jeg traff kjæresten min i fjor vår - og opplevde det samme. Han er den jeg vil ha, har så mange gode egenskaper - men de første gangene vi hadde sex var rett og slett IKKE bra. Rett og slett ganske så elendig. Det seksuelle er viktig for meg, så jeg mista egentlig litt motet. Men ettersom han er en så bra mann ellers, så bestemte jeg meg for å gi ham en sjanse. Og det svarte seg, absolutt. Det han i begynnelsen mangla av teknikk og utholdenhet tok han veldig snart igjen på entusiasme, og nå er jeg mer enn godt fornøyd! 

Anonymkode: 15f5f...c0d

• Liker 3
Skrevet

Tren han opp, menn er som oftest lärevillig👍

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjør undervisning. 69x2=Fun! 

I dag skal vi prøve den og den posisjonen. Følg instruksene. Se hvordan jeg tar her og der osv.

image.jpeg

Endret av Gent82
Skrevet
25 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Tren han opp, menn er som oftest lärevillig👍

I motsetning til damer..?

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, Oppgitt78 said:

I motsetning til damer..?

Her begynner det.... 🙄

Noen mennesker klarer bare ikke dy seg med polariseringen sin. 

Anonymkode: 67041...17e

• Liker 6
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her begynner det.... 🙄

Enig !   Men sånn er det, med ny partner kan første gangen være litt keitete av og til - mann eller dame.   Man er gjerne vant med helt noe annet, men oftest går det seg til.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her begynner det.... 🙄

Men det ER jo et poeng - her om dagen ble en "halshogd" for å ha brukt uttrykket lære opp dama til noe, i seksualitet-forumet... 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Anim92 said:

Men det ER jo et poeng - her om dagen ble en "halshogd" for å ha brukt uttrykket lære opp dama til noe, i seksualitet-forumet... 

Forskjell på å lære opp noen til å bli gode i senga og prøve å lære opp noen til å like noe de i utgangspunktet ikke liker da. Hvordan tror du de fleste heterofile menn reagerer dersom vi damene begynner å uttrykke ønske om å lære dem opp til å like å bli tatt i ræva med strap on, og i så fall hvordan er det sammenlignbart med dette? Det er ikke det. Fjott.

Anonymkode: 97403...41b

• Liker 8
Skrevet

Er du forelsket i han? 

Anonymkode: 5a91a...0dd

Skrevet

Føler med deg, TS. Har det på samme måte med min date. Vurderer faktisk å avslutte. I andre forhold har jeg lett fått orgasme under penetrering, og ofte har det vært sånn at han gir meg orgasme først, jeg han til sist. Synes det har vært fint å kunne være aktiv og gi partneren min orgasme, i tillegg har det vært flott å alltid få orgasme selv. Har to stillinger jeg får orgasme i, men disse er han uvillig til å prøve fordi han ikke kjenner så mye. En av de første gangene sa han "gir virkelig dette deg noe?". Selv kommer han av vanlig inn-ut-penetrering. Det er greit for meg, men klarer ikke få orgasme av det. Kommet dessverre heller ikke av oralsex eller ved bruk av fingre. 

Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Sexen foregår på hans premisser, mens jeg ligger der inaktiv uten å få så mye ut av det. Han vil bruke vibrator, for da kommer jeg jo, men synes mye av magien forsvinner, og da spesielt når jeg vet orgasmen er like rundt hjørnet bare han hadde vært villig til å gjøre det jeg liker. 

Føler gulrota har forsvunnet når jeg ikke har en deilig orgasme i vente. 

Anonymkode: d49a7...da1

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på å lære opp noen til å bli gode i senga og prøve å lære opp noen til å like noe de i utgangspunktet ikke liker da. Hvordan tror du de fleste heterofile menn reagerer dersom vi damene begynner å uttrykke ønske om å lære dem opp til å like å bli tatt i ræva med strap on, og i så fall hvordan er det sammenlignbart med dette? Det er ikke det. Fjott.

Har det fremkommet noe informasjon i denne tråden som tilsier hva daten til Ts liker/ikke liker? 

Vet vi at han liker det samme som Ts?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Anim92 said:

I den tråden ville ts lære kjæreste opp til noe hun synes er vondt. Det kan ikke sammenliknes med denne tråden.

Anonymkode: c6348...4f7

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I den tråden ville ts lære kjæreste opp til noe hun synes er vondt. Det kan ikke sammenliknes med denne tråden.

Vet vi hva daten til Ts synes er ubehagelig? 

• Liker 2
Skrevet

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var den ene tråden her om dagen ja.. Men det er ikke første gang det er noe i den gata, da uten analsex eller å gjøre ting som gjør vondt, som tema. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...