Gå til innhold

Skjemmer jeg bort hamsteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, herregud så søøøøøt. Dån😍 Kan ikke du redde alle hamstere der ute som lever i bur 24/7💘💘💘. Vi kunne gjerne delt på det, jeg tar de fra dyrebutikkene og du fra dårlige hamsterhjem. Men tror fuglehunden min hadde satt litt for stor pris på dem ;)

Anonymkode: 37f8d...985

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åååå, herregud så søøøøøt. Dån😍 Kan ikke du redde alle hamstere der ute som lever i bur 24/7💘💘💘. Vi kunne gjerne delt på det, jeg tar de fra dyrebutikkene og du fra dårlige hamsterhjem. Men tror fuglehunden min hadde satt litt for stor pris på dem ;)

Anonymkode: 37f8d...985

Haha. 😂 Da hadde jeg virkelig blitt «crazy hamster lady», men ja.... Jeg tenker en del på andre dyr som ikke har det bra. Skulle gjerne tatt dem alle sammen. ❤️❤️

Anonymkode: 6664b...622

Skrevet

Fint at han får løpe fritt! Har hørt at det ikke er så godt for dem å løpe i sånn ball.

Anonymkode: 55739...8fd

• Liker 1
Skrevet

Legg bæsjen hans oppi, så han skjønner at det er do😀 

Anonymkode: 80c63...e85

• Liker 5
Skrevet

Meeeehn helledussen da!!! Så søøøøt!!

Anonymkode: 238a8...df5

• Liker 1
Skrevet

Er det dverghamster? Så søt ❤️

Min brukte senga si som do. Det var et sånnt lite hus med bomull eller dopapir revet i strimler. Du kan prøvde det neste gang :).

Anonymkode: 9ee20...165

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du skjemmer han bort og syr puter under armene på han. Han kommer ikke til å være rustet til å klare seg i den virkelig verden når han flytter hjemmefra. 

• Liker 5
Skrevet

Nei guri så søt! *hjertesmelt* ❤️ 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Legg noe av innholdet fra der hamsteren bæsjer i buret oppi doen. De er søte, men ikke smarte de hamsterne, de aner ikke hva den boksen med kattesand er til. :)

Søt var han! Og snill er du! 

Endret av loveli
Skrevet
2 minutter siden, ElectricScum skrev:

Jeg syns du skjemmer han bort og syr puter under armene på han. Han kommer ikke til å være rustet til å klare seg i den virkelig verden når han flytter hjemmefra. 

🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg er skeptisk til, er ledninger :unsure:

Anonymkode: 73af7...86f

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det dverghamster? Så søt ❤️

Min brukte senga si som do. Det var et sånnt lite hus med bomull eller dopapir revet i strimler. Du kan prøvde det neste gang :).

Anonymkode: 9ee20...165

Takk, ja dverghamster. 

Kanskje jeg får oppgradere «hang out»-stedet hans etter hvert. 😉

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg er skeptisk til, er ledninger :unsure:

Anonymkode: 73af7...86f

Ja, det er jeg veldig klar på. Har derfor løftet opp alt av ledninger slik at han ikke får tilgang på dem. 😉

Skrevet

Så superherlig, vakker liten pelsdott ❤️ 

Han skjønner kanskje do-greia hvis du legger litt av bæsjen hans der? 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

min hamster nektet å bruke kattesand doen sin :P men så fort vi byttet ut til sandkasse sand har han aldri tisset utenfor, han til og med holdt seg når han hadde tid utenfor buret. så fort han begynte å løpe i ring åppå meg var det bare å plassere han i buret, der han løp bort til sandkasse doen sin, tisset, og kom løpene bort til meg igjen for mere utetid :)  sandkasse sand får du kjøpt på lekebutikker (men er kanskje utenfor sesongen) eller på bygg max eller jula .

lag en liten eske med litt strimlet dopapir (ubleket) borti hjørnet, så skal du nok se at han bruker den iherdig ved sove situasjoner. de føler ekstra trygghet med en liten "hule"

Anonymkode: 0cb32...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...