AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Som tittelen sier. En jeg kjenner er dømt og har sonet for seksuelt misbruk av barn. Kaller Han A Han har tiĺstått men trakk tilståelse tilbake å mener han er uskyldig i alle tre anklagene. Han er ikke i min nærmeste vennekrets. Heller nærmest til en annen venn av meg som jeg kaller B . De har holdt kontakten for min venn B tror han er uskyldig dømt. Jeg har valgt å holde meg unna jeg orket ikke drama med ekser og bekyldinger. Men så fikk jeg litt ny info han har fått seg ny dame han A Dama er vist fra Afrika og har to jenter. Og de skal alle samnen inkuldert min venn B reise på ferie til hjemmlanndet sitt . Nå er venn B veldig naiv type lett å lure o A er veldig sjarmerende og flink å maipulerer.. Jeg er litt bekymret for min venn B . Vet ikke hva jeg skal si når han fortalte meg om dette. Skal jeg holde helt munn og bare holde meg unna? Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Fortell henne om det! Anonymkode: 6c7ac...c57 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell henne om det! Anonymkode: 6c7ac...c57 Ny dama vet om dette. De bor offisielt ikke sammen men han bodde der når rettsaken pågikk. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Han venter ennå på siste dommen sin til og med. Så hun må bare vite . Men venn B er jeg min urolig for. Mulig han blir lurt oppi noe som han ikke kommer ut av. Han har ikke fått seg noe dame så han er nok litt desperat. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han venter ennå på siste dommen sin til og med. Så hun må bare vite . Men venn B er jeg min urolig for. Mulig han blir lurt oppi noe som han ikke kommer ut av. Han har ikke fått seg noe dame så han er nok litt desperat. Anonymkode: 18831...0e5 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er bekymret for din venn B, tror du må utdype. Jeg synes det ville vært mest naturlig å være bekymret for barna til den nye dama. Anonymkode: bc6b1...a30 12
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Er det men det er bare info jeg har fått. Jeg vet ikke hvem hun er en gang. Vet at mamman til en han forgrep seg på anmelte det til barnevernet. Om de bor hjemme hos mor aner jeg ikke. Er info jeg har fått. Vet ikke heller hvor gamle de er . Siden jeg kun vet hva venn B forteller meg erdet ikke mye jeg kan gjør med det . Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 Er redd han blir lurt for penger der nede eller blir manipulert i en situasjon som er ulovlig men han ser det ikke. Det er jeg redd for. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er bekymret for din venn B, tror du må utdype. Jeg synes det ville vært mest naturlig å være bekymret for barna til den nye dama. Anonymkode: bc6b1...a30 Jeg forstår heller ikke det. Anonymkode: 08a62...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er redd han blir lurt for penger der nede eller blir manipulert i en situasjon som er ulovlig men han ser det ikke. Det er jeg redd for. Anonymkode: 18831...0e5 Er det noe som helst som tyder på det da? Er denne A kriminell utover å forgripe seg på barn? Driver han med økonomisk kriminalitet av noe slag, vinningsforbrytelser, narkotikasalg, hvitvasking sv penger, et eller annet? Ellers ville jeg vært mye mer bekymret for barna til A sin nye kjæreste hvis jeg var deg, de er jo virkelig i en utsatt posisjon. Hva slags mor er det forresten som har barn og blir sammen med noen som er dømt for overgrep mot barn? Ville nok vært litt skeptisk til henne også, all den tid det er hårreisende av noen som har omsorg for barn å gå inn i noe sånt med åpne øyne! Anonymkode: 5dba6...b25 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #10 Skrevet 21. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår heller ikke det. Anonymkode: 08a62...0a4 Vi er barndoms venner og bitte litte langt uti slekt. Så ja er bekymret for ham . A er flink til å manipulere og B tror oppriktig at han er uskyldig bare vært utsatt for to bittre ekser . Men nå tror jeg rett å slett trekker meg unna han. Orker ikke å redde han igjen Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #11 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er barndoms venner og bitte litte langt uti slekt. Så ja er bekymret for ham . A er flink til å manipulere og B tror oppriktig at han er uskyldig bare vært utsatt for to bittre ekser . Men nå tror jeg rett å slett trekker meg unna han. Orker ikke å redde han igjen Anonymkode: 18831...0e5 Men har A fått med B på noe kriminelt før, eller utnyttet ham på noe vis? Anonymkode: 5dba6...b25 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier. En jeg kjenner er dømt og har sonet for seksuelt misbruk av barn. Kaller Han A Han har tiĺstått men trakk tilståelse tilbake å mener han er uskyldig i alle tre anklagene. Han er ikke i min nærmeste vennekrets. Heller nærmest til en annen venn av meg som jeg kaller B . De har holdt kontakten for min venn B tror han er uskyldig dømt. Jeg har valgt å holde meg unna jeg orket ikke drama med ekser og bekyldinger. Men så fikk jeg litt ny info han har fått seg ny dame han A Dama er vist fra Afrika og har to jenter. Og de skal alle samnen inkuldert min venn B reise på ferie til hjemmlanndet sitt . Nå er venn B veldig naiv type lett å lure o A er veldig sjarmerende og flink å maipulerer.. Jeg er litt bekymret for min venn B . Vet ikke hva jeg skal si når han fortalte meg om dette. Skal jeg holde helt munn og bare holde meg unna? Anonymkode: 18831...0e5 Du bør ABSOLUTT informere barnemoren om dette da dette kan skade barna i så alvorlig grad at de kan havne på skråplanet, havne innen psykiatrien og få vaginale/anale ALVORLIGE skader!! Beskytt ungene mot den potensielle faren. Anonymkode: 94ff7...225 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe som helst som tyder på det da? Er denne A kriminell utover å forgripe seg på barn? Driver han med økonomisk kriminalitet av noe slag, vinningsforbrytelser, narkotikasalg, hvitvasking sv penger, et eller annet? Ellers ville jeg vært mye mer bekymret for barna til A sin nye kjæreste hvis jeg var deg, de er jo virkelig i en utsatt posisjon. Hva slags mor er det forresten som har barn og blir sammen med noen som er dømt for overgrep mot barn? Ville nok vært litt skeptisk til henne også, all den tid det er hårreisende av noen som har omsorg for barn å gå inn i noe sånt med åpne øyne! Anonymkode: 5dba6...b25 Økonomisk svindel ja men ikke dømt for det. Og det er det jeg er skeptisk til . Jeg vet ikke hvor mye sannhet i påstanden som har blitt sagt. Jeg vet B ville hoppe eller gjør noe ulovlig viss B ba om det. B har snubler serioider ble uke tatt men skrøyt av det. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ABSOLUTT informere barnemoren om dette da dette kan skade barna i så alvorlig grad at de kan havne på skråplanet, havne innen psykiatrien og få vaginale/anale ALVORLIGE skader!! Beskytt ungene mot den potensielle faren. Anonymkode: 94ff7...225 Jeg vet ikke hvem hun er og hvor hun bor, men hun e meldt til barnevernet og de har vert der. Resultat aner Jeg ikke. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvem hun er og hvor hun bor, men hun e meldt til barnevernet og de har vert der. Resultat aner Jeg ikke. Anonymkode: 18831...0e5 Du kjenner jo partneren, som du kaller for A... Anonymkode: 94ff7...225
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har A fått med B på noe kriminelt før, eller utnyttet ham på noe vis? Anonymkode: 5dba6...b25 Har skrevet litt , noe økonomisk hvitvask og kamuflasje av penger som skulle gå til erstatning. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner jo partneren, som du kaller for A... Anonymkode: 94ff7...225 Ja men ikke truffet han på over 8 mnd vi snakker ikke sammen. Kjenner han men ikke venn. Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Økonomisk svindel ja men ikke dømt for det. Og det er det jeg er skeptisk til . Jeg vet ikke hvor mye sannhet i påstanden som har blitt sagt. Jeg vet B ville hoppe eller gjør noe ulovlig viss B ba om det. B har snubler serioider ble uke tatt men skrøyt av det. Anonymkode: 18831...0e5 Det der skjønte jeg absolutt ingenting av. Anonymkode: 08a62...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner jo partneren, som du kaller for A... Anonymkode: 94ff7...225 Jeg kjenner også eksen til Å derfor vet jeg om barnevernet . Men har ikke snakket med henne på lenge. For hun mener B må være overgriper han å siden han er fortsatt venn. Ble så satt i midten av alt dette er meg trakk meg ut . Jeg vet ikke hva som er sant . Anonymkode: 18831...0e5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Skrevet 21. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der skjønte jeg absolutt ingenting av. Anonymkode: 08a62...0a4 Å sorry . B min venn vill gjøre alt A han som er dømt her han om. Ulovligheter som er litt over grensa osv. Han ser så opp til han. Forklarte meg det bedre nå. ? Anonymkode: 18831...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå