AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Hei. Litt sent ute, men i morgen ettermiddag har jeg gynekologtime som ble satt opp for leenge siden og som nå kommer noen dager før IKM. Det vil bli tatt en innvendig UL, men jeg vet jo at det ikke er noe de kan se sånnsett om jeg skulle være heldig å være gravid nå. MEN, kan de se om man f.eks. er noen dager unna mensen bare, ut fra hvordan det ser ut «oppi der»? Sånn, «ja her gjør kroppen seg klar til mens, ingen graviditet i sikte»😅 Gynekologen er flink, men litt streng så jeg vet ikke hva jeg tørr å spørre henne om. Anonymkode: dec1f...251
Gjest Yng Plyng Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 De ser at egget er sluppet og at hinna er tykk, men det er det samme om du er rett før mens eller gravid.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei Anonymkode: 3464f...e92 Takk for utfyllende svar 😂 Anonymkode: dec1f...251
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, Yng Plyng skrev: De ser at egget er sluppet og at hinna er tykk, men det er det samme om du er rett før mens eller gravid. Ok, da blir det lotto dagene etter uansett. Takk for svar 😊 Anonymkode: dec1f...251
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Gynekologen kan se det gule legemet dersom du har hatt eggløsning. Og med det kan gynekologen også vite hvilken side egget har sluppet fra. Men så tidlig er det ikke mulig å se om du er gravid eller ikke. Anonymkode: 238f0...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå